مصرف نامناسب داروهاي اعصاب موجب بروز پاركينسون مي شود

 
hasantaleb
hasantaleb
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : شهریور 1387 
تعداد پست ها : 58933
محل سکونت : اصفهان

مصرف نامناسب داروهاي اعصاب موجب بروز پاركينسون مي شود
سه شنبه 21 تیر 1390  11:28 ق.ظ

مصرف بيش از حد آرام بخش ها و داروهاي مغز و اعصاب زمينه را براي بروز بيماري پاركينسون فراهم مي كند.
           
 

محمدعلي اكبريان متخصصان مغز و اعصاب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: سوء مصرف داروهاي اعصاب در ابتلا به پاركينسون موثر است.
وي گفت: مصرف بيش از حد آرام بخش ها موجب بروز علائم پاركينسون از جمله لرزش، سفت شدن و كندي در حركت عضلات مي شوند. اكبريان با بيان اينكه انجام منظم ورزشهاي هوازي در كاهش شدت علائم پاركينسون موثر است تصريح كرد انجام ورزشهاي هوازي در كاهش علائم بي حركتي عضلات بيماري پاركينسون موثر است. وي اظهار داشت: مصرف بعضي از داروهاي اعصاب از جمله تركيبات منگنز موجب بروز بيماري پاركينسون مي شود./ح

           
     

عالم محضر خداست درمحضر خدا گناه نکنید حضرت امام (ره)

تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها