عضویت العربیة English
پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله: هر کس حسین را دوست بدارد، خداوند دوستدار اوست. بحارالأنوار، ج43، ص261

برای لاغر شدن غذا بخورید

برای لاغر شدن غذا بخورید
شنبه 30 بهمن 1389  01:31 ب.ظ

برای لاغر شدن غذا بخورید

اگر در نقطه ایی از بدنتان با توده ی چربی ها مواجه اید، برای حذف آنها و رسیدن به اندام دلخواه خود باید متابولیسم بدنتان را تحریک کنید. بدین منظور برخی از مواد معدنی و ویتامین ها بخصوص روی و ویتامین c بسیار مؤثر عمل می کنند. ویتامین c و روی آنزیم هایی را فعال می کنند که به سوزاندن و از بین بردن چربی ها یاری می رسانند. همچنین توجه داشته باشید که باید به میزان کافی پتاسیم جذب کنید. این ماده ی معدنی باعث تحریک متابولیسم در داخل سلولها می شود. پس برای اینکه دوباره بتوانید لباسهای سایز کوچکتان را بپوشید غذا بخورید!


1.پتاسیم مواد غذایی سرشار از پتاسیم از قبیل سیب زمینی، هویچ، قارچ، پیاز و زرد آلو میل کنید.

2.مایعات بدن انسان برای دفع سموم نیاز به روزانه 2 لیتر مایعات دارد. به این منظور نوشیدنی های ایده آلی مثل آب معدنی و آب میوه و سبزیجات را فرموش نکنید.

3. منیزیم منیزیم در میوه های خشک از قبیل گردو، فندق و .... وجود دارد. میوه های خشک در سوزاندن چربی ها در سطح سلولها نقش موثری ایفا می کنند.

4. فیبرها مصرف مواد غذایی سرشار از فیبر بویژه سبزیجات تازه و غلات غنی شده را افزایش دهید! فیبرها عملکرد روده ها را تحریک و حذف چربی ها را تضمین می کنند.مواد غذایی سرشار از فیبر عبارتند از: نان کامل، سیب، گریپ فروت، انگور فرنگی، کنگر، بروکلی، آندیو(کاسنی فرنگیلوبیا سبز، خیار، سیب زمینی، انگور قرمز، فلفل، چغندر، کرفس، گوجه فرنگی، مارچوبه و کلم چینی.

5. بپرهیزید برخی از مواد غذایی مانع از زهکشی بافت ها و حذف چربی ها می شوند از قبیل:. محصولاتی که با آرد سفید تهیه می شوند مثل نان و انواع کیک ها. قند و مواد غذایی شیرین و نوشیدنی های شیرین. مواد غذایی چرب، گوشت خوک، انواع پنیر ها، شیرینی جات، بیسکویت، بستنی. سیب زمینی سرخ کرده، چیپس، انواع لازانیا

worldfood.ir

 

 

یاس

yassimanusha

yassimanusha
کاربر نقره ای
تاریخ عضویت : تیر 1389 
تعداد پست ها : 3101
محل سکونت : تهران
دسترسی سریع به انجمن ها