عضویت العربیة English
امام صادق علیه‌السلام: صله رحم و نیکى، حساب (قیامت) را آسان و از گناهان جلوگیرى مى‌کند. کافى، ج2، ص157

شش توصیه برای کاهش وزن

شش توصیه برای کاهش وزن
شنبه 30 بهمن 1389  02:39 ب.ظ

شش توصیه برای کاهش وزن

متخصصان تغذیه معتقدند برای کاهش وزن بدن وجود اهداف واقع بینانه و روش رسیدن به آن حائز اهمیت است.
دکتر بریتنی گلست، متخصص تغذیه در بیمارستان دنوور روشی «سریع» ابداع کرده تا به افرادی که قصد دارند وزن کم کنند انگیزه دهند. «سریع» علامت اختصاری اهدافی است که واقع بینانه، دقیق، دست یافتنی و جذاب هستند. این روش علاوه بر اینکه میزان مصرف مواد مضری مانند فست فود را کاهش می دهد سبب ساز تغذیه سالم نیز می شود. گلست می گوید: اهدافتان را روی کاغذ بنویسید و بر آنها متمرکز شوید و تلاش کنید به آنها برسید. فقط یادتان باشد ایجاد تغییر و عادت جدید دست کم سه هفته طول می کشد. او ادامه می دهد: به جای آنکه بگویید 22 کیلوگرم در ماه وزن کم می کنم به کاهش 3 کیلوگرمی وزن فکر کنید. خانواده را نیز در جریان قرار دهید تا کمکتان کنند این متخصص تغذیه معتقد است با اجرای شش روش زیر می توان سریع تر وزن کرد:در رژیم غذایی تان از غلات استفاده کنید چون سرشار از ویتامین، مواد معدنی و فیبرهایی است که به سلامت قلب کمک می کند.سبزی ها و میوه های رنگی به غذای خود اضافه کنید. بهتراست از سبزی ها و میوه هایی استفاده کنید که سفید، قهوه ای و زردرنگ هستند.سعی کنید غذای تان را در وعده های کوچک در فواصل چهار ساعته بخورید.آب میوه، سودا و نوشیدنی های سرشار از کالری را از رژیم غذایی تان حذف کنید.از روغن کانولا و زیتون استفاده کنید تا قلب سالم تری داشته باشید.همراه غذا لبنیات بخورید تا راحت تر وزن کم کنید.

worldfood.ir

یاس

yassimanusha

yassimanusha
کاربر نقره ای
تاریخ عضویت : تیر 1389 
تعداد پست ها : 3101
محل سکونت : تهران
دسترسی سریع به انجمن ها