عضویت العربیة English
پیامبر اکرم صلّی‌الله‌علیه‌وآله: بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. میزان الحکمه

مديران برخي از بيمارستان‌ها به دنبال رضايت مشتري نيستند

مديران برخي از بيمارستان‌ها به دنبال رضايت مشتري نيستند
دوشنبه 2 اسفند 1389  07:28 ب.ظ

يك كارشناس ارشد اقتصاد بهداشت در گفت‌وگو با فارس:
مديران برخي از بيمارستان‌ها به دنبال رضايت مشتري نيستند

خبرگزاري فارس: يك كارشناس ارشد اقتصاد بهداشت گفت: مديران برخي از بيمارستان‌ها به دنبال رضايت مشتري نيستند و بيشتر اوقات كارهاي بيمارستان‌ها با روزمرگي انجام مي‌شود.

جميل صادقي‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، اظهار داشت: افرادي كه در بيمارستان‌ها سياست‌گذاري و مديريت مي‌كنند متأسفانه اكثر اوقات به دنبال بهبود كارها و رضايت مشتري نيستند و كارهاي بيمارستان‌هاي ما عمدتاً روزمرگي است.

وي افزود: افرادي كه مديريت مي‌كنند معمولاً به دنبال كاغذبازي هستند البته برخي از آنها هم خوب عمل مي‌كنند اما بيشتر روي كاغذ به دنبال رضايت مشتري هستند.

صادقي‌فر با بيان اينكه بيمارستان‌ها بايد علمي اداره شود، گفت: متأسفانه وقتي به دنبال نيروي راديولوژي هستيم به دنبال بهترين متخصص آن مي‌رويم و يا وقتي مي‌خواهيم پرستار بگيريم بهترين آنها را انتخاب مي‌كنيم اما وقتي نوبت به مدير بيمارستان مي‌رسد مي‌گوييم حالا يك نفر را قرار دهيد.

وي اضافه كرد: اين در حالي كه است كه 13 دانشگاه در كشور دانشجوياني در رشته مديريت بيمارستان‌ را در مقاطع مختلف تربيت مي‌كنند اگرچه برخي اوقات اعتقاد داريم محتواي اين دروس ضعيف است.

اين كارشناس ارشد اقتصاد بهداشت خاطر نشان كرد: دانشجويي كه به تازگي فارغ‌التحصيل مي‌شود در رشته مديريت بيمارستاني شايد نتواند بيمارستان را اداره كند و اين منطقي است اما بايد بسيار بيشتر روي اين رشته سرمايه‌گذاري و برنامه‌ريزي شود.
انتهاي پيام/

حسین  منی و انا من حسین

labeik_ya_khameneei

labeik_ya_khameneei
کاربر نقره ای
تاریخ عضویت : دی 1389 
تعداد پست ها : 1757
محل سکونت : آذربایجان غربی
دسترسی سریع به انجمن ها