عضویت العربیة English
پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله: هر که حسین را دوست بدارد، خداوند دوستدار او است. بحارالأنوار، ج43، ص261

استفاده خودسرانه كورتن باعث آب مرواريد مي‌شود

استفاده خودسرانه كورتن باعث آب مرواريد مي‌شود
چهارشنبه 22 تیر 1390  03:57 ب.ظ

جام جم آنلاين: يك جراح و متخصص بيماري‌هاي چشم با بيان اين‌كه كورتن نوعي داروي آرامبخش و كاهش‌دهنده علائم بيماري است نسبت به مصرف خودسرانه اين دارو و عواقب آن هشدار داد و گفت: مصرف غيرضروري كورتن ممكن است باعث آب مرواريد شود.

دكتر محسن رمضان‌زاده در گفت‌وگو با ايرنا با تاكيد بر اين‌كه افراد بايد از مصرف خودسرانه كورتن‌ها خودداري كنند، توضيح داد: متاسفانه برخي از شهروندان، از قطره، دارو يا تركيبات تزريقي كورتن در مواقع غيرضروري مانند درمان حساسيت‌هاي فصلي خفيف و دردهاي مفصلي استفاده مي‌كنند.

وي تصريح كرد: برخي افراد  به دليل دريافت پاسخ درماني مناسب، استفاده از كورتن را ادامه مي‌دهند و عوارض جانبي آن بويژه براي چشم‌ها را در نظر نمي‌گيرند.

رمضان‌زاده تاكيد كرد: استفاده از كورتن حتي در طولاني مدت نيز بايد با دستور و تجويز پزشك باشد تا چشم‌ها آسيبي نبيند.

عالم محضر خداست درمحضر خدا گناه نکنید حضرت امام (ره)

hasantaleb

hasantaleb
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : شهریور 1387 
تعداد پست ها : 58933
محل سکونت : اصفهان
دسترسی سریع به انجمن ها