معرفی 3 کتاب درباره امام زمان (عج)

کتاب «شیوه های یاری قائم آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)» در این کتاب به فضیلت نصرت و یاری اهل بیت(علیهم السلام) در احادیث و به بیان چگونگی نصرت و یاری امام زمان (علیه السلام) پرداخته شده است. و مؤلف بررسی راه ها و شیوه های یاری حضرت را از بین اخبار و روایات به خوبی تتبه نموده و به دوازده کیفیت چگونگی یاری امام زمان (علیه السلام) پرداخته است.
چهارشنبه، 30 مرداد 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی 3 کتاب درباره امام زمان (عج)
معرفی کتاب(8)
معرفی 3 کتاب درباره امام زمان (عج)

کتاب «شیوه های یاری قائم آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)»
در این کتاب به فضیلت نصرت و یاری اهل بیت(علیهم السلام) در احادیث و به بیان چگونگی نصرت و یاری امام زمان (علیه السلام) پرداخته شده است. و مؤلف بررسی راه ها و شیوه های یاری حضرت را از بین اخبار و روایات به خوبی تتبه نموده و به دوازده کیفیت چگونگی یاری امام زمان (علیه السلام) پرداخته است.
مؤلف: حضرت آیت الله میرزا باقرفقیه امامی (حفظه)
ناشر: عطر عترت (قم)

کتاب «آفتاب درنگاه خورشید»

کاوشی است در گفتارهای امام رضا(علیه السلام) درباره حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) که نویسند با بهره گیری از روایات امام رضا(علیه السلام) در باز شناسی شخصیت و مقام امام زمان(علیه السلام) درنگاه امام هشتم دارد. شرایط دشوار عصر غیبت و وظایف شیعیان در این عصر و بیان فلسفله ی انتظار ونوید به ظهور و پیروزی حضرت مهدی (علیه السلام) از نگاه امام رضا (علیه السلام) از دیگر مباحثی است که در این مجموعه آمده است.
مؤلف: مرتضی طاهری
ناشر: انتشارات عهد قدیم (قم)

کتاب «داستانهای شگفت انگیز از مسجد مقدس جمکران»

این کتاب در ده فصل تدوین شده است. فصل اول و دوم درباره ی تاریخچه، ماهیت و کرامت های مسجد مقدس جمکران. در فصل سوم نیز مطالبی پیرامون شهر مقدس قم، آستانه ی مقدسه حضرت معصومه (علیها السلام) و اماکن مقدس دیگری که به امام زمان(علیه السلام) منتسب است، مطالبی آورده شده است. در بخش دیگری از کتاب، داستانهای مختلف از کرامات و معجزات مسجد مقدس جمکران آمده است که خواندن این داستانها، دردمندان و منتظران حضرتش را تسکین خواهد بخشید.
مؤلف: حیدر قنبری
ناشر: انتشارات برگ شقایق (قم)




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.