0

عکسهای فیلم نزدیکتر از آشنا

 
leila0033
leila0033
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آذر 1388 
تعداد پست ها : 4855
محل سکونت : تهران

عکسهای فیلم نزدیکتر از آشنا

فیلم سینمایی «نزدیك تر از آشنا» به كارگردانی رضا سركانیان و تهیه‌كنندگی سعید هاشمی پس از دریافت پروانه نمایش، اكران می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، سعید هاشمی تهیه‌كننده این فیلم گفت: برای پروانه نمایش فیلم «نزدیك‌تر از آشنا» درخواست داده‌ایم. تولید فیلم 50 روز طول كشید و در تهران و كاشان فیلمبرداری و تدوین آن توسط كارولین إمری (فرانسوی) انجام شده است.
این فیلم داستان خانواده‌ای سنتی است كه پدر خانواده وصیت می‌كند در زمان مرگ، او را در اطراف امامزاده‌ای دفن كنند. در زمان تدفین یك نفر در این امامزاده شفا می‌یابد و اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.
«نزدیك‌تر از آشنا» محصول مشترك مركز مستند سینمای تجربی و دو كشور فرانسه و آلمان است كه جواد طاهری، مرجان محمدی، حسین فرخی‌زاده، داریوش اسدزاده، رابعه معدنی، فابریس و كارولین (بازیگران فرانسوی) از جمله بازیگران این فیلم هستند.
عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و كارگردان: رضا سركانیان، مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، مدیر تولید: امیر ابراهیمی، طراح گریم: محسن بابایی، طراح صحنه و لباس: بابك كریمی طارمی، صدابردار: مهدی صالح كرمانی، منشی صحنه: سمیرا برادری، دستیار اول كارگردان: امیر حسین عسگری، عكاس: علی اسداللهی، دستیار دوم كارگردان: علی سرآهنگ، تهیه‌كننده: سعیدهاشمی و رضا سركانیان.

نزدیكتر از آشنا

نزدیكتر از آشنا 

نزدیكتر از آشنا



 


 

دوشنبه 14 تیر 1389  1:37 AM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها