بد اخلاقی علی مطهري در صحن مجلس همه را متعجب کرد

علي مطهري با بكارگيري الفاظي غيراخلاقي درباره كوچك زاده- نماينده مردم تهران و استاد دانشگاه تربيت مدرس- او را داراي تبار روسي خواند!
چهارشنبه، 2 تير 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بد اخلاقی علی مطهري در صحن مجلس همه را متعجب کرد

راسخون: آقاي علي مطهري از جمله كساني است كه طي ماه هاي بعد از فتنه 88 به طور جدي معتقد است احمدي نژاد هم جزو سران فتنه است! استدلال مطهري اين است كه احمدي نژاد به دليل مطرح كردن برخي موارد - كه به زعم او غيراخلاقي اند- درباره فرزندان آقاي هاشمي رفسنجاني در مناظره تلويزيوني با ميرحسين موسوي ، آتش فتنه را برافروخته است. اين استدلال بارها از جانب علي مطهري مطرح شده و از او از منظري اخلاقي بر اين موضع خود پاي فشرده است.

بنابر این گزارش به نقل از تابناک، اما آنچه امروز در مجلس شوراي اسلامي بر زبان آقاي علي مطهري درباره يك نماينده اصولگرا مطرح شد ، پاي استلالات علي الظاهر اخلاقي او را چوبين كرد. علي مطهري با بكارگيري الفاظي بسيار زشت و غيراخلاقي درباره مهدي كوچك زاده- نماينده مردم تهران و استاد دانشگاه تربيت مدرس- او را داراي تبار روسي (!) خواند.قطعا" آقاي كوچك زاده خود در اين باره پاسخ خواهد داد و نگارنده در اين باره بيش از اين لازم به ذكر نمي داند كه دكتر كوچك زاده هر تباري كه داشته باشد ، در جنگ تحميلي و براي دفاع از دين و ايران يك پاي خود را تقديم كرد.اما آقاي علي مطهري را نمي دانيم كه براي دفاع از اسلام و ايران جز نام پدر بزرگوار خود چه چيزي در طبق اخلاص گذاشته است.

علي ايحال ، توهين و هتاكي هاي بي سابقه علي مطهري به دكتر كوچك زاده - كه البته در مناظره راديو گفتگو نيز شمه اي از آن را به نمايش گذاشت - يك موضوع را روشن كرد و آن اينكه ادعاهاي اخلاقي وي كاملا" بي پايه است و مبناي مواضع سياسي او خصوصا" انتقاداتش عليه رئيس جمهور و ساير اصولگرايان ، هر چه باشد اخلاق نيست. كسي كه از بي اخلاقي ديگران ناراحت باشد قطعا" نمي تواند بدترين بي اخلاقي ها را مرتكب شود. به راستي اظهارات آقاي احمدي نژاد درباره مسائل مالي فرزندان آقاي هاشمي غير اخلاقي است (موضوعي كه عالم و آدم بر آن واقفند و يك راز همگاني است) يا تهمت ها و هتاكي هاي آقاي مطهري عليه يك نماينده جانباز اصولگرا؟

1002

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.