روشنگری عمارگونه نهضت اینترنتی پوسترهای عاشورا در فضای فتنه شایسته تقدیر بود

روشنگری عمارگونه نهضت اینترنتی پوسترهای عاشورا در شرایطی که برخی خواص سکوت اختیار کردند، شایسته تقدیر بود.
پنجشنبه، 29 بهمن 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
روشنگری عمارگونه نهضت اینترنتی پوسترهای عاشورا در فضای فتنه شایسته تقدیر بود
راسخون : سید حسن موسوی فرد با بیان مطلب فوق افزود: استفاده از بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و تلفیق آن با پیام نهضت عظیم عاشورا از مهمترین ویژگی های نهضت اینترنتی پوسترهای عاشورا به منظور روشنگری و مقابله با جریان فتنه بود.
 
به گزارش راسخون، وی ادامه داد: نهضت اینترنتی پوسترهای عاشورا با خط بندی سیاسی و موضع گیری های صریح و محتوای غنی به خوبی توانست منصفانه در فضای فتنه تاثیر گزار باشد.
 
دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی با بیان اینکه فتنه اخیر ریزش ها و رویش هایی را برای انقلاب در پی داشت و زمینه شکوفایی و روی های متعددی را نیز فراهم کرد، اظهار داشت: در فضایی که بسیاری نخبگان و خواص سکوت کردند، برخی نخبگان توانستند نقش آفرینی جدی را داشته باشند و نهضت اینترنتی پوسترهای عاشورا با روشنگری عمارگونه با تولید و ارائه طرح های گرافیکی به خوبی موثر واقع شود، و در همین راستا جنبش عدالتخواه دانشجویی با اهداء جایزه "عمار یاسر" از آن تقدیر کرد.
 
موسوی فرد برگزاری نمایشگاه های شهری پوسترهای عاشورا را در مساجد، هیئت های مذهبی و دانشگاه ها از جمله فراگیر ساختن و ماندگاری این نهضت برای آینده عنوان کرد.
 
گفتنی است، جنبش عدالتخواه دانشجویی در همایشی با اهداء جایزه "عمار یاسر" از  بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر به عنوان یکی از فعال ترین گروه ها در عرصه روشنگری مشخصاً به خاطر تولید نشریه کاغذی و الکترونیک انعکاس و پایگاه خبری تریبون، حسین قدیانی به خاطر  وبلاگ قطعه 26 و تولید محتوا و طنز، وبلاگ پوسترهای عاشورایی به خاطر تولید طرح های گرافیکی روشن گرایانه، سایت خبری تحلیلی الف  به خاطر تولید محتوای روشن گرایانه، موسسه نرم افزاری آرمان به خاطر تولید نرم افزار این عمار، محمدرضا دهشیری به خاطر مستندهای هولوکاست سبز، ایران سبز، دختر لر، مازيار بيژني به خاطر مجموعه كاريكاتور انقلاب رنگي، محسن اردستاني به خاطر مبارز كليپ تقدیر کرد.
 
همچنین ضمن تجدید میثاق با شهدایی که نسل اول روشن گران انقلاب اسلامی بودند با اهداء جایزه "عمار یاسر" از مواضع انقلابی مادر شهید رجب بیگی تجلیل شد.
/2759/

جذب خبرنگار افتخاري


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.