توپ والیبال5000 molten

چهارشنبه، 22 شهريور 1396
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
توپ والیبال5000 molten
Molten V5M5000 Official Game Ball NCAA Chamoionships

توپ والیبال Molten V5M5000 مناسب برای استفاده‌ بر روی سالن ‌است. . پوشش کامپوزیتی که به صورت پرس روی توپ قرار گرفته و وزن 280 گرمی از ویژگی‌های این توپ است.علاقه‌مندان به یادگیری ورزش والیبال و کسانی که به‌صورت تفریحی این بازی را انجام می‌دهند می‌توانند این توپ را به عنوان یک گزینه مناسب برای بازی انتخاب کنند.

سايز: 5     |     وزن : 280 گرم
نوع استفاده: سالن
دارای استانداردهای فدارسیون جهانی والیبال
ساخت تایلند

توپ والیبال5000 molten


توپ والیبال V5M5000 یکی از تولیدات شرکت Molten است. اندازه این توپ 5 است و متناسب با استاندارد جهانی توپ‌های والیبال است. در قوانین والیبال توپ باید به‌شکل کروی و از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی باشد.  درساختار پوسته از فناوری FLISTATEC که باعث بالا بردن کنترل توپ برای بازیکن و ثبات توپ روی هوا می‌شود. وزن استاندارد دیگر ویژگی توپ مولتن است. ساختار رویه‌ی توپ V5M5000به صورت پرسی است . رویه‌ی سفید، آبی و قرمز این توپ رنگ‌بندی و شکل جذابی به توپ بخشیده است. این توپ مولتن برای بازی داخل سالن مناسب است.

والیبال، پنجمین ورزش محبوب دنیا، در سال 1895 میلادی توسط «ویلیام مورگان» آمریکایی ابداع شد. نام والیبال از تلفیق دو کلمه‌ی Volley به معنای «شلیک دسته جمعی» و Ball به معنای «توپ» شکل گرفته است.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.