کتابِ جديدترين روش‌هاي کوچک کردن شکم


 

نويسنده:




 
نويسنده و مترجم: افشين تاج‌ديني
چاپ: هشتم 1388
انتشارات: سخن توس
قيمت: 1700 تومان

معرفی کتاب:
امروزه هر فردي ارزش سلامت و تناسب اندام را مي‌داند. خوش‌اندام شويد و از شر چاقي خلاصي يابيد. اين شعار انجمن‌هاي تندرستي و کلينيک‌هاي لاغري و موسسات ارايه‌دهنده درمان‌هاي سريع چاقي است. اما روش‌هاي ارايه‌شده در مراکز فوق معمولا چاقي را درمان نمي‌کنند.
علاوه بر اين، هزينه‌هاي سنگين مراکز فوق مناسب همه نيست. چاقي علت‌هاي مختلفي دارد. به همين دليل ريشه چاقي در افراد مختلف، متفاوت است. علت‌هاي عمده چاقي عبارتند از: عادات تغذيه‌اي غلط، خوردن غذاهاي غيرطبيعي و بي‌تحرکي. هدف اين کتاب کمک به کساني است که مي‌خواهند خود را به روش طبيعي و آسان لاغر کنند. در اين کتاب چاقي شکم مورد بررسي قرار گرفته و درمان‌هاي طبيعي مختلفي را از قبيل رژيم غذايي، ورزش و... ارايه شده است.
در اين کتاب سعي بر اين شده که افراد از شر الگوهاي تغذيه غيرمفيد خلاص و با تغذيه سالم و طبيعي آشنا شوند. در حال حاضر چاقي شکمي به‌عنوان يکي از بزرگ‌ترين معضلات سلامتي گريبانگير تعداد زيادي از افراد شده است.
ابتلا به چاقي شکمي مي‌تواند داراي علل متفاوتي باشد نظير دريافت زياد از حد انرژي و کم‌کاري بعضي از غدد نظير غده تيروييد يا غدد جنسي يا هپيوفيز، کم‌تحرکي ناشي از پيشرفت تکنولوژي و پشت‌ميزنشيني، اختلال در عملکرد سيستم کنترل اشتها و تغييرات هورموني بعد از سن بلوغ و يائسگي. چاقي شکم مي‌تواند زمينه‌ساز ابتلا به بعضي از بيماري‌ها نظير بيماري قند يا افزايش فشارخون و دردهاي مفصل شود. اين کتاب شامل 5 فصل است.
منبع: www.salamat.com