ماجرای هدیه دکتر ولایتی به شهید احمدی روشن
ماجرای هدیه دکتر ولایتی به شهید احمدی روشن

 






 
راوی: پدر شهید مصطفی احمدی روشن
در این مدتی که مصطفی به شهادت رسیده، در هر جای ایران که حضور پیدا کردم بیشتر جوانان و نوجوانان به من لطف داشتند و من وظیفه خود می دانم که افکار و فرهنگ شهدا را به ایشان منتقل کنم.
سعادت مصطفی به خاطر محبت و احترام او به والدینش و دعای پدر و مادرش بود. شهید احمدی روشن بعد از دست به دامان خداوند شدن، از من و مادرش می خواست که او را دعا کنیم. ما هم در شبانه روز مرتب او را دعا می کردیم. من دعا می کردم که خدا آبرویش را بخرد و در دنیا و آخرت همه به او قبطه بخورند.
در دیداری که از سایت نطنز که نام این شهید ما را بر آن گذاشته اند داشتم ،متوجه شدم یک عده ابراز ناراحتی می کنند که چرا شهادت نصیب ما نشده و این به معنی غبطه خوردن دیگران به مقام شهید است.
مصطفی یک مرید خوب برای مرادش مقام معظم رهبری بود و همیشه خط قرمز او ولایت فقیه محسوب می‌شد.
او از دکتر ولایتی یک دستگاه کامپیوتر امانت گرفت برای این که بتواند صدای مظلومیت مردم فلسطین را از طریق اینترنت به گوش جهانیان برساند زیرا دغدغه او مشکلات مردم مسلمان و دشواری‌های آنها بود. مصطفی می گفت نباید ملل مسلمان زیر سلطه ابرقدرت‌ها باشند.
جهانی شدن شهادت مصطفی نتیجه تفکر جهانی وی بود. نشانه آن هم بالا بردن تصویر شهید احمدی روشن در اعتراضات مردمی غرب و آمریکا است.
منبع مقاله : velayati.ir



 

 

نسخه چاپی