کتاب : چهارده گفتار پیرامون ارتباط معنوی با حضرت مهدی ( عجل الله تعالي فرجه الشريف )
کتاب :  چهارده گفتار پیرامون  ارتباط معنوی  با حضرت مهدی ( عجل الله تعالي فرجه الشريف )
کتاب : چهارده گفتار پیرامون ارتباط معنوی با حضرت مهدی ( عجل الله تعالي فرجه الشريف )

نويسنده:حسین گنجی
این کتاب روایتی از چهارده گفتار درباره ی پدر مهربان زمانه ، حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است که در دو بخش تهیه وتنظیم شده است. بخش نخست که درباره ی چگونگی ارتباط روحی ، فکری و حتی رابطه ی ظاهری با امام زمان است ، شامل سرفصل هایی چون : بررسی امکان ملاقات با امام زمان در عصر غیبت ، بیان فواید بلند صلوات فرستادن ، تبیین معنای غیبت ، فرمان قرآن در ارتباط با امام زمان ، راههای ارتباط با امام زمان و نیز اخلاص و رمز موفقیت است .
در این کتاب داستانهایی نیز از علما وبزرگان دین به عنوان مصداق بیان شده است که بر جذابیت آن می افزاید . بخش دوم این نگاشته درباره ی ویژگی ها وصفات یاران حضرت مهدی است . این بخش ،ویژگی های یاران امام را در آینه روایات و آیات بیان می کند .یاران امام زمان ، مکتب شیعه ، ویژگی های اصحاب و یاران امام زمان ،تعابیر پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله ) از ایرانیان ،تحیر و سرگردانی در زمان غیبت و عالم محضر امام زمان ، از سرفصل های این بخش است .
در میان مباحث مطرح شده ی این بخش نیز ، داستان ها و احادیث زینت بخش نگاشته مذبور است: «از سید عبدالکریم کفاش سؤال شد : چه شد که راه ملاقات برای تو باز شد که هر هفته به خدمت آقا می رسی ؟ فرموده بودند: شبی جدم پیغمبر اکرم ( صلی الله علیه وآله ) را درخواب دیدم . عرض کردم : یا رسول الله ، خیلی دوست دارم خدمت آقازاده تان امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) برسم ، چه کنم ؟
حضرت فرمودند : در شبانه روز دو مرتبه ، اول صبح و دم غروب بنشین برای فرزندم امام حسین
( علیه السلام )گریه کن . را ه برایت باز می شود . از خواب بیدار شدم . این برنامه را تا یک سال ادامه دادم ، یک سال که به پایان رسید به محضر امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) شرفیاب شدم وراه برایم باز شد .
این کتاب به همت انتشارات مسجد مقدس جمکران در قطع وزیری چاپ و منتشر شده است .


نسخه چاپی