فرخوان ششمین دوره جشن تصویر سال
فرخوان ششمین دوره جشن تصویر سال
فرخوان ششمین دوره جشن تصویر سال

دبيرخانه جشن تصوير سال ضمن اعلام استقبال بيش از انتظار هنرمندان عكاس، فيلمساز، گرافيست و كاريكاتوريست از فراخوان ششمين دوره جشن تصوير سال و جشنواره فيلم تصوير هنرمند، به تمديد دو هفته‌اي مهلت ارسال آثار هنرمندان فقط در دو بخش ويژه عكاسي با عناوين: «ورزش در محلات تهران» و «عكاسان از نگاه عكاسان» اشاره كرده است.
اين دبيرخانه با ذكر اهميت و ويژگي‌هاي هنري و اجتماعي دو بخش ويژه عكاسي در اين دوره از جشن تصوير سال خاطر نشان كرد كه حداكثر تا پايان مهرماه آماده دريافت آثار عكاسان در اين دو بخش است.
در بخش عكاسي از ورزش در محلات تهران كه با همكاري تربيت بدني شهرداري تهران و با هدف گسترش ورزش در بين اقشار مختلف مردم و ارتقاء كيفي هنر عكاسي در رابطه با مقوله ورزش برگزار مي شود، امسال علاوه بر نمايش آثار برگزيده در نمايشگاه بزرگ تصوير سال و نيز چاپ در كتاب تصوير سال، به آثار منتخب هيئت داوري ويژه اين بخش، جوايز ارزنده‌اي نيز از سوي تربيت بدني شهرداري تهران اهدا خواهد شد.
در بخش «عكاسان از نگاه عكاسان» نيز علاوه بر آثار مربوط به سلف پرتره عكاسان، لحظات ناب حضور عكاسان در فضاها و صحنه‌هاي مختلف عكاسي مورد نظر برگزار كنندگان جشن تصوير سال است كه آثار برگزيده اين بخش نيز علاوه بر نمايش به صورت اسلايد شو در روز ويژه عكاسان، در قالب ويژه نامه مجله تصوير چاپ و منتشر خواهند شد.
منبع: خبرگزاري فارس


نسخه چاپی