طرح نسل‌کشی افراد بشر توسط یهودیان صهیونیست
 طرح نسل‌کشی افراد بشر توسط یهودیان صهیونیست

 

نویسنده: سید هاشم میرلوحی




 

نشریه‌ی یهودیان به نام جویش وُرْلْد در تاریخ نهم فوریه‌ی سال 1883 میلادی نوشت (1): آرمان عالی یهودیت این است که جهان سرشار از تعالیم یهودیت، در یک اخوت جهانی ملتها (و یا انجمن جهانی ملت‌ها) باشد و در حقیقت، در یهودیت متعالی، تمام نژادهای متفاوت و تمام ادیان ناپدید خواهند شد (2).
یهودی به نام آسکر لِوی (3) می‌گوید: ما یهودیان ژست منجیان عالم را به خود گرفته‌ایم و امروزه ما چیزی جز فریب‌دهندگان (4)، نابودگران (5)، آتش افروزان (6) و جلادان (7) دنیا نیستیم. (8)
خاخام مناخیم مندل شنیرسن (9) (سرکرده‌ی فرقه‌ی یهودیان لوباویچر (10)) در سال 1994 میلادی مُرد، ولی بسیاری از یهودیان اظهار می‌دارند که او مسیح است و زنده خواهد شد و پادشاهی خواهد نمود. یکی از اهداف خاخام مناخیم مندل شنیرسن، سلطه‌ی یهودیان بر تمام مردم دنیا بوده است (11) که به این آرزوی خود نرسید. ناگفته نماند که فرقه‌ی او را لوباویچر می‌خوانند و یهودیان آن فرقه، وی را رهبه (لوباویچر) (12) می‌نامند. یهودیانی از این فرقه را می‌توان نام برد که در کنار جورج بوش پسر، به سر می‌بردند و با او همکاری می‌کردند. به عنوان مثال، خاخام اری فلیشر (سخنگوی کاخ سفید) و خاخام داو زخاییم (که آمریکایی‌ها وی را طراح سناریوی 11 سپتامبر می‌خوانند)، نمونه‌ای از این یهودیان لوباویچر می‌باشند که در کنار جورج بوش پسر فعالیت می‌کردند. در مورد لوباویچر مطالب بسیاری را می‌توان مطرح نمود که خود، چند جلد کتاب خواهد شد.
در صفحه‌ی 155 کتاب «شما غیر یهودیان» آمده است که موریس سمیول یهود می‌گوید (13):
ما یهودیان، نابود کنندگان می‌باشیم و برای همیشه نابود کننده خواهیم ماند. هیچ کاری نیست که شما بتوانید انجام دهید تا نیاز و خواسته‌های ما را برطرف سازد. ما برای همیشه، نابود خواهیم کرد زیرا ما دنیایی را می‌خواهیم که فقط از آنِ خود ما باشد (14). بعضی از آمریکایی‌های مسیحی این‌گونه اظهار می‌دارند که یهودیان امیدوارند که آمریکا، اسلام [ناب] را (که تنها دین توانمند و حریف یهودیت می‌باشد) نابود سازد (15).
یهودیان (باصطلاح صهیونیست) نه فقط از دشمنان اصلی و قسم خورده‌ی اسلام و مسلمین می‌باشند، بلکه از دشمنان بشر و بشریت محسوب می‌شوند. یهودیان صهیونیست، نه تنها درصددند تا تمام سرزمین اعراب، از نیل تا فرات را اشغال و غصب نمایند، بلکه به دنبال حاکم شدن بر تمام دنیا می‌باشند.
مجله‌ی سنچری در ماه فوریه سال 1926 میلادی [یعنی چند سال بعد از جنگ جهانی اول] سخنان یک یهودی به نام مارکلیس الای رَوِج را منعکس نمود که بخشی از آن بدین شرح است (16):
شما نتوانسته‌اید به عمق گناه ما [و جنایاتی را که ما یهودیان مرتکب شده‌ایم] پی ببرید. ما متجاوز هستیم. ما برانداز می‌باشیم. ما دنیای طبیعی شما، آرمان‌های مطلوب شما و سرنوشت شما را گرفته‌ایم و آنها را آشفته و ویران ساخته‌ایم. ما نه تنها در جنگ بزرگ اخیر [منظور جنگ جهانی اول است] دست داشته‌ایم، بلکه در هر انقلاب اصلی که در تاریخ شما صورت گرفته است، ما [یهودیان] در آن دست داشته‌ایم. ما [یهودیان] نزاع، سردرگمی و ناکامی را به زندگی شخصی و اجتماعی شما آورده‌ایم. کماکان نیز این چنین می‌کنیم. هیچ کس هم نمی‌تواند بگوید که ما تا چه زمانی به این کار خود ادامه خواهیم داد. چه کسی می‌داند که اگر ما شما را آزاد می‌گذاشتیم [و این‌گونه بدبختی و فلاکت را برای زندگی شخصی و اجتماعی شما ایجاد نمی‌کردیم] آن وقت چه سرنوشت عالی و با شکوهی می‌داشتید که در انتظار شما بود. (17)
یهودیان درصددند تا مسجدالاقصی (18) و قبة الصخره (19) را نابود سازند و معبد سلیمان (20) را که آخرین بار به قول خودشان در سال 70 میلادی (یعنی بیش از 1930 سال قبل) توسط رومی‌ها تخریب شد، بر روی این مساجد بنا کنند. البته باید به این نکته اشاره نمود که یهودیانی همچون اسرائیل فینکل اشتاین (21) (یک باستان‌شناس اسرائیلی که در دانشگاه تل آویو تدریس می‌کرده است) وجود دارند که در ارتباط با معبد سلیمان اظهار می‌دارند که نویسندگان عهد عتیق (یعنی تورات یهودیان) در قرن سوم میلادی، داستان‌هایی را به عهد عتیق اضافه نموده‌اند و معبد سلیمان نیز اصلاً وجود نداشته است و حضور یهودیان نیز در شهر قدس، مورد شک و تردید می‌باشد. باستان‌شناسان دیگری نیز در اسرائیل وجود دارند که با فینکل استاین نظر مشابهی در این موارد دارند.
در هر صورت، آنها نه تنها درصدد تخریب این مساجد و اشغال سرزمین‌های مسلمین می‌باشند، بلکه درصددند تا تمام نسل حضرت اسماعیل (22) را نابود سازند، با این ادعا که: مسلمانها ضد مسیح و دشمن خدا و دشمن مردم برگزیده‌ی خدا می‌باشند (23) و لذا مسلمان‌ها را که از نسل اسماعیل (فرزند طرد شده‌ی ابراهیم (علیه‌السلام)) هستند، باید نابود ساخت.
مسلمانان، هیچ زمان نباید دامی را که دشمنان آنها (با نقشه‌ی یهودیان و اجرای انگلیس) در ارتباط با تشکیل کشورهای پان عربی (24) برای آنها گستردند، فراموش کنند. این که چگونه انگلستان با ترفند، اعراب را به جنگ جهانی اول کشید تا برای آنها بجنگند و بعد، صهیونیست‌های انگلستان به اعراب خیانت کردند و فلسطین را در اختیار یهودیان صهیونیست قرار دادند.
دشمنان مسلمین (یعنی یهودیان (به اصطلاح صهیونیست) و اذناب و اقارب آنان) درصددند تا اتحاد مسلمین را از بین ببرند و جنگی را میان مسلمین شیعه و سنی بپا کنند و آنها را علیه یکدیگر به جنگ تشویق و در مواردی تحریک و وادار کنند. به بعضی از آنها وعده‌های متعدد و گوناگونی (از جمله وعده‌ی کشوری مستقل) را می‌دهند و جالب اینکه به بعضی دیگر، قول پایدار بودن و ادامه‌ی اقتدار و حاکمیت را می‌دهند، در صورتی که نابودی تمام این کشورها و مناطق را پی‌گیری می‌کنند. یهودیان (به اصطلاح صهیونیست) درصددند تا اهل سنت را علیه شیعه بشورانند و در طرح خود، وقتی از وجود شیعه و یا سنی خلاص شدند، در مرحله‌ی بعدی، به مسیحیان خواهند گفت: علت اینکه (حضرت) مسیح هنوز ظهور نکرده است، این است که مسلمانان (آنان که هنوز در جنگ بین مسلمین کشته نشده‌اند) زنده‌اند و لذا شما مسیحیان باید مسلمانان را که ضد مسیح می‌باشند و دشمن خدا و دشمن خدا و دشمن مردم برگزیده‌ی خدا (یعنی یهودیان) هستند و از نسل اسماعیل (فرزند طرد شده‌ی ابراهیم) محسوب می‌شوند، بکشید و نیز ما (یهودیان) را برای رسیدن به اسرائیل بزرگ (‌تر) (Greater Israel) یاری کنید تا (حضرت) مسیح ظهور کند. بدین طریق، آنها مسیحیان را علیه اهل سنت (و اعراب) و شیعه به جنگ می‌گمارند. متأسفانه تعدادی از مسیحیان نیز این را باور دارند و در این جهت حرکت می‌کنند و داستان آرماگدون (25) نیز در این راستا می‌باشد.
بعد از این قتل عام، یهودیان (به اصطلاح صهیونیست) این‌گونه اظهار می‌دارند که اگر (حضرت) مسیح تا به حال ظهور نکرده است، علت این است که روس‌ها ادامه‌ی حیات می‌دهند و نیز ما (یعنی یهودیان) به اسرائیل بزرگ (‌تر) (Greater Israel) دست نیافته‌ایم. در نتیجه، شما مسیحیان باید روس‌ها را بکشید و ما را برای بنا کردن اسرائیل بزرگ (‌تر) کمک نمایید. لذا در مراحل بعدی در این نقشه‌ی شوم، طرح قتل عام روس‌ها را پیاده می‌کنند.
یهودیان بعد از اینکه به قول خودشان از روس‌ها هم خلاص شدند، به مسیحیان می‌گویند که اگر مسح هنوز ظهور نکرده است، علت این است که سکنه‌ی کشورهای خاور دور (چشم بادامی‌ها) (26) در حیات می‌باشند و ما نیز به اسرائیل بزرگ (‌تر) دست نیافته‌ایم. لذا باید مردم کشورهای خاور دور را نابود سازید و ما را در بنا کردن اسرائیل بزرگ (‌تر) یاری کنید تا مسیح ظهور نماید، در غیر این صورت، مسیح ظهور نخواهد کرد. به این صورت، در مرحله‌ی پایانی، مردم کشورهای آسیایی و مسیحیان را به جان هم می‌اندازند تا آنها همدیگر را بکشند، تا سرانجام، یهودیان صهیونیست، دشمنان بشر و بشریت، بتوانند به راحتی در سرتاسر کره‌ی زمین جولان دهند.
خلاصه این که، این طرح نسل‌کشی افراد بشر، توسط یهودیان صهیونیست است که درصددند تا کاملاً آن را محقق سازند و مدتهاست که در این راستا حرکت نمود‌اند و متأسفانه تعداد قابل توجهی از مسیحیان (و حتی وهابی‌ها) نیز خواسته و یا ناخواسته از یهودیان صهیونیست پیروی می‌کنند و آنها را در رسیدن به اهداف شوم آنان، یاری می‌دهند. شما مواردی را که در طول چند دهه‌ی گذشته صورت گرفته است و همچنین حرکت‌ها و اقداماتی را که در حال شکل گرفتن است، دنبال کنید و مطالبی را که یهودیان صهیونیست به مسیحیان (از جمله اونجلیست‌ها (27)) می‌گویند، پیگیری نمایید و بعد، حرکت‌های کشورهای غربی که ملعبه‌ی دست یهودیان صهیونیست می‌باشند را دنبال کنید، آن وقت، پی خواهید برد که یهودیان صهیونیست تا چه اندازه در این راستا که هدف غایی آنها می‌باشد، موفق بوده‌اند.

پی‌نوشت‌ها

1. “The great ideal of Judaism is that the whole world shall be imbued with Jewish teachings, and that in a Universal Brotherhood of nations - a greater Judaism in fact - all the separate races and religions shall disappear.”
2. The Jewish world, Feb. 9,1883.
3. Oscar Levy
4. Seducers
5. Destroyers
6. Incendiaries
7. Executioners
8. “We Jews, who have posed as Saviors of the World, we are today nothing else but the world’s seducers, its destroyers, its incendiaries, its executioners.”
9. Rabbi Menachem Mendel Schneerson J. Lubavitcher
10. Lubavitcher
11. The rule of Jewish people over everybody on planet earth.
12. Rebbe Lubavitcher
13. "We Jews, we the destroyers, will remain destroyers forever. Nothing that you will do will meet our needs and demands. We will forver destroy because we need a word of our own.""
14. Maurice Samuel, You Gentiles, P. 155, Harcourt Brace, 1924.
15. The Jews hope the US will annihilate Islam, the most vigorous religion rival to Judasim.
16. ""You have not begun to appreciate the depth of our guilt. We are intruders. We are subverters. We have taken your natural word, your ideals, your destiny, and played havoc with them. We Have been at the bottom of the bottom of not merely the latest Great War, but of every other major revolution in your History. We Have brought discord and confusion and frustraion into your personal and public life. We are still doing it. No one can tell how long we shall go on doing it. Who knows what great and glorious destiny might have been yours if we had left you alone.
17. Marclis Eli Ravage, Century Magazine, Feb. 1926.
18. (Al Aqsa Mosque)
19. (Dome of Rock)
20. (Solomon Temple)
21. Israel Finkelstein- Israeli archeologist
22. (Ishmaelite)
23. (Antichrist, the generation of Ishmael, The enemies of God and the enemies of God"s "chosen people")
24. (Pan-Arab States)
25. Armageddon (Apocalypse or book of Revelation 16:16)
آرماگدون، میدان نبردی است که در کتاب مکاشفه‌ی انجیل (16:16) آمده است و آن آخرین صحنه‌ی نبرد میان نیروهای خوب و شیطانی است.
26. Orientals
27. Evangelists

منبع مقاله :
میرلوحی، سید هاشم؛ (1390)، یوسرائیل و صهیوناکراسی، قم: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دفتر نشر معارف، چاپ سوم

 

نسخه چاپی