غزه همچنان مقاوم
غزه همچنان مقاوم
غزه همچنان مقاوم
 
هفته هاست که نوار اشغال شده غزه، در محاصره ای تمام عیار و همه جانبه به سر می برد و رژیم اشغالگر قدس با قطع کامل هر گونه ارتباط این منطقه با دنیای خارج، بدون ترس از هر گونه مواخذه بین المللی و هراس از عواقب اعمالش، مردم مسلمان غزه را هدف شدیدترین و سبعانه ترین حملات خود قرار داده است. دیگر گوشی شنوا برای شنیدن صدای ناله های کودکان معصوم و چشمانی بینا برای دیدن آلام ملت مظلوم فلسطین وجود ندارد و گویی جهان معاصر خود را برای نشنیدن و ندیدن رنجهای مردم غزه به کوری و کری زده است.
سکوت مرگبار و شرم آور مجامع بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر از سویی است که دولتهای عرب مرتجع منطقه در کنفرانس به اصلاح ادیان نیویورک، که به ابتکار دولت عربستان سعودی برگزار شد، سر میز شام با شیمون پرز جنایتکار و سایر مسئولین رژیم جعلی اسرائیل که دستشان تا مرفق به خون مردم فلسطین آغشته است. جامهای شراب می نوشند و نعره های مستانه سرمی دهند.
براستی دولت وهابی عربستان از کدام دین سخن می گوید؟ آنها که شیعیان را دشمن درجه یک مسلمانان خطاب می‌کنند ، آیا از دین اسلامی سخن می گویند که هر گونه ارتباط با دشمنان مسلمانان را ممنوع و بلکه حرام ساخته است؟ آنها با چه رویی خود را خادمین حرمین شریفین می نامند و در عین حال با تشکیل کنفرانس ادیان، مقامات جنایتکار صهیونیستی و آمریکایی را در سرفصل مدعوین این کنفرانس ننگین قرار می دهند؟
ملتهای مسلمان، همراهی رژیم عربستان و سایر دول مرتجع عرب با دشمنان قسم خورده مسلمانان را تنها تلاش در جهت خوش خدمتی به اربابان غربی و شناسایی موجودیت و حفظ رژیم رو به زوال صهیونیستی ارزیابی می کنند. و اما بر امت جهان اسلام و تمامی آزادی خواهان سراسر جهان واجب است در برابر این جنایات آشکار ضدبشری سکوت نکنند و از دولت های خود و سازمان های بین المللی بخواهند با فشار به رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به رفع محاصره غزه اقدام نماید.
امروز که غزه به جرم ایستادگی و دفاع از حقوق اساسی خود در محاصره همه جانبه قرار گرفته به نماد مظلومیت و در عین حال مقاومت جانانه ملت فلسطین بدل شده است و مبارزان مسلمان حماس و جهاد اسلامی فلسطین و حزب‌ا... همیشه پیروز لبنان چنان عرصه را بر رژیم اشغالگر صهیونیستی ننگ کرده اند که ناقوس مرگ این رژیم جنایتکار به صدا درآمده و تشکیل اینچنین کنفرانسهایی فقط نفرت امت مسلمان جهان را از بانیان آن به همراه خواهد داشت.
اشغالگران قدس شریف هم باید بدانند پایان ستمگری و ظلمشان فرارسیده است و با اینگونه جنایات وحشیانه فقط زوال و فروپاشی حتمی خود را سرعت بخشیده و نتیجه ای عایدشان نخواهد شد چرا که به فرموده خداوند، حزب خدا در نهایت به پیروزی و رستگاری خواهد رسید به امید آن روز که چندان دیر نیست.....
منبع: www. Samenbasij.ir
نسخه چاپی