وصيتنامه شهيد علي خاورزداه
وصيتنامه شهيد علي خاورزداه
وصيتنامه شهيد علي خاورزداه

ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون
چرا از شهادت مي ترسيد مگر کودکي سراغ داريد که از پستان مادرش بترسد.
امام حسين (ع)
......... چون لازم ديدم وصيتنامه اي بنويسم لذا اين چند سطر را به همين عنوان مي نويسم . اکنون که با ياد خدا به جبهه آمده ام نه براي انتقام بلکه به منظور دينم و تداوم انقلابم و امنيت ميهنم و خدا را به ياري مي طلبم و از او مي خواهم که هدايتم فرمايد به آن سو و آن راهي که خود صلاح مي داند. آري به ميداني قدم نهاده ام که نتيجه اش از قبل برايم روشن و با ايمان کامل پيکار مي کنم چون اگر در اين ميدان کشته شدم به مقامي والا دست يافته و در راه امام حسين (ع) رفته ام و اگر زنده ماندم شاهد پيروزي بزرگي که همان پيروزي مسلمين بر کفر است خواهم بود .
خداوندا تو آگاهي که تلاش و پيکار ما نه از آن جهت است که به پايگاه قدرتي برسيم و يا چيزي از کالاي بي ارج دنيا را به دست آوريم بلکه به آن جهت است که نشانه و پرچمهاي دين تو را برافرازيم و در شهرهاي تو شايستگي را ارمغان آوريم تا بندگان ستمديده تو امان يابند و ستمگران به کيفر خويش برسند.
اي کسانيکه پس از گذشت اينهمه سال و ريختن خون بهترين فرزندان اين آب و خاک هنوز هم به خود نيامده ايد قدري تفکر کنيد وصيتنامه شهدا را مطالعه کنيد شايد دماءالشهدا شما را متحول سازد و متوجه شويد که در چنين برهه اي از زمان و با وجود تحولاتي که در کشور ما رخ داد پيروي نکردن از ولايت فقيه چيزي جز ننگ و ذلت دنيوي و اخروي نخواهد داشت.
برادران عزيز سعي کنيد شعار اسلامي را حفظ کنيد و در نماز جمعه ها شرکت کنيد و حتي المقدور نگذاريد خون شهدا پايمال شود چرا که انقلاب اسلامي و پيروزيهايي که براي ما حاصل شده و مي شود همه حاصل خون همين شهداي گرانقدر است در زندگيم خدمت چشمگيري براي اسلام انجام نداده ام. شايد با شهادتم خدمتي به اسلام و انقلاب کرده باشم درود بر خطي که از چشمه جوشان اسلام سرچشمه بگيرد.
خط امام، خطي که مبارزه با هر چه شرک را در انحصار خود دارد و خطي که به اثبات رسانيد تنها اميد مستضعفين جهان و حرکتهاي اسلامي است و تنها اين خط است که مي تواند قدس اين نخستين قبله گاه مسلمين را نجات دهد. مادرم، از شما معذرت مي خواهم که نتوانسته ام فرزند شايسته اي براي شما باشم و اميدوارم که به بزرگواري خود مرا ببخشيد و حلال کنيد که اين امانتي است که به خدا پس داده ايد و خدا با صابران است. برادران و خواهران عزيزم اين را بدانيد که با شهادت عضوي از اعضا يک خانواده مسئوليت آن خانواده در قبال انقلاب سنگين تر خواهد شد و با روحيه بالايي که در شما سراغ دارم از شما مي خواهم که هميشه در خط اسلام و ولايت فقيه باشيد.
تمام دوستان و آشنايان و آنهايي که مرا مي شناسند طلب حلاليت دارم و همه را به خدا مي سپارم.
خداوندا آخرين کلام ما در اين عالم و اولين کلام ما در روز قيامت نام حسين قرار بده خدايا ما را از حسين غافل مگردان ما راحسيني زنده بدار، ما را حسيني بميران.
منبع: mardanebiedea57.parsiblog.com


نسخه چاپی