تكنولوژي ديجيتال
تكنولوژي ديجيتال
تكنولوژي ديجيتال






1ــ ساعت توخالي

اين ساعت كه توسط شخصي به نام tao Ma طراحي شده است واقعا يك ساعت توخالي است كه در كنار آن تعداد زيادي LED مينياتوري تعبيه شده است و تابش آنها به شكلي است كه اگر ساعت تنها روي پوست دست قرار گيرد قابل مشاهده است.
تكنولوژي ديجيتال

2 ــ ‌هدفون عظيم‌الجثه

اين بلندگوهاي بزرگ كه براي ipod طراحي شده‌اند شبيه هدفون‌هاي اين دستگاه هستند، در واقع اين هدفون‌ها همان نمونه اصل آن هستند كه 500 برابر بزرگ‌تر شده‌اند و البته به يك تقويت‌كننده دروني نيز مجهزاند.
تكنولوژي ديجيتال

3 ــ دوربين پرنده

اگر دوست داريد بدانيد از نگاه پرندگان در حال پرواز چه شكلي هستند اين دوربين پرنده مي‌تواند به شما كمك كند. با به گردش درآوردن اين فرفره بين دو كف دست خود مي‌توانيد دوربين انتهايي آن را به پرواز درآورده تا در فواصل زماني مشخص از شما عكس بگيرد.
تكنولوژي ديجيتال

5 ــ مختصر و مفيد

برخلاف دوربين‌هاي ديجيتال امروزي كه قابليت‌هاي مختلف و نمايشگر LCD و... دارند اين دوربين كوچك تنها يك دكمه براي گرفتن عكس دارد و براي مشاهده محتويات، مي‌توانيد آن را همانند يك ديسك فلش مستقيما به درگاه USB متصل كنيد.
تكنولوژي ديجيتال

6 ــ كتاب‌‌خوان تاشو

شركت فيليپس محصولي به نام Readius دارد كه مي‌توانيد آن را مانند يك كاغذ تا شده باز كرده و به مطالعه محتويات ديجيتالي دستگاه بپردازيد. طول نمايشگر اين دستگاه 13 سانتي‌متر و از جنس يك نوع پليمر انعطاف‌پذير است.
تكنولوژي ديجيتال

7 ــ دماسنج ديجيتالي

اين دماسنج دقيق ديجيتالي طوري طراحي شده است كه مي‌توان آن را به انواع مختلف شيرهاي آب وصل كرده و دماي آب را در هر لحظه مشاهده كرد.
تكنولوژي ديجيتال

8 ــ ميز كار همراه!

با استفاده از اين كمربند جالب مي‌‌توانيد از رايانه همراه خود به عنوان يك رايانه روميزي به هنگام راه رفتن استفاده كنيد. البته همواره ترجيح بر اين است كه در زمان كار با رايانه راه نرويد. زيرا ممكن است نتوانيد جلوي پايتان را ببينيد!
تكنولوژي ديجيتال

9 ــ كارت ويزيت

با استفاده از اين طرح ابتكاري مي‌توانيد به راحتي با يكديگر به هنگام دست دادن، تبادل كارت ويزيت بكنيد. بعد از تبادل اطلاعات مي‌توانيد با اتصال اين انگشتر به نمايشگر مخصوص، آنها را در قالب يك كارت ويزيت مشاهده كنيد.
تكنولوژي ديجيتال
منبع:جام جم


نسخه چاپی