شامپوهایی که باعث افزایش رشد سریع مو می‌شوند
شامپوهایی که باعث افزایش رشد سریع مو می‌شوند

مترجم: مهناز مزارعی
منبع:راسخون
 

شامپوهای پیشگیری از ریزش مو کاری شایسته‌ای برای حفظ موی شما انجام می‌دهند. این مقاله دارای اطلاعاتی درباره محصولاتی که باعث رشد موها می‌شود را بیان می‌کند.
ریزش مو به عنوان یک مشکل در نظر گرفته شده است که اکثریت مردم در سراسر جهان با آن مواجه هستند. دلایل ریزش مو در مردان و زنان به علت کمبود ویتامین، مراقبت نامناسب از موها، مصرف بیش از حد و منظم دارو، قرار گرفتن در معرض استرس و بسیاری از علل دیگر است. همچنین عواملی مانند آزمایش موها ، از جمله رنگ آمیزی یا درمان‌های شیمیایی برای افزایش مو باعث ریزش مو شوند.

گزینه‌های درمان ریزش مو

راه حل‌های بسیاری وجود دارد که در حال حاضر برای درمان ریزش مو استفاده می‌شود. اگر ما به توصیه‌های پدربزرگ و مادربزرگ توجه کنیم، توصیه می‌کنند که یک رژیم سالم داشته باشند که غنی از ویتامین باشد اگر ما به متخصص ریزش مو مراجعه کنیم، پیشنهاد می‌کند که برنامه‌های مختلفی که ممکن است ماه‌ها طول بکشد را انجام دهید. او همچنین ممکن است یک درمان ریزش موی لیزری را پیشنهاد کند که به طور کلی نیاز به پرداخت مقدار قابل توجهی هزینه دارد. اگر شما نگران مشکلات ریزش مو هستید، شامپو و درمانی که باعث می‌شود موهای شما سریعتر رشد کنند یک راه حل مناسب و ارزان است.
شامپو و مواد شست شو برای ریزش مو
شامپو تحریک کننده رشد مو
شامپو ارگانیک برای جلوگیری از ریزش مو
شامپو حذف موهای آسیب دیده برای بازیابی مو
شامپو تغذیه کننده مو که به میزان قابل توجهی ریزش مو را کاهش می‌دهد
شامپو برای ریزش مو
شامپو بیوتین
شامپو جلوگیری کننده از ریزش مو
شامپو ارگانیک برای جلو گیری از ریزش مو
شامپو تحریک کننده رشد مو
در اینجا برخی از شامپوها واقعا موثر و نرم کننده موها هستند که واقعا به کاهش میزان ریزش مو کمک می‌کند. آنها دارای مواد گیاهی هستند که برای کمک به رشد مناسب موی سر شناخته شده است. مانند آلوئه ورا و روغن ججوبه می‌باشند. هدف اصلی آنها حذف دی هیدروتستوسترون است که همراه با آنزیم های موجود در پوست سر، که در نهایت منجر به ریزش مو می‌شود. آنها همچنین رسوبات مومی بر روی فولیکول‌های مو را حذف می‌کنند، که سبب کاهش رشد مو می‌شود. گردش خون در ناحیه پوست سر بهبود می‌بخشند و موها رشد می‌کنند. بنابراین، در انتخاب شامپو مناسب، دقت کنید که مواد تشکیل دهنده ارگانیک به جای مواد شیمیایی باشد.
همراه با استفاده از شامپو و و مواد شوینده سر، شما همچنین نیاز به رژیم غذایی سالم دارید که غنی از ویتامین است. قبل از انتخاب هر گونه درمان شیمیایی شدید، توصیه می‌شود با پزشک متخصص ریزش مو مشورت کنید و مشاوره بگیرید.
 
نسخه چاپی