ستون فقرات خود را تقویت کنید
آیا به این بخش از مرکز بدن خود به اندازه کافی توجه می کنید؟
 
چکیده
عضلات کمر با وجود داشتن فعالیت کم کشیده می شود و در ورزش هایی که فقط به عضلات سیکس پک توجه می کنند به اندازه کافی به آن پرداخته نمی شود. دفعه بعد که خواستید مرکز بدن خود را تقویت کنید این تمرین ها را انجام دهید تا ستون فقرات خود را تنظیم کنید.

تعداد کلمات : 357  تخمین زمان مطالعه : 1 دقیقه
 
 
ث5ع
 
مترجم: مجتبی حسینی پور
 
   کمر شما بخشی از مرکز بدن شما است اما آیا شما به اندازه کافی به قوی نگه داشتن آن توجه می کنید؟
   زمانی که کلمه کوله پشتی را می شنوید به طور ناخود آگاه یاد درد ها و گرفتگی هایی می افتید که با حمل کردن وسایل تان بر روی کمر همراه است. فقط به خاطر اینکه شما دیگر کتاب های مدرسه را با خود به این سمت و آن سمت حمل نمی کنید به این معنی نیست که نباید به عضلات مرکز بدن خود که در ناحیه کمر هستند توجه کنید. عضلات کمر با وجود داشتن فعالیت کم کشیده می شود و در ورزش هایی که فقط به عضلات سیکس پک توجه می کنند به اندازه کافی به آن پرداخته نمی شود. دفعه بعد که خواستید مرکز بدن خود را تقویت کنید این تمرین ها را انجام دهید تا ستون فقرات خود را تنظیم کنید.
 

بیشتر بخوانید : گودی ستون فقرات

 
  1. پاهای خود را به صورت موازی کاملا باز کنید.عضلات کمر با وجود داشتن فعالیت کم کشیده می شود و در ورزش هایی که فقط به عضلات سیکس پک توجه می کنند به اندازه کافی به آن پرداخته نمی شود. دفعه بعد که خواستید مرکز بدن خود را تقویت کنید این تمرین ها را انجام دهید تا ستون فقرات خود را تنظیم کنید.
  2. کمر خود را تا حدی خم کنید که بالا تنه شما موازی با زمین باشد.
  3. کمی زانوی خود را خم کنید و پشت خود را به سمت عقب ببرید.
  4. با بالا بردن بخش پایینی شکم خود و منقبض کردن قفسه سینه هسته بدن خود را درگیر کنید.
  5. دست های خود را به سمت جلو باز کنید به طوری که کف دست های شما به سمت یک دیگر باشند و سپس شانه های خود را به سمت یک دیگر حرکت بدهید.
  6. تا بیش از 5 بار نفس عمیق بکشید و بر روی حفظ کردن حالت ثابت و کشیده ستون فقرات خود تمرکز کنید.


برگرفته از سایت  Triathlete       

نسخه چاپی