ده بازی ویدیویی برتر سال 2018
ده بازی ویدیویی برتر سال 2018
 
چکیده :   
در نیمه های اول سال  2018 بازیهای ویدیویی زیادی آماده و به بازار ارائه گریده   و در همین مدت مجموعه ی عظیمی از بازی های موفق ارائه شده که ساعت های بسیار بسیار زیادی ما را مشغول خودشان کرده اند. با بررسی ذاتی بازی های ویدئویی ، ما همه ی بازی های ویدئویی محبوب مان را که تا به این جای سال 2018 به بازار آمده اند، در یک لیست بر اساس کیفیت نیم ساله  فهرست کرده ایم .

تعداد کلمات : 1838 / تخمین زمان مطالعه : 9 دقیقه

ده بازی ویدیویی برتر سال 2018

نویسنده: کلن بک و آدام روزنبرگ
مترجم: حسین افرا

در این لیست ما انواع مختلف بازی هارا داریم، در هر ژانر و سبکی. بازی های ورزشی، اکشن، ما جرا جویی و بازی هایی که در آن باید برای نجات یافتن و بقا بجنگید. بدون مقدمه چینی بیشتر، این لیست ده بازی برتر 2018 تا به این جای سال است

10-super Mega Baseball  
طرفدار بیس‌بال باشید یا نه ، این بازی بسیار بسیار خوب است، یادآور بازی های گاه و بیگاه بیس بالی قدیمی، مثل  Backyard Baseball ,  این بازی نقب می‌زند به واقعی بودن معروف ترین بازی های بیس بالی که تمرکز آن ها روی سرگرم کننده بودن بازی است :دریافت ضربه ها و تلاش برای حمله به حریفان. طراحی بازی به اندازه کافی تکنیکی است که واکنش ها و استراتژی شما را کمی به چالش بکشد، ولی زیاد مغرور نشوید، به علاوه، اسامی بازیکنان بسیار اعجاب برانگیز است : ریپ دینگرز ، جوانا هیتر، لیان درایو و همر لونگبالو به عنوان نمونه.

9- Minit
مینیت به عنوان یکی از ناامید کننده ترین بازی های تاریخ شروع به کار کرد. در این بازی ساعتی هست که به طور مداوم دقایق باقی مانده تا مرگ شما را محاسبه می کند، وقتی بمیرید، دوباره به جایی که از آنجا شروع کرده اید، برمی گردید. تنها راه جلو رفتن در این بازی این است که یک ماموریت را به انجام برسانید، که معمولا شامل پیدا کردن وسایل مشخص و استفاده از آن هاست. بعد شما می میرید، و بعد مشخص می شود قدم بعدی شما چیست، مراحل را تمام می کنید، می میرید، به مرحله بعد و محیط جدید می روید، نقاط شروع مجدد را پیدا می کنید، می میرید. رفته رفته، این چرخه از نا امیدکننده بودن، به یک چرخه ریتمیک و منظم تبدیل می شود، وقتی که می فهمید مرگ درواقع شما را زیاد به عقب برنمی گرداند، و همه چیز، به صورت بی نقص در دنیای خوشایند بازی در جای خود قرار داده شده است. درست است، شاید شما در انجام دادن کاری چند ثانیه تاخیر داشته باشید، و مجبور شوید آن کار را دوباره انجام دهید، ولی این کار نهایتا شصت ثانیه زمان می برد.

8- Surviving Mars
فکر می کنید بهتر از الن ماسک هستید، ثابت کنید! الن ماسک بنیان گذار اسپیس ایکس است که برای ساختن مهاجرنشین برای انسان ها در مریخ طراحی شده است. ولی این بازی این فرصت را به شما می دهد که اول به مریخ برسید. از بسیاری جنبه ها، این بازی یک بازی سرراست شهرسازی با قوانینی است که صرفا طراحی شده اند که شما را وادار به طراحی و نقشه کشیدن برای ساختن جامعه ای می کند که بتواند در محیط خصمانه ی یک دنیای نه چندان دلچسب برای زندگی دوام بیاورد. این وظیفه شماست که تصمیم بگیرید مهاجرنشین های آرام با جو دوستانه چقدر پیشرفت می کنند و مهاجر ها چه قدر سریع می توانند به مهاجرنشین ها بیایند. حتی می توانید تا آمدن اظهار نامه و خبر رسیدن سفینه های مهاجرنشین تمرین کنید و خودتان را آماده کنید، آمدن انسان هارا با توصیف خصوصیات بد و نامطلوب مهاجرنشین ها از آمدن پشیمان کنید، حتی قبل از اینکه زمین را ترک کنند، با قوانین مشخص و برنامه های کنترلی ساده، این بازی، یک بازی زیبا و سرگرم کننده است که اجازه تصور حیات را، فراتر از سیاره درحال سوختن و افسرده کننده فعلی، به شما می دهد.

7- Frostpunk
این بازی یک سیاره یخ زده را، در عصر یخ جدید به تصویر می کشد. شما رهبری لشکر کوچکی از انسان ها را به عهده دارید که در یک دره عمیق که کاملا با دیوار محصور شده است، نجات یافته اند و زندگی می کنند، درون پناهگاه هنوز هم به طرز کشنده ای سرد است، ولی به کمک ابزارمخصوص و با اعمال پاره ای تغییرات، به اندازه کافی قابل سکونت شده است. وظیفه ی شما جمع آوری منابع، پی سازی و فراهم کردن زیرساخت ها و گسترش دادن و توسعه ی شهرک و اتصال آن با آنچه از دنیای بیرون باقی مانده، در جهت مدیریت و پیشرفت شهرک نجات یافتگان است. شما باید بتوانید تمام مسئولیت های خود را انجام دهید، در حالی که با سختی های تصمیمات حکومتی و مدیریتی دست و پنجه نرم می کنید، مسائلی مانند چگونگی مواجهه با بیماری یا امحای اجساد، که همیشه شمارا با چالش انتخاب کردن بین بد و بدتر مواجه می کند. در این بازی اتفاقات بسیار بد همیشه می افتند، و وظیفه ی شما این است که اطمینان حاصل کنید وقتی این اتفاقا می افتند، اوضاع از کنترل خارج نشود.
طرفدار بیس‌بال باشید یا نه ، این بازی بسیار بسیار خوب است، یادآور بازی های گاه و بیگاه بیس بالی قدیمی، مثل  Backyard Baseball ,  این بازی نقب می‌زند به واقعی بودن معروف ترین بازی های بیس بالی که تمرکز آن ها روی سرگرم کننده بودن بازی است :دریافت ضربه ها و تلاش برای حمله به حریفان.
طراحی بازی به اندازه کافی تکنیکی است که واکنش ها و استراتژی شما را کمی به چالش بکشد، ولی زیاد مغرور نشوید، به علاوه، اسامی بازیکنان بسیار اعجاب برانگیز است : ریپ دینگرز ، جوانا هیتر، لیان درایو و همر لونگبالو به عنوان نمونه.

6- Donkey kong Country :Tropical Freeze
این بازی بدون شک بهترین بازی از سری بازی های دانکی کنگ کانتری است، این بازی که درسال 2014 برای کنسول بازی Wii u عرضه شد، امسال جایگاه خودش را به عنوان یک شاهکار در خط مشی بازی، مین گذاری و پرتاب موشک برای نسل کنونی ارتقا داد. هر دنیا و مرحله درخشان و منحصر به فرد است، که این خصوصیات با یک موسیقی متن محرک تکمیل می شود، از نشاط آور بودن بازی و سکانس های چالش برانگیز آن گرفته، تا مبارزات دشوار با رئیس های بازی، این بازی یک شاهکار است.

5- Monster Hunter :World
سابقه ی این سری بازی ها به سال 2004 باز می گردد، ولی شکارچی هیولا :دنیا اولین بازی کاردرست این مجموعه است. این بازی همان طور که عنوانش مشخص می کند، حول محور شکار هیولاهاست، وقتی شما وارد یکی از فضا های کوچکی که شامل تعداد زیادی سیاره هستند می شوید، وظیفه ی شماست که مدارک دال بر وجود هیولاهای مشخصی را پیدا کنید و شروع به تعقیب هدف خود در آنجا بکنید. شکار شما، شما را علیه موجودات عظیم الجثه مختلف و گوناگونی قرار می دهد که وقتی شکست می خورند، موادی را برجا می گذارند که شما می توانید از آن ها برای به دست آوردن سلاح ها و زره های بهتر استفاده کنید که این موضوع، در ادامه شما را به سمت شکارهایی که هربار قدرتمند تر از قبل می شوند، می کشاند. این یک چرخه ی بسیار راضی کننده است، که المان های لحظه ای زنده‌ای در بازی بیشتر تقویت شده که مراحل مخصوص با محدودیت زمانی که جوایز خاص خود را دارند، در اختیار شما قرار می دهند، هیچ چیز مثل این بازی نیست، و شکارچی هیولا :دنیا بهترین نسخه این مجموعه بازی است که تا به حال ارائه شده است.

4- The Swords Of Ditto
ابتدا بازی Legend of Zelda را درنظر بگیرید، بعد آن را با لایه ای از گرافیک کارتونی بپوشانید که چندان باب طبع بزرگسالان نیست، هنوز با منید؟ حالا، الگوی بازی ای بسازید که در آن شما یک قهرمان مشابه قهرمان بازی زالدا را بازی می کنید که به دنبال امتیازاتی است که جهان بازی را آزاد کند، و عمیقا به سیاهچال های رئیس بازی نقب می زند. و در آخر، طوری پایان بازی را طراحی کنید که وقتی می میرید _اشتباه نکنید، این اتفاق خواهد افتاد _شما بازی را بدون هیچ چیز شروع می کنید، روش بسیار سخت.

3- Jurassic Would : Evolution
امسال سال بسیار چشمگیری برای بازی هایی بود که شما را با ایجاد هرج و مرج یا شامل آن بودن، شارژ می کنند، و این بازی در راس قله ی این بازی ها قرار می گیرد این بازی دقیقا همان چیزی است که از یک عنوان پارک ژوراسیکی می خواهید. روی دی ان ای دایناسورها تحقیق کنید، و پارک خودتان را برای اسکان دادن به آن ها بسازید. با شکل بندی چند وجهی جزیره  برای کلنجار رفتن همراه با خط داستانی که شما را وادار به پژوهش می کند، ساعت های سرگرم کننده ی زیادی در این بازی خلاقانه وجود دارد.

2- Celeste
درست از لحظه ی آغاز، این بازی هرچیزی را که می توانید از یک بازی انتظار داشته باشید برای شما فراهم می کند :خط مشی دشوار و لذت بخش. این بازی ماجرای دختری به نام مادلین و جاه طلبی و وسوسه ی او برای صعود به یک کوه است،گهگاه به سراغ شخصیت های گوناگون و رنگارنگ می رود، و مردن دوباره و دوباره و دوباره همان طور که داستان بازی جلو می رود، بازی را هرچقدر مادلین به قله نزدیک تر می شود، بیشتر و بیشتر چالش برانگیز می کند.

 

بیشتر بدانید :  آسیب های جسمانی ناشی از بازی های رایانه ای


1-God Of War
یک مرد، یک پسر، یک تبر و یک ماجراجویی اعجاب انگیز. این بازی کراتوس را در مسیری جدید در یک افسانه ی اسکاندیناویایی به همراه پسرش اتریوس قرار می دهد و خشونت شدید و دلچسب سه بازی اول اصلی مجموعه را با یک فرضیه ی کامل تر و تازه و داستان ادغام می کند. همسر کراتوس و مادر اتریوس مرده، و آرزو ی او این بوده که آنها خاکستر اورا برفراز رأس بلندترین کوهستان پخش کنند. با داستانی بزرگ که در در چندین جهان می گذرد و بین جهان های مختلف در جریان است و اجزای عظیم، این بازی در لحظه لحظه اش در ژانر ماجراجویی، جنگی است. می توانید شیوه ی مبارزه تان را با مهارت های قابل آزاد سازی به دلخواه خود تغییر دهید، درحالی که دشمنانتان را در راه هیپنوتیزم کردن دنیاها برای رسیدن به هدفتان تکه و پاره می کنید می توانید مبارزات مناسب با روش بازی خود انجام دهید تا کارتان آسان تر شود و سریع تر به هدفتان برسید،همه ی این ها در حالی است که در مسیر بازی با شخصیت های شگفت انگیزی مواجه می شوید و شاهد تعدادی صحنه ی به راستی دیدنی در حد سری بازی های  god of War خواهید بود.

گزینه شایسته : Destiny 2 : Warmind
این بازی جایگاه عالی ندارد، ولی طرفداران بعد از دیدن کاری که بانجی در فروشگاه برای ارتقای بازی نیمه کاره در مهرماه انجام داد، امیدوار شده اند. بانجی مشغول کار برروی پروژه ای برای عذرخواهی در سال 2018 بود، با کنار رفتن استودیو از سرراهش بانجی توانست به طور فعال ارتباط بیشتری با طرفداران برقرار کند و مطابق بازخوردها و نظران آن ها بهتر و قوی تر عمل کند. جنگ ذهن خرداد ماه به بازار آمد، و توجه و دقت مشهود و جدید بانجی به نگرانی ها و نظرات طرفداران در بازی ارائه شده مشهود بود و بازتاب داده شد، کسی مدعی نیست که این بازی سرنوشت 2 را کاملا جبران کرده است، ولی ناحیه گشت زنی جدید بازی، اندکی مبارزه ای بودن، کمین کاذب جدید به علاوه تلاش برای تعدیل و بازسازی همه جانبه بازی که روی همه بازیکنان (حتی آنهایی که بازی را ندارند)، دقیقا چیزهایی را به طرفداران داد که مدتی بود انتظارش را داشتند، بازی همچنین نوید تغییرات بزرگ تر را در ادامه راه این مجموعه بازی می دهد.

برگرفته ازسایت: www.mashable.com
نسخه چاپی