7 مورد از بهترین برنامه ها برای کار و سفر
7 نرم افزار کاربردی موبایل
 
چکیده
در این مقاله ما 7 نرم افزار کاربردی موبایل که در مسافرت به آنها نیاز خواهید داشت را به شما معرفی می کنیم.

تعداد کلمات : 668 / تخمین زمان مطالعه : 3 دقیقه
 
سیب
 
نویسنده: Peter Lee
مترجم: هادی  انصاری چشمه
 
فناوری فرصت های خوب زیادی را برای ما بوجود آورده است ، مخصوصا برای زمانی که در سفر هستیم . مسافرت با گوشی های هوشمند نه تنها به من کمک میکند تا با خانواده و دوستانم در ارتباط باشم ، همچنین وسیله مناسبی برای کشف رازهای موجود در شهر مقصد نیز میباشد که اگر این فناوری وجود نداشت جمع آوری این همه اطلاعات در زمان اندک تقریبا غیر ممکن میشد. در بخش زیر به چند برنامه کاربردی اشاره شده است که مخصوص مسافران میباشد.

 Wi-Fi Finder
برای چک کردن ایمیل ها و یا پیدا کردن نزدیکترین دستگاه خودپرداز داشتن یک ارتباط اینترنتی از مهمترین موضوعات است. بنابراین سعی کنید از برنامه کاربردی  Wi-Fi Finder استفاده کنید. زمانی که در خیابان میباشید این برنامه به شما کمک میکند تا به شبکه های عمومی اینترنت وصل شوید و به کمک آن ، زمانی که در سفر هستید نیازهای خود را برطرف کنید.

 

بیشتر بخوانید : سی کار مفیدی که می‌توانید با استفاده از اینترنت انجام دهید



XE Currency
مشهورترین سایت تبدیل ارز برنامه ای بنام  XE Currency دارد ، که به کمک این برنامه میتوانید محاسبات خود را سریعتر و دقیقتر انجام دهید. دانلود این برنامه نیز رایگان است. این برنامه با اندروید ، اپل ، ویندوز و بلک بری سازگار است و میتوانید از طریق سایت آن را دانلود کنید.

Maps
برنامه های متنوعی مربوط به  Maps وجود دارد که میتوانند نسبت به نیاز شما کارایی داشته باشند. یکی از خصوصیات این برنامه این است که  ، میتوانید نقشه یک کشور را دانلود کنید _ زمانی که دانلود کردید میتوانید در حالت آفلاین نیز به بررسی نقشه بپردازید زیرا دیگر نیازی به اینترنت ندارید _ برنامه های دیگری نیز وجود دارند که میتوانند مسیرها را به شما نشان دهند.

 Viber
Viber یکی از بهترین برنامه ها برای برقراری ارتباط با سایر اعضای خانواده میباشد. نسخه ویندوز این برنامه نیز وجود دارد ، بنابراین میتوانید حتی با افرادی که گوشی های هوشمند ندارند چت کنید. این برنامه همچنین دارای یک سیستم ارتباطی است که میتوانید پیام و تصویرهای خود را برای سایر دوستان و خانواده ارسال کنید. در کل ، برنامه خوبی است.فناوری فرصت های خوب زیادی را برای ما بوجود آورده است ، مخصوصا برای زمانی که در سفر هستیم . مسافرت با گوشی های هوشمند نه تنها به من کمک میکند تا با خانواده و دوستانم در ارتباط باشم ، همچنین وسیله مناسبی برای کشف رازهای موجود در شهر مقصد نیز میباشد که اگر این فناوری وجود نداشت جمع آوری این همه اطلاعات در زمان اندک تقریبا غیر ممکن میشد. در بخش زیر به چند برنامه کاربردی اشاره شده است که مخصوص مسافران میباشد.


مترجم گوگل
چندین سال قبل برنامه ای بنام  World Lenz بوجود آمد. این برنامه آنقدر خوب بود که شرکت گوگل تصمیم شرکت ساخت این برنامه را بخرد و از این مترجم در تکنولوژی های خود استفاده کند. بعد از آن نامش را  Google Translate گذاشتند. امروزه شما میتوانید نسخه آفلاین زبان های مختلف را دانلود کنید و سریعا علائم ، منوها و هرچیز دیگر را تنها با استفاده از دوربین گوشی خود ترجمه کنید.
 
 
Booking.com
دو مورد از صفحاتی که افراد همواره برای رزرو هتل ها و رستورانها انتخاب میکنند  Booking یا  Hostelworld میباشد. برای رزور کردن شما نیاز به هیچگونه برنامه ای ندارید ( ابته برنامه رزرو هم وجود دارد ) اما میتوانید به منظور سهولت کار از برنامه هایی استفاده کنید که دیگر نیاز به چاپ کردن رسید رزرو نداشته باشید و به همین سادگی ، آن را روی گوشی خود ذخیره کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که خود را به هتل برسانید ، رسید رزرو خود را نشان دهید ، تمام ! برنامه هایی که در این زمینه کاربرد دارند بسیار کامل و کار کردن با آنها کاری ساده است ، در حقیقت اگر گوشی هوشمند دارید دیگر برای رزرو کردن نیازی به کامپیوتر ندارید.

Trip Advisor
این برنامه برای زمانی که در رستوران هستید فوق العاده است ، بدین معنا که دیگر نیاز ندارید برای سفارش غذا از دیگران کمک بگیرید. شما میتوانید شهرهای مورد نظر خود را دانلود کنید و در حالت   آفلاین از آن استفاده کنید. اطلاعات موجود را با دقت بخوانید و زمانی که میخواهید مکانی را انتخاب کنید محتاطانه برخورد کنید.
 

برگرفته از سایت : computerhowtoguide.com

نسخه چاپی