توبیمیت
نظر کاربران در مورد برنامه  Tubemate چیست ؟ بهترین برنامه جهت مشاهده و دانلود فیلم های HD
 
چکیده:
یکی از دغدغه های کاربران یوتیوب این است که در حالت آفلاین نیز بتوانند فیلم ببینید. توبیمیت این دغدغه را مرتفع می سازد. برای آشنایی با این قابلیت این مقاله را بخوانید.

تعداد کلمات : 872 / تخمین زمان مطالعه : 4 دقیقه

توبیمیت

نویسنده : peter lee
مترجم: هادی  انصاری چشمه
 

برنامه یوتیوب به شدت در حال گسترش و فراگیر شدن است ، اما از آنجایی که این برنامه قابلیت دانلود کردن ندارد ، افراد باید کژدار مریض با حالت آفلاین آن سر کنند. اما صادقانه باید بگویم که این موضوع قدیمی شده است. درست یک هفته پیش قصد داشتم ویدیوهای مربوط به یک برنامه را از یوتیوب دانلود کنم که ناگهان چشمم به برنامه  Tubemate افتاد. در ابتدا قبل از اینکه آن را دانلود کنم اندکی شک کردم زیرا تا به حال نام این برنامه به گوشم نخورده بود ، اما بعد که اطلاعات این برنامه را خواندم شدیدا تحت تأثیر قرار گرفتم.

الان هم یک هفته است که از این برنامه استفاده میکنم و باید بگویم که دانلود کردن از یوتیوب را برای من بسیار ساده کرده است. باید بگویم از لحاظ نصب و دانلود کردن برنامه ای بسیار ساده است. قبل از این برنامه چندین مورد دیگر را از بازار تهیه نمودم اما مدت زمان زیادی طول میکشید تا دانلود شود و نصب آن بگونه ای بود که انگار قرار است اتم بشکافیم. با این حال برنامه  Tubemate از لحاظ دانلود و نصب ،برنامه ای ساده است که تنها 3 تا 4 دقیقه طول میکشد که آن را روی لپ تاپ خود نصب کنید. زمانی که در حال پرسه زدن در صفحات وب هستید ، ممکن است چشمتان به بازی های آنلاین نظیر کازینو بیفتد که واقعا برنامه ای سرگرم کننده است. حتی اگر مایل باشید میتوانید بصورت رایگان به بازی پوکر بپردازید. این بازی انرژی مثبت زیادی به شما میدهد و فرایند استفاده از برنامه  Tubemate را ساده تر میکند. اگر قصد دارید در فضای حافظه خود صرفه جویی کنید برنامه  Tubemate در انجام این کار به شما کمک میکند. حجم این برنامه زیاد نیست پس فضای زیادی را اشغال نمیکند ، در عین حال نگران نباشید زیرا روی بهره وری آن هیچ تأثیری ندارد. با استفاده از این برنامه میتوانید به راحتی ویدیوهای مورد علاقه خود را دانلود کنید ، بله ! این برنامه از لحاظ کارکرد برنامه بسیار خوبی است. فرایند دانلود توسط این برنامه بسیار ساده است ، تنها کاری که باید بکنید این است که آدرس ویدیویی که قصد دارید دانلود کنید را وارد برنامه کنید.
قدیمی ها مثالی دارند که میگوید بهترین چیز در زندگی همان چیزی است که رایگان به دستت برسد ( مفت باشه ، کوفت باشه ). این مثال مصداق بارز این برنامه است. مگه بهتر از این میشه ؟
در قسمت پایین ویدیوها دکمه دانلود وجود دارد که میتوانید  با کلیک روی آن ابتدا کیفیت آن را انتخاب کنید و سپس دانلود را شروع کنید. میبینید ؟ همان طور که گفتم فرایند دانلود کردن با این برنامه بسیار ساده است. بهترین قسمت کار با این برنامه این است که لازم نیست همه عمر خود را صبر کنید تا فایل شما دانلود شود ، زیرا بیش از چند دقیقه طول نمیکشد. خب اجازه دهید تا به بهترین قسمت این برنامه اشاره کنیم ، شما میتوانید چندین دانلود را بصورت همزمان انجام دهید. بسیاری از برنامه ها اجازه نمیدهند تا چند فایل را یکجا دانلود کنید اما این برنامه اینگونه نیست.

این برنامه بدون هدر دادن زمان شما که ممکن است برای دانلود برنامه های دیگر ، یا دانلود ویدیوها بصورت جدا جدا  باشد ،  میتواند چندین دانلود را بصورت یکجا انجام دهد. تمام فایل ویدئوهای شما به صف دانلود اضافه میشوند و میتوانید با یک کلیک همه آنها را با هم دانلود کنید. از آنجایی که من رضایت کامل نسبت به برنامه  Tubmate  دارم ، دوستانم میخواهند مرا متقاعد سازند تا از برنامه  Vidmate استفاده کنم زیرا این برنامه نیز دارای خصوصیات منحصر به فرد خود است. بعد از آن تصمیم گرفتم از طریق اینترنت تفاوت میان این دو برنامه را پیدا کنم. حال اجازه دهید تا فقط در مورد  Tubemate صحبت کنیم. یکی دیگر از خصوصیات خوب این برنامه این است ، در اغلب برنامه ها زمانی که در حال دانلود فایلی میباشید ، اگر اینترنت قطع شود ، دانلود شما نیز متوقف شده و مجبورید دانلود خود را از اول شروع کنید ، حال فرض کنید که 99% از فایل شما دانلود شده و قرار است آن را دوباره از اول دانلود کنید. حتی فکرش هم لرزه به اندام افراد می اندازد ! یکی از بهترین خصوصیات این برنامه این است که حتی اگر اتصال اینترنت شما قطع شود و دانلود شما نیز متوقف شود ، بعد از اتصال مجدد ؛ میتوانید از همان قسمتی که اینترنت قطع شده بود دانلود فایل خود را ادامه دهید. عالیه  ؛ نه ؟

 

بیشتر بدانید :  چه کسی یوتیوب را اختراع کرد؟


قدیمی ها مثالی دارند که میگوید بهترین چیز در زندگی همان چیزی است که رایگان به دستت برسد ( مفت باشه ، کوفت باشه ). این مثال مصداق بارز این برنامه است. مگه بهتر از این میشه ؟
نظر آخر :  این برنامه یکی از بهترین برنامه هایی است که تا کنون جهت دانلود پیدا کرده ام. بعد از یافتن این برنامه ، دانلود کردن ویدیوها از سایت یوتیوب برایم مثل آب خوردن شده است. حتما این برنامه را به سایر دوستان و آشنایان خود معرفی کنید تا در لذت بردن آنها سهیم باشید. امیدوارم کمکی کرده باشم.

برگرفته از سایت: howtogeek.com
نسخه چاپی