بهترین برنامه های  Apple Carplay
7 نمونه از بهترین برنامه های  Apple Carplay
 
چکیده:
 اگر گوشی شما از نوع ایفون است میتوانید آن را به اتومبیل خود وصل نمایید و از ویژگی های منحصر به فرد آن لذت ببرید. در بخش زیر به چند نمونه از این برنامه های شخص ثالث اشاره شده است.

تعداد کلمات : 1133 / تخمین زمان مطالعه : 6 دقیقه

بهترین برنامه های  Apple Carplay

نویسنده : Jennifer Allen
مترجم: هادی  انصاری چشمه
 
 بسیاری از اتومبیل های جدید با برنامه های  Apple Carplay سازگار میباشند. تعریف ما از برنامه های شخص ثالث به هیچ عنوان توهینی به برنامه های پیش فرض گوشی ها نمیباشد. برنامه هایی شبیه  Messanger , Podcasts و  iBook جز یکی از بهترین برنامه های  Carplay میباشند. این دسته از برنامه ها نیز رضایت بخش میباشند ، اما اگر میخواهید استفاده برنامه ها در ماشین را به اوج خود برسانید ، گزینه های بهتر دیگری نیز وجود دارد. همانگونه که میدانید ، نمیتوان از برنامه های شخص ثالث جهت ناوبری استفاده نمود . به همین دلیل باید صرفا از برنامه  Apple Maps استفاده کنید. با این حال در iOS 12  تغییرات جزئی صورت گرفته که میتوانید به کمک آنها از برنامه هایی شبیه  Google Maps , Waze و سایر برنامه های ناوبری دیگر استفاده نمایید. اکنون میخواهیم صرفا در مورد برنامه های Carplay بحث کنیم.

Whatsapp (رایگان )
 در حال حاضر یکی از بهترین برنامه های پیام رسان واتساپ میباشد که اکثریت افراد آن را میشناسند. یک سرویس پیام رسان سریع که به کمک آن میتوانید عکس ، فیلم ، لینک و پیام های صوتی خود را برای دیگران ارسال کنید. البته که برنامه بسیار مفیدی است.
جدا از مشهور بودن این برنامه ، برنامه واتساپ تنها برنامه ی پیام رسان شخص ثالث  میباشد که میتوان در  Carplay از آن استفاده نمود. این برنامه دقیقا شبیه یک پیام رسان عمل میکند ، پس استفاده از آن کاری بسیار ساده است زیرا عملکرد آن برای همه ما آشنا میباشد. شما همچنین میتوانید از همیار صوتی استفاده کنید و پیام های صوتی خود را نیز ارسال کنید. تنها نقصی که این برنامه دارد این است که نمیتوانید لیستی از مکالمات خود را یکجا مرور کنید ، البته این مسئله کوچکی است.
در حال حاضر یکی از بهترین برنامه های پیام رسان واتساپ میباشد که اکثریت افراد آن را میشناسند. یک سرویس پیام رسان سریع که به کمک آن میتوانید عکس ، فیلم ، لینک و پیام های صوتی خود را برای دیگران ارسال کنید. البته که برنامه بسیار مفیدی است.
iHeartRadio ( رایگان )
 حتی اگر فاصله شما با ایستگاه رادیویی نزدیک نباشد ، باز هم  میخواهید به برنامه های یک ایستگاه رادیویی مشخص گوش کنید ؟ راه حل شما استفاده از برنامه iHeartRadio میباشد. با اشتفاده از این برنامه میتوانید هزاران ایستگاه رادیویی در سراسر جهان را جست و جو کنید و از گوش دادن به آنها لذت ببرید. شما همچنین میتوانید طبق خواسته خود ایستگاه رادیویی مورد نظر را پیدا کنید که شامل  Music m News , Sports و  Comedey میباشند. شما با استفاده از این برنامه میتوانید  Podcasts های خود را پخش کنید. خواهید دید که دیگر در سفر های طولانی حوصله تان سر نمیرود و همواره در حال لذت بردن از این صدا ها میباشید.

Spotify  :
 برنامه  Apple Music برنامه خوبی است اما  Spotify از آن بهتر است. برنامه آن برای  carplay موجود میباشد ، اما اگر عادت دارید در خانه نیز  موسیقی گوش بدهید حتما باید از این برنامه استفاده کنید. به راحتی میتوانید آهنگ ، خواننده یا آلبوم مورد نظر خود را پیدا کنید و بصورت رایگان به آنها گوش دهید. مهم نیست در پیدا کردن کدام آهنگ خود سر در گم مانده اید ، برنامه  Spotify یقینا آن را برای شما فراهم میسازد. برنامه  Audible ( ماهانه 15 دلار )    در زمانی هایی که تمایلی به گوش کردن موسیقی ها ندارید ، برنامه  Audible میتواند یک انتخاب دیگر باشد. سرویسی که صاحب آن شرکت آمازون میباشد دارای هزاران کتاب صوتی میباشد که میتوانید در هر زمان به آنها گوش دهید. کتاب های صوتی که در این مجموعه بزرگ وجود دارد تقریبا غیر قابل تصور است. اگر میخواهید همواره از موضوعات جدید مطلع یا در طول سفر سرگرم باشید ، بهترین نقطه برای شروع استفاده از این برنامه است. فقط مد نظر داشته باشید که برای استفاده از این برنامه لازم است ماهیانه 15 دلار پرداخت کنید. خود برنامه و اولین آهنگ بصورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد ، اما بعد از آن نیازمند هزینه است.

OverCast
 برنامه پیش فرض گوشی جهت استفاده از  Podcast ها زیاد جالب نیست. این برنامه کارایی دارد ، اما دارای محدودیت های زیادی میباشد. بجای این برنامه ، برنامه  Overcast را دانلود کنید. در نگاه اول این برنامه خیلی ساده بنظر میرسد ، اما خواهید دید که چه خصوصیات فوق العاده ای دارد. یکی از برجسته ترین خصوصیات این برنامه این است که با برنامه  Carplay سازگار است.
این برنامه به شما کمک میکند تا با استفاده از فیلترهای هوشمند بهترین Playlist ها را برای خود ایجاد کنید و طبق خواسته خود آنها را اولویت بندی نمایید. بنابراین ، مزه این برنامه سریعا به مزاج شما خوش خواهد آمد. با استفاده از این برنامه میتوانید بجای انتخاب یک مجموعه کلی از نمایش ها تنها یکی از آنها را انتخاب نمایید. شما همچنین میتوانید سرعت پخش را تنظیم کنید ، و از قابلیت  Smart Speech  نیز استفاده کنید . این ویژگی به شما کمک میکند زمانی که در حال مکالمه هستید به راحتی کار خود را انجام دهید . این برنامه شبیه برنامه  Podcast است اما از وبژگی های بهتری برخوردار میباشد.
 
NPR One  (رایگان )
 آیا جز آن دسته از افراد هستید که بجای کتابهای صوتی و موسیقی ها ، گوش کردن به اخبار را میپسندید ؟ این برنامه شبکه های خبری رایدیویی و نیز داستانهای جالب دیگری را در اختیار شما قرار میدهد . اگر مشتاقید تا اطلاعات خود در مورد دنیای اطراف خود را افزایش دهید و بروز رسانی کنید ، این برنامه منبع خوبی میباشد. یکی از بهترین ویژگی های  این برنامه این است که میتوانید برنامه را خصوصی سازی کنید.برنامه  NPR به تدریج تجربه شما را خصوصی سازی میکند و بعد از آن بهترین اخبار و داستانها را برای شما مهیا میسازد ، اما داستانهایی را انتخاب میکند که به میل شما باشند. اگر بصورت مداوم در سفر هستید و میخواهید اطلاعات خود در مورد دنیای اطراف را بروز رسانی کنید ، حتما باید از این برنامه استفاده کنید.

 

بیشتر بدانید :  نگاهی به قابلیت های سیستم عامل جدید iphone OS 4


Radio Disney ( رایگان )
 بچه ها هم داخل ماشین حضور دارند ؟ از این برنامه استفاده کنید و مطمئن باشید که برنده شمایید. ممکن است دیوانه شوید اما ارزشش را دارد نه ؟  این برنامه شامل موسیقی های بیشماری میباشد که میتوانید توسط آن آهنگ ها و آلبوم های مورد علاقه خود را  پیدا کنید. بدین معنا که میتوانید همه نوع سبک های آهنگ را در این برنامه پیدا کنید از Demi Lavato گرفته تا , Ariana Grande, Zendaya و سایر خوانندگان دیگر. البته ممکن است این برنامه به مزاج بعضی ها جور نباشد اما به شما کمک میکند تا خوانندگان مورد علاقه خود را بصورت دقیق پیدا کنید. از طرف دیگر این برنامه میتواند در طول سفر  کودکان شما را آرام و سرگرم نگه دارد.

برگرفته از سایت: reviewgeek.com
نسخه چاپی