موفقیت و سحرخیزی
سحرخیز باشید تا موفق‌روا شوید!
 
چکیده
آدم ها ذاتا موفق شدن را دوست دارند ، آنها تلاش می کنند هر روز راه های رسیدن به موفقیت را بیازمایند و قله های پیروزی را فتح کنند. اگر دوست دارید بدانید افراد موفق با به کارگیری چه شیوه هایی نام خود را به عنوان انسان های موفق ثبت کرده اند ، این نوشتار را بخوانید. این نوشتار درمورد این نیست که بدانید افراد موفق چه می کنند، در این باره است که این افراد قبلاً چه کرده اند.در این مطلب به ۱۰ کاری اشاره می کنیم که افراد موفق برای رسیدن به موفقیتی که الان از آن بهره می برند ،انجام داده اند.

تعداد کلمات : 1208 / تخمین زمان مطالعه : 6 دقیقه
 
سیب
 
مترجم : جابر بوژمهرانی
 
افراد موفق در صبح چه کارهایی انجام می دهند؟
آیامی دانید چه چیزی باعث می شود که انسان های  بسیار موفق افرادی بدون استرس، شادتر و با کارآیی بیشتری باشند؟ آنها می دانند که اولویت های شخصی آنها ارزش بیشتری نسبت به اولویت های شخصی دیگرمردم دارد.

انسان های حرفه ای که موفقیت های چشمگیردارند  .هرگز در ساعات اولیه روز ایمیل خود را فورا بررسی نمیکنند - چون ادعا می کنند آن موقع از زمان ، زمان شخصی بوده و شخص باید به خودش بپردازد .
این افراد فوق العاده بر این باورند که اگر اولویت ها باید انجام شود، ابتدا باید اولویت های آنها انجام شود.

کارآفرینان و مدیران بسیار موفق بعد از بیدار شدن  در صبح ها چکار می کنند ؟ بیایید از امروز  رموز موفقیت  آنها را یاد بگیریم :
1.صبح خیلی زود بیدار شوید .
مطمئنا می دانید که زمان یک دارایی  بسیارارزشمندی است. انسانها ی همیشه موفق آن را با بیدار شدن از خواب 5:30 صبح، 4:30 صبح و حتی 4:00 صبح، به دست می آورند .
آنها نه تنها کنترل بیشتری در ساعات اولیه روز دارند، بلکه فرصت بیشتری برای انجام کارهایی که برای آنها اهمیت دارد را نیز دارند.
با زود بیدارشدن حداقل  15 دقیقه قبل از زمان معمول خود، شروع کنید. عجله نکنید این رویه  به تدریج منظم می شود .
 
2. کالری های خود را بسوزانید .
منظور ما یک رژیم ورزشی سنگین نیست  - شما به سادگی می توانید ورزش های آسان مانند  یوگا را انجام دهید، ورزش  نه تنها باعث می شود که شما راحت تر فکر کنید ، و احساس سالم بودن  و خوشحال تری  داشته باشید، بلکه به شما  این امکان  را می دهد تا با استرس نیز مبارزه کنید. زمانی را برای ورزش کنار بگذارید . شاید زمان تعیین شده برای شما کمی طولانی به نظر برسد ، بنابراین سعی کنید هنگام ورزش چند دقیقه ای  درمحیط پیرامون منزلتان گردش کنید .
انسان های حرفه ای که موفقیت های چشمگیردارند  .هرگز در ساعات اولیه روز ایمیل خود را فورا بررسی نمیکنند - چون ادعا می کنند آن موقع از زمان ، زمان شخصی بوده و شخص باید به خودش بپردازد .
این افراد فوق العاده بر این باورند که اگر اولویت ها باید انجام شود، ابتدا باید اولویت های آنها انجام شود.

3. مانند قدرت ساعت عمل کن .
انگیزه امری بی انتهاست ، بنابراین شما باید مرتبا خود را سرشار از انگیزه کنید .
افراد بسیار موفق به خوبی از این نکته آگاهند ، بنابراین زمان زیادی را برای افزایش انگیزه به  خود اختصاص می دهند.
سی دقیقه در روز راصرف گوش دادن به قصه های الهام بخش و سخنان انگیزه بخش کنید.
 
4. در دفتر روزانه خود، دغدغه هایتان را بنویسید.
خوشبختی خواستن چیزهایی است که شما در حال حاضر آن را دارید. افراد همیشه موفق با شمردن نعمتهایی که آنها بابتش ابراز خوشحالیمی کنند ، بیشتر مثبت اندیش و الهام بخش می شوند  و چشم انداز زندگی شان را بهبود می بخشند. (اگر چه ممکن است داشته های آنها برای شما خیلی ساده به نظر برسد.)
هر روز، حداقل یک چیز را که به خاطر آن باید از خدا متشکر بود را بنویسید. یاد بگیرید که موفقیت های  کوچک را ببینید.
 
5 . یک سوال مهم را از خود بپرسید
اگر امروز روز آخر زندگی شما بود، آیا بازهم تصمیم می گرفتید همان کارهایی را که قبلامی خواستید انجام دهید، انجام می دادید ؟.
این سوال بسیار سخت شما را در جایی که باید باشید قرار می دهد و به آنچه که حقیقتا باید انجام دهید وادار می کند .
از فرصت ها باید به نحو صحیح و کامل استفاده کرد چون شما هرگز نمی دانید که آیا  فرصتی برای انجام این کار در دفعه بعد خواهید داشت یا نه ؟

6 . قورباغه ات را قورت بده.
این یک مفهوم است که توسط براون تریسی، نویسنده ای عالی برای کتاب «خوردن آن قورباغه» پیشنهاد شده است.
در صبح، قدرت اراده مردم بسیار موفق  ،تازه و آماده برای رفتن است. بنابراین، این بهترین زمان برای استفاده از نتایج قدرت اراده است - پس سخت ترین کارها را همان موقع انجام بدهید ، قورباغه ات را .
 
به این ترتیب اگر کارهای سخت در این زمان شروع شوند ،احتمال بیشتری برای پایان دادن به آن ها وجود دارد .
 
"قورباغه" روز را انتخاب کنید - تنها یکی (فقط یک کار سخت آن روز را ) - و به  آن بچسبید تا آن را تکمیل کنید  قبل از اینکه شما حتی صبحانه بخورید.

 

 بیشتر بخوانید : هفت مانع رسیدن به موفقیت


7. با شریک زندگی خود تماس بگیرید
از ساعات صبح خود برای پیوستن به شریک خود استفاده کنید. در مورد برنامه های خود، امور مالی و حتی سرگرمی های مورد علاقه تان در زندگی صحبت کنید. افراد بسیار موفق می دانند که در ساعات اولیه صبح  انرژی و تمرکز بیشتری دارند لذا استفاده از این ساعات را در اولویت قرارمی دهند .
 شما حتی می توانید یک روز هفته را به عنوان "تاریخ صبحانه" خود تنظیم کنید. برای صبحانه به نزدیکترین کافی شاپ بروید و یا با یکدیگر در اطراف منزلتان قدم بزنید  . این اقدام همچنین می تواند یک شگفتی در رابطه شما ایجاد کند.
 
8. برنامه ریزی و استراتژی
اگر چند دقیقه وقت خود را صرف نقشه برداری از مسیر روز خود نکنید، چگونه می دانید این مسیری که می روید  مسیر درست است ؟  حداقل 10 دقیقه از روز خود را برای به تصویر کشیدن اهداف زندگی خود،مرور وظایف خود آن روز و برنامه ریزی برای موانع  را بررسی کنید . این به شما کمک خواهد کرد که روز خود را بیشتر تحت کنترل قرار داده و بدون استرس سپری کنید .
 
9. تمرکز کنید و ذهنتان را پاک کنید
آرام باشید و اجازه دهید آرامش درونی شما به شما کمک کند . چند دقیقه وقت بگذارید تا بگوید نماز بخوانید یا تمرکز کنید تا آرامش داشته باشید . به یاد داشته باشید 90? از بیماری ها مربوط به استرس هستند، بنابراین عجله را فراموش کرده اید،وجایی نروید  چند لحظه با خودتان باشید و سکوت کنید و  از این کار لذت ببرید . بر تنفس تان تمرکز کنید . شما حتی ممکن است یک ممانت قدرتمند را در طول روال خود بخوانید.
 
10. فرزندان خود را در آغوش یگیرید
اگر فرزند دارید، این برای شماست .مانند والدینی نباشید که می گویند  وای، پسرم / دخترم چقدر زود بزرگ شد .  من کم در کنار او بودم تا با هم لذت ببریم . صبح، زمانی که ذهن آرام است و استرس کمتر در  شما وجود دارد، آن را تبدیل به یک نقطه برای کمک به آنها در پوشیدن لباس، خوردن صبحانه و... کنید و با آنها در مورد رویاهای شبش صحبت کنید. در نتیجه، شما در حالی سر کار هستید که خانواده شما زمان خوبی را سپری کرده خواهند کرد . اجازه ندهید که کار تان ،شما را از خانواده دور کند  - زمان برای اولویت های خود را تعیین کنید.
 

 برگرفته از سایت : https://www.lifehack.org

نسخه چاپی