ماسک محافظت کننده در مقابل آفتاب
ماسک محافظت کننده در مقابل آفتاب
ماسک محافظت کننده در مقابل آفتاب






معمولا در زير تابش آفتاب نه چندان داغ ، پوست و موها خشک شده و آّب خود را از دست مي دهد و بسيار تيره و بي روح به نظر مي رسد. با استفاده از اين دستورالعملها ي کاملا طبيعي شما مي توانيد پوست و مويي درخشان داشته باشيد.
ماسک عسل (ماسک تغذيه کننده براي همه نوع پوست) :

ماسک محافظت کننده در مقابل آفتاب

2 قاشق سوپخوري عسل را به اضافه 2 عدد زرده تخم مرغ به اضافه 3 قطره روغن بادام را با يکديگر خوب هم بزنيد و به مدت 20 دقيقه بروي پوست خود بگذاريد . سپس با آب سرد صورتتان را بشوييد.
ماسک خيار(براي اطراف چشم):

ماسک محافظت کننده در مقابل آفتاب

1 عدد خيار را رنده کرده و سپس مقداري از آب آنرا بگيريد. درش را بگذاريد و آنرا به مدت 5 دقيقه در فريزر و يا به مدت 15 دقيقه در يخچال نگه داريد. فقط 2 قاشق چايخوري از خيار را نگهداريد و بقيه را با ماست مخلوط کنيد. دو تکه پارچه نازک صافي را با آب سرد خيس کنيد. نيمي از خياري را که نگه داشته بوديد را در مرکز يکي از تکه ها گذاشته و بپيچيد. بايد بعد از پيچيدن شبيه به يک چاي کيسه (teabag) شود. با نيم ديگر خيار همين کار را انجام دهيد. شما مي توانيد از گاز استريل جراحي نيز براي اين کار استفاده نماييد. اين بست ها را برروي چشمانتان بگذاريد و با دست ضربه هاي ملايمي بر روي آنها بزنيد و آرام و راحت دراز بکشيد . پس از 10 الي 15 دقيقه چشمهايتان را بشوييد.
منبع:www.iranmania.com


نسخه چاپی