با فواید خرید رپورتاژ آگهی توسط تیم تسمینو آشنا شوید
با گسترش کسب و کارهای اینترنتی و ایجاد یک بازار رقابتی جدید برای تصاحب صفحات اول موتورهای جستجو، نیاز به دیده شدن بیشتر برای مشاغل اینترنتی بیش از پیش احساس میشود و هر کسب و کاری نیازمند این است که بیشتر از پیش دیده شود و مشتریان جدیدی پیدا کنند. برای این کار بسیاری از بک لینک استفاده میکنند و برخی از روش هایی مانند رپورتاژ آگهی و یا رپورتاژ آگهی که هرکدام مزایای خود را دارد. در این مقاله به مزایای رپورتاژ آگهی توسط تیم تسمینو می پردازیم.


رپورتاژ آگهی چیست ؟   

در ابتدا شما را با رپورتاژ آگهی آشنا می کنیم تا با رپورتاژ آگهی به خوبی آشنا شوید و بتوانید مزایای استفاده از آن را به خوبی درک کنید. رپورتاژ آگهی یک روش تبلیغاتی است که شما در این روش محصولات خود و یا وب سایت خود را به صورت یک مقاله انتشار میدهید و این مقاله را در سایت های پربازدید قرار میدهید، مانند وب سایت های اخبار. نوع مقاله ای  که با هدف رپورتاژ آگهی منتشر می شود باید به گونه ای باشد که علاوه بر دادن اطلاعات مفید به خوانده بتواند اشاره خوبی هم به کسب و کار کند که در این صورت احتمال دیده شدن یک کسب و کار در فضای اینترنت بیشتر می شود؛ پس استفاده از رپورتاژ آگهی برای در معرض دید قرار دادن کسب و کار یکی از نیازهای امروز مشاغل اینترنتی است.
 

تاثیرات رپورتاژآگهی در سئوی سایت  

وقتی شما محصولاتی را در وب سایت قرار میدهید و یا خدماتی را از طریق وب سایت به کاربران خودتان ارائه می کنید باید بدانید که وب سایت شما باید توسط موتورهای جستجو دیده شود تا در جستجوها کاربران وب سایت و خدمات شما را پیدا کنند. راه های مختلف زیادی برای جلب نظر موتورهای جستجو وجود دارد که ریپورتاژاگهی یکی از این راه ها می باشد که یک راه استاندارد است. برای این که وب سایت از سئوی خوبی برخوردار باشد تا در زمان هایی که به رقص گوگل معروف است دچار افت و یا حذف از لیست جستجوها نباشد باید از روش های استاندارد seo استفاده شود.

از آنجایی که هدف موتورهای جستجویی مانند گوگل در ابتدا محتوای مناسب و خوب است بنابراین وقتی شما یک محتوای مناسب و مفید را انتشار می دهید و در درون این محتوا مثلا مقاله کسب و کار خودتان را معرفی می کنید که همان رپورتاژ آگهی است در واقع از روش استانداردی استفاده کرده اید که در طولانی مدت باقی خواهد ماند و در لیست جستجوهای گوگل قرار می گیرد.


چرا تیم تسمینو و مزایای خرید رپورتاژ از تیم تسمینو

خب بعد از اینکه کمی با مزایای رپورتاژآگهی آشنا شدید باید بدانید که از چه طریقی باید از این روش استفاده کنید و کدام تیم برای خرید و بکارگیری ریپورتاژآگهی مناسب است. اگر به دنبال دیده شدن کسب و کار خودتان در فضای اینترنت هستید به راحتی می توانید با خرید ریپورتاژآگهی توسط تیم تسمینو به این اصل برسید و کاری کنید که بیشتر و بیشتر دیده شوید. شاید سوالی که برای شما پیش بیاید این است که چرا باید تیم تسمینو را برای خرید ریپورتاژآگهی انتخاب کنیم که در ادامه به چند مزایای مهم اشاره می کنیم.   

قبل از هرچیز بهتر است بدانید که تسمینو یکی از خبرگزاری های معتبر میباشد و ایجاد کمپین های تبلیغاتی و ریپورتاژآگهی قطعا تاثیرات چشمگیری را در رشد کسب و کار اینترنتی شما خواهد داشت. شما وقتی کمپین های تبلیغاتی خود را در تسمینو ایجاد می کنید در نهایت آگهی شما در هزار وب سایت پربازدید و خبرگزاری های معروف نمایش داده می شود که روزانه میلیون ها بازدید کننده دارند و نتیجه چنین دیده شدنی را خودتان میتوانید حدس بزنید که چه خواهد بود. انتشار ریپورتاژآگهی و تبلیغات در سایت های مختلف نیازمند این است که آن وب سایت ابزارهایی را در اختیار شما قرار دهد و میتوان به جرات گفت که هیچ وب سایتی امکاناتی را که تیم تسمینو برای ریپورتاژ و کمپین آگهی در اختیارتان قرار میدهد را نخواهد داشت.


هزینه های خرید رپورتاژ آگهی در تسمینو 

از آن جایی که همیشه هزینه کردن یکی از بخش های مهم است، در تسمینو نگران هزینه های زیاد نباشید. چرا که خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو باعث می شود که تخفیفاتی را هم از سایت های معتبر رسانه ای دریافت نمایید که خود یک صرفه جویی بسیار بسیار خوب است که باعث می شود هزینه های هنگفتی را بابت تبلیغات نپردازید. از آنجایی که در ابتدا همه به میزان هزینه هایی که باید برای تبلیغات صرف کنند فکر می کنند پس بودن یک محیط برای بیشتر دیده شدن که هزینه های زیادی را هم تحمیل نکند و باعث شود که رشد کاری هم داشته باشید مناسب خواهد بود و این همان امکانات و محیطی است که تسمینو در اختیار شما قرار داده است.

همیشه تجربه یکی از بهترین گزینه ها بوده است برای ارائه خدمات که تسمینو با تکیه بر تجربیات بالایی که دارد بهترین پیشنهاد را بنابر نوع کسب و کارتان به شما ارائه خواهد داد. پس اگر می خواهید که با هزینه های کم، بیشتر دیده شوید از ریپورتاژآگهی تسمینو استفاده کنید تا خودتان شاهد رشد بیش از پیش کسب و کار اینترنتی خود باشید .هر چقدر شما در رسانه های معتبر بیشتر دیده شوید نتیجه بازدید بیشتر، اعتماد بیشتر مشتریان و فروش بیشتر خواهد بود.


چگونه از تسمینو خرید کنم ؟

برای خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو ابتدا میبایست وارد پنل کاربری تسمینو شوید (اگر حساب کاربری از قبل ندارید میبایست یک حساب کاربری ایجاد نمایید).پس از ایجاد حساب کاربری میبایست از سمت چپ بر روی گزینه ایجاد کمپین رپورتاژ آگهی کلیک نمایید و اولین کمپین رپورتاژ آگهی خود را ایجاد نمایید.پس از ایجاد کمپین خبری شما در 5 مرحله میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید که این مراحل عبارتند از : نام کمپین , انتخاب رسانه , تنظیم تاریخ انتشار و ارسال مقاله و بازبینی و پرداخت. به همین راحتی توانستید اولین کمپین رپورتاژ آگهی خود را ایجاد نمایید.
 

از مشاوره رایگان تسمینو بهره مند شوید

اگر از علم سئو و شیوه های طبیعی دادن رپورتاژ آگهی چیزی نمیدانید پیشنهاد میکنیم حتما با تیم مشاوره تسمینو صحبت نمایید تا به شما با مشاوره های خود آموزش دهند که چگونه یک رپورتاژ تاثیر گذار درج نمایید که هم باعث افزایش رتبه وبسایتتان گردد و هم باعث برند سازی و افزایش فروش . برای دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره های رایگان این تیم برخوردار شوید.

شماره تماس: 02128424339

با فواید خرید رپورتاژ آگهی توسط تیم تسمینو آشنا شوید
نسخه چاپی