رنگ درماني ؛ رنگ قرمز
رنگ درماني ؛ رنگ قرمز
رنگ درماني ؛ رنگ قرمز

نويسنده : سارا زرگر



رنگ قرمز :

قرمز گرم ترين رنگ است . قرمز رنگي است که بيشتر از جانب افراد برون گرا و مردان برجسته انتخاب مي شود . از جهت ديگر قرمز به معناي عصبانيت و خشم است . در چين قرمز را ، رنگ سعادت و لذت مي دانند . عروس ها لباس قرمز مي پوشند و درهاي جلوي خانه ها با قرمز رنگ آميزي مي شوند . قرمز ، رنگ روز سه شنبه است . رز قرمز نشانگر عشق پر شور و حرارت است . انگشترهايي که از جنس لعل يا ياقوت سرخ ساخته شده اند ، بايد در دست چپ انداخته شوند . سياره ي مريخ قرمز رنگ است .اين سياره به خداي جنگ معروف است .

انرژي رنگ قرمز :

رنگ قرمز با حرارت آتشين و گرما ارتباط دارد . معناي خطر نيز مي دهد . قرمز رنگ خون است و به همين دليل نشانگر زندگي و حيات است . اين رنگ روي عنصر حيات و زندگي تمرکز مي کند و بر بقاء تاکيد دارد . قرمز بيانگر احساسات تند و شديد و شهوت نيز مي باشد .
اگر خواستار اين موارد در زندگيتان هستيد از مقداري رنگ قرمز در محيط اطرافتان استفاده کنيد :
ـ افزايش شوق و علاقه
ـ انرژي بيشتر
ـ اطمينان خاطر و حرکت به سوي روياهايتان
ـ دوري از ترس و نگراني

خواص سنگ هاي قيمتي قرمز رنگ :

از سنگ هاي قرمز مي توان براي تقويت بدن ، قدرت اراده ، شجاعت ، افزايش نيروي حيات و غلبه بر ناتوانايي هاي جنسي استفاده کرد . جهت تحريک انرژي و روحيه ي سرزندگي ، سنگ هاي قرمز رنگ را همراه خود داشته باشيد يا در محل کار يا خانه ي خود قرار دهيد .

جامه قرمز :

اگر مي خواهيد خود را جسور و پر جنب و جوش جلوه دهيد ، لباس قرمز بپوشيد . اگر در مراسمي هستيد که نسبت به آن حس ترديد و دو دلي داريد ، لباس قرمز اطمينان و اعتماد به نفس شما را افزايش مي دهد .

چاکراي مرتبط با رنگ قرمز :

قرمز ، رنگي است که با چاکراي ريشه که در انتهاي ستون فقرات قرار دارد مرتبط است . اين چاکرا با زندگي در شکل عملي آن سر و کار دارد . مسئوليت آن حفظ حرارت بدن است و با دستگاه جريان خون نيز ارتباط دارد .
منبع:مجله راه موفقيت ،شماره 13


نسخه چاپی