آشنایی با نرم افزار آریانا

معرفی اپلیکیشن آریانا

زمانی کارایی اپلیکیشن آریانا را بهتر درک می کنید که به هر دلیل قادر به استفاده از دست های خود نبوده و حتی فرصت آن را نداشته باشید که پیام ورودی را بخوانید.

ممکن است چنین شرایطی را بیشتر حین رانندگی تجربه کرده باشید، اما در وضعیت های مشابهی نیز کارایی اپلیکیشن آریانا، خود را نشان خواهد داد.

با فعال سازی این اپلیکیشن پیام خوان، می توانید بدون نیاز به چک کردن شخصی پیام های خود، از متن آن ها مطلع شده و حتی فرد تماس گیرنده با شما، توسط آریانا اعلام خواهد شد.

اگر به شنیدن صدای زنانه یا مردانه علاقه مند باشید، در آریانا چنین امکانی برای شما از پیش قرار داده شده است.

شما می توانید تنظیمات را روی صدای زنانه گذاشته و یا بالعکس از صدای مردانه استفاده کنید تا پیام های ورودی تان به وسیله آن خوانده شود.

همین طور تنظیمات دیگری وجود دارد؛ مبنی بر آن که به اپلیکیشن دستور دهید تا پیام های ورودی از شماره های غریبه و ناشناس را نخواند.

به علاوه می توانید تنظیمات را در حالتی قرار دهید که خواندن پیام های ورودی از طریق اپ آریانا؛ تنها به وسیله هندزفری انجام شود.

به این شکل اگر در محیطی قرار داشته باشید که مایل به شنیده شدن متن پیام های خود در آن نباشید، حفاظت از اطلاعات شما صورت گرفته و اپلیکیشن تنها در هندزفری به پیام خوانی مشغول خواهد شد.
 

قیمت استفاده از اپ آریانا

اگر چه عادت به استفاده از اپلیکیشن های رایگان کرده ایم، اما در خصوص این پیام خوان وضعیت کمی متفاوت است.

شما باید برای تعداد کلمات خوانده شده از سوی آریانا، هزینه ای متناسب با آن پرداخت کنید.

شما به ازای هر 1000 کلمه، 5000 تومان پرداخت کرده و باید این مبلغ را از پیش در اپ شارژ کرده باشید.

البته اعلام نام فرد تماس گیرنده، به صورت رایگان بوده و هزینه ای بابت آن از اعتبار حساب کاربری شما کسر نخواهد شد.

در صورتی که دیگر افرادی را نیز به این اپلیکیشن دریافت کرده و لینک دعوت و عضویت از سوی شما ارسال شده باشد، مقداری اعتبار رایگان از سوی آریانا دریافت می کنید.

اپلیکیشن آریانا از سوی گروه عصر گویش پرداز طراحی و تولید شده و حجم آن 6.9 می باشد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده
نسخه چاپی