آشنایی با اپلیکیشن های مراقبت از خانواده

معرفی بهترین اپلیکیشن های مراقبت از خانواده

هر کس برای آنکه بتواند مسیر درستی را بپیماید، نیاز به راهنمایی های افراد خبره دارد! چه مسیری مهم تر از ساخت خانواده ای پر از آرامش و امن؟

در این راه بهتر است از راهنمایی های کارشناسان و متخصصان بهره ببرید. اما اگر وقت چندانی برای شرکت در جلسات مشاوره ای ندارید، می توانید با دانلود و نصب بهترین اپلیکشن های مراقبت از خانواده، از توصیه های کارشناسان بهره گرفته و از آن ها در مسیر بهبود فضای خانوادگی استفاده نمایید. اما این نرم افزارها کدامند؟
 
اپلیکیشن آرامش خانواده
همان طور که می دانید رفتار درست با همسر به ایجاد محیطی پر از آرامش و به دور از استرس کمک شایانی می کند و از سویی در تربیت فرزندان نیز نقش مهمی را بازی می کند.

یکی از بهترین اپلیکیشن های مراقبت از خانواده که می توانید از آن برای بهبود فضای خانوادگی بهره ببرید، اپلیکیشن آرامش خانواده می باشد.

این نرم افزار حاوی توصیه های بسیار مهم برای همسران است و شما می توانید به کمک آن بهترین شیوه های رفتار با همسر را فراگیرید.

اپلیکیشن آرامش خانواده درواقع اپلیکیشنی برای روانشناسی همسر است که مورد تائید روانشناسان نیز قرار گرفته است.
 
قانون در خانواده
برخی از جرم ها به دلیل عدم آگاهی رخ می دهند. حتی گاهی اوقات به دلیل واقف نبودن به قوانین، حق و حقوقمان پایمال می شود.

اگر می خواهید از قوانین مهمی پیش از ازدواج، حق و حقوق های ازدواج و … به زبان ساده آگاه شوید، می توانید اپلیکیشن قانون در خانواده را دانلود کنید و به راحتی از تمامی قوانین مهمی که باید بدانید آگاهی داشته باشید.
 
اپلیکیشن خانواده سبز از بهترین اپلیکیشن های مراقبت از خانواده
یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های مراقبت از خانواده که می توانید از مقالات موجود در آن استفاده نمایید، اپلیکیشن خانواده سبز می باشد.

در این نرم افزار چیزی بیش از 500 مقاله از متخصصین، مشاوران و روانشناسان وجود دارد که می توانید از آن ها کمک بگیرید.

مقالات موجود در این نرم افزار شامل روانشناسی خانواده، روانشناسی شخصیت، روانشناسی فردی، روانشناسی ازدواج، روانشناسی موفقیت، روانشناسی رنگ ها، روانشناسی کودکان و … می شود.

شما می توانید از لیست مقالات موجود در قسمت جست و جو، مقاله مورد نظرتان را پیدا کرده و بخوانید. حتی می توانید مقاله دلخواهتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و دسته بندی نمایید.
 
‏ تست های روانشناسی
در این نرم افزار شما می توانید خود را با تست های روانشناسی مختلفی بسنجید که این تست ها به خودشناسی بهتر شما کمک می کند.

هرچه که خود را بهتر بشناسید، می توانید نقاط ضعفتان را برطرف کرده و روی نقاط قوتتان تمرکز بیشتری داشته باشید.

خودشناسی سبب می شود تا خودخواهی ها و رفتار ناپسندی را که ممکن است در محیط خانواده از خود بروز دهند را شناخته و نسب به رفع آنها اقدام نمایند.

ذکر این نکته قابل ملاحضه است که هیچ چیز نمی تواند جای مشاوره های حضوری برای بهره گیری از نکات ارزشمند متخصصان برای بهبود روابط خانوادگی را بگیرد، اما دانلود این اپلیکیشن های مراقبت از خانواده می تواند برای افراد پر از مشغله کارآمد باشد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده
نسخه چاپی