اطلاعاتی درباره Xperia XA3

آشنایی با ویژگی های گوشی Xperia XA3

با نزدیک شدن به انتشار گوشی جدید سونی تصاویر جدیدی از Xperia XA3 منتشر شده توسط WinFuture یک صفحه نمایش فوق العاده با نسبت ابعاد 21: 9 را نشان می دهد.

در سال های اخیر شاهد حضور موجی از گوشی های هوشمند 18: 9 بوده ایم اما این بار سونی با ساخت یک دستگاه بلند و نازک ترقصد دارد بازار رقبای خود را به چالش بکشد.

نسبت ابعاد 21: 9 برای بسیاری از فیلم برداری های خانگی و حتی صنعتی امروز مطابقت بهتری دارد، بنابراین شما می توانید آنها را در XA3 تماشا کنید، بدون اینکه نوارهای سیاه در دو طرف یا در بالا و پایین شما را آزار دهد.

یکی از ویژگی ها خوب در مورد تغییر و تکامل تلفن های هوشمند 18: 9 این است که شما به راحتی می توانید آنها را با یک دست کنترل نمایید که این ویژگی به طور قطع در گوشی جدید سونی XA3 هم دیده می شود.

سامسونگ در عرضه گوشی های موبایل با صفحات گسترده تر پیش قدم است اما این کمپانی تایید می کند که کار کردن با موبایل هایی که صفحات گسترده ای دارند دشوار است.

در گوشی سونی XA3 یک سیستم دوگانه در دوربین طراحی شده است که صفحه نمایشی جلویی گسترده به راحتی قابل دسترسی است. این طور که تصاویر نشان می دهند، حسگر اثر انگشت با دکمه پاور گوشی هماهنگ شده است.

گوشی سونی جدید در راه است و باید منتظر دیدن بقیه ویژگی های کاربردی و البته بهینه سازی شده مثل طراحی متفاوت گوشه های آن و کم شدن ضخامت گوشی برای راحتی بیشتر باشیم.


منبع: سایت نظارت بر خانواده
نسخه چاپی