اطلاعاتی درباره گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

هنوز نام رسمی محصول تاشو سامسونگ به طور کامل فاش نشده است و به طور قطع نمی توان گفت که این محصول با نام Galaxy X یا Galaxy Flex یا هر نام دیگری به بازار عرضه خواهد شد یا خیر.

به همین ترتیب جزئیات زیادی هم از این گوشی فاش نشده است و مشخصات فنی آن هنوز برای ما ناشناخته است.

صفحه نمایش گوشی انعطاف پذیر سامسونگ می تواند تا 180 درجه خم شده و دو طرف گوشی کاملا روی هم قرار بگیرند که تاکنون در هیچ یک از محصولات شرکت های مختلف، شاهد چنین نوآوری نبوده ایم.

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ ممکن است به زودی به بازار جهانی عرضه شود اما قیمت آن می تواند بسیار بالا باشد.

برعکس تمام پیشبینی هایی که از گوشی تاشو سامسونگ می شد، این گوشی در حالت معمولی به اندازه یک تبلت است و از وسط به صورت عمودی تا می شود به طوری که عرض گوشی دقیقا نصف شده و ارتفاع آن ثابت می ماند.
 

قیمت گلکسی فلکس

طبق آنچه که منابع رسمی به نقل از یکی از کارکنان سامسونگ بیان کرده اند، گوشی انعطاف پذیر سامسونگ احتمالا بین 1200 تا 1500 پوند قیمت خواهد داشت که معادل قیمتی بین 2000 تا 2500 دلار خواهد بود که عنوان گران ترین گوشی تاریخ سامسونگ را خواهد داشت.

البته با توجه به قیمت بالای این محصول، می توان انتظار داشت که در چند نسخه متفاوت با مشخصات فنی مختلف، عرضه خواهد شد.

این قیمت فضایی در کشور ما با توجه به هزینه گمرک و واسطه ها، بسیار بیشتر نیز خواهد شد و شاید در آینده شاهد قیمتی بین 40 تا 50 میلیون تومانی این گوشی باشیم که واقعا رقم بالایی است و هر کسی توان خرید آن را نخواهد داشت. 
 

تاریخ عرضه گلکسی فلکس

کمپانی سامسونگ در خصوص تاریخ عرضه محصول انعطاف پذیر خود عنوان داشته است که این گوشی در فصل اول 2019 به بازار معرفی شده و در فاز اول، بیش از 1 میلیون دستگاه از آن تولید خواهد شد.

با توجه به اینکه در فصل اول سال 2019 ما رخداد MWC را در ماه فوریه پیش رو داریم، به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد تا محصول جدید خود را در همین کمپانی به عرضه عمومی برساند.

اما با این وجود برخی منابع اعلام کرده اند که زودتر از ماه مارس، نمی توان انتظار داشت که گوشی های جدید سامسونگ به بازار معرفی شوند.

پیچیدگی طراحی خصوصا در بخش صفحه نمایش سبب می شود تا تولید 1 میلیون دستگاه در فاز اول با مشکلات زیادی روبرو باشد که همین علت می تواند دلیلی بر تاخیر تاریخ اعلامی نیز باشد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده
نسخه چاپی