آیا میتوان کانال تلگرام را به سروش انتقال داد؟

انتقال کانال تلگرام به سروش

یکی از دغدغه های اصلی کسانی که قصد مهاجرت از تلگرام به سروش را دارند، چگونگی انتقال محتوای تلگرام به سروش می باشد. این امر برای مدیران کانال ها از  درجه اهمیت بیشتری برخوردار است چراکه تاکنون در کانال تلگرامی خود بیش از هزاران پست متنوع انتشار داده اند که آپلود دوباره همه این پست ها در یک پیام رسان دیگر مثل سروش، کاری سخت و گاها غیر ممکن می باشد.

برای انتقال کانال تلگرام به سروش ، راهکار ویژه ای وجود دارد که با استفاده از یک ربات تلگرامی قابل انجام است. این ربات انتقال دهنده محتوای تلگرام به سروش که به تازگی توسط تیم سروش، ساخته و معرفی شده است با آیدی SoroushBackupbot@ در پیام رسان تلگرام قابل دسترس می باشد.

علاقه مندان به انتقال محتوای تلگرام به سروش، می توانند از طریق جستجوی آیدی بالا در پیام رسان تلگرام، و انجام مرحله به مرحله امور خواسته شده، به سادگی تمام محتوای تلگرامی خود را به سروش انتقال دهند.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که این ربات تازه در ابتدا مسیر قرار دارد و ممکن است در طول انجام عملیات انتقال کانال تلگرام به سروش ، به مشکلاتی نیز برخورد نماید. از این رو تا عملیات انتقال به طور کامل و صددرصدی انجام نشده است، بهتر است محتوای تلگرام را به هیچ عنوان تغییر نداده و یا حذف نکنید.

همچنین ذکر این نکته خالی از لطف نخواهد بود که بدانید این ربات تنها به انتقال محتوای کانال ها به سروش خواهد پرداخت و اطلاعات دیگر، از جمله تعداد ممبرها و اعضای کانال و گروه به هیچ عنوان در کانال جدید در سروش اضافه نخواهند شد.

توجه داشته باشید که برای انتقال محتوای تلگرام به سروش، آیدی ربات مذکور را باید در محیط تلگرام جستجو نمایید و از طریق تلگرام اقدام به انتقال نمایید.

همچنین با توجه به بررسی هایی که صورت گرفته، در نسخه ابتدایی ربات، تنها امکان انتقال اطلاعات به صورت فروراد کردن مسیج ها فراهم است و نمی توان به طور کلی اطلاعات یک کانال در تلگرام را به سروش منتقل کرد که امیدواریم این مورد هر چه سریعتر رفع گردد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده
نسخه چاپی