معرفی کد USSD بانک ها

لیست کد USSD بانک ها

بیشترین سهم کد ussd های موجود در کشور را بانک ها و خدمات بانکی در اختیار دارند و بیشترین کاربرد کدهای ussd در قبال دریافت خدمات بانکی و مالی، می باشد. به خاطر سپردن تمامی کدهای ussd ممکن است کار چندان ساده ای نباشد. برای دسترسی به این کدها در ادامه ما تمامی کد ussd بانک ها و سرویس های مالی و بانکی را ارائه داده ایم تا با استفاده از این لیست کد ussd بانک ها بتوانید با استفاده از یک کد دستوری ساده، با بانک یا سرویس بانکی مورد نظر خود ارتباط برقرار کرده و خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایید.

آینده745#*

اقتصاد نوین780#*

انصار763#*

پارسیان708#*

پاسارگاد720#*

پست بانک747#*

تجارت ندارد

موسسه ثامن778#*

حکمت765#*

دی766#*

رفاه کارگران729#*

سامان724#*

سرمایه ندارد

سینا727#*

سپه 789#*

شهر787#*

صادرات719#*

صنعت و معدن711#*

کشاورزی730#*
موسسه کوثر744#*

گردشگری764#*

مسکن737#* و #714*

ملت712#*

ملی717#*

با استفاده از این لیست کد ussd بانک ها شما می توانید بدون نیاز به نصب نرم افزار یا اپلیکیشنی خاص و یا بدون نیاز به ورود به وب سایت بانک مربوطه و استفاده از اینترنت، تنها با شماره گیری کد ذکر شده از طریق تلفن همراه، به مجموعه ای از سرویس ها و خدماتی که بانک مورد نظر در اختیار شما قرار می دهد، دسترسی داشته باشید.

پس از وارد کردن کد مربوطه و نمایش منوی خدمات بانک برای شما، حال می توانید با استفاده از ارسال شماره مربوط به خدمت مورد نظر خود، بقیه مراحل را برای دریافت آن طی نمایید. توجه داشته باشید که در این روش، تنها از طریق ارسال کد و شماره قادر به دریافت خدمات هستید و همه چیز به صورت کد ارسال می گردد.

البته به دلیل پایین بودن زیر ساخت های امنیتی کدهای دستوری ussd و عدم استفاده از پسوردهای مطمئن همواره توصیه می گردد حتی الامکان به جای استفاده از این کدهای دستوری، از اپلیکیشن های مخصوص که خود بانک ها در اختیار کاربران قرار داده اند استفاده نمایید.

البته در این میان اپلیکیشن هایی ماننده اپلیکیشن آپ و غیره نیز وجود دارند که متعلق به بانک خاصی نبوده و قادرند تمامی خدمات مربوط به بانک های مختلف را ارائه دهند و از امنیت قابل قبولی نیز برخوردار می باشند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده
نسخه چاپی