آپدیت جدید سیستم عامل اپل ios 11.2.6 چه ویژگی دارد؟

ویژگی های ios 11.2.6

مهمترین ویژگی که در ios 11.2.6 ارائه شده است، رفع باگی مربوط به دریافت یک کاراکتر هندی است که باعث می شد به طور کلی دستگاه از کار افتاده و به صورت خودکار ریبوت شود. این مشکل هنگامی اتفاق می افتد که در اپلیکیشن iMessage پیامی حاوی یک کاراکتر خاص هندی دریافت کنید.

پس از این که این کاراکتر را دریافت می نمایید، و اپلیکیشن iMessage را برای خواندن پیام باز نمایید، گوشی به طور خودکار ریست شده و نمی توانید پیام مربوطه را بخوانید. در آپدیت ios 11.2.6 این باگ رفع شده است و زین پس می توان کاراکتر مربوطه را به راحتی در iMessage دریافت نمود.

اما مشکل دیگری که در ios 11.2.5 باعث ایجاد برخی ناهماهنگی ها می شد، عدم اتصال برخی از اپلیکیشن ها به لوازم جانبی خارجی گوشی بود.

این مشکل نیز در ios 11.2.6 حل شده است و از این به بعد بسیاری از اپلیکیشن های مختلف می توانند به راحتی با اکسسوری ها و لوازم جانبی خارجی گوشی، ارتباط برقرار نمایند.

تمام آنچه که در آپدیت ios 11.2.6 ارائه شده است همین بوده و کسانی که احیانا با این مشکلات روبرو شده اند باید نسبت به بروز رسانی نسخه سیستم عامل ios دستگاه خود، اقدام نمایند.

پیش بینی می شود با رفع آخرین باگ ها و مشکلات، تا ارائه نسخه ios 11.3 دیگر آپدیتی برای ios 11.2 ارائه نگردد و اپل همه ویژگی های جدید سیستم عامل خود را در این نسخه ارائه دهد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده
نسخه چاپی