شخصیت شناسی از روی مدل فشار دادن خمیر دندان

فشار می‌دهید و خمیر دندان را از پایین رول می‌کنید

شما فرد بسیار مقتصد و منظمی هستید و به دارایی‌ها و اطرافیانتان توجه می‌کنید. شما کمال گرا هستید و دوست ندارید هیچ چیزی را هدر دهید بنابراین از همه منابعی که دارید کمال استفاده می‌کنید. شما به سختکوشی عادت دارید و کارهایتان را به خوبی انجام می‌دهید بنابراین دیگران می‌توانند به شما تکیه کنند. خانه شما همیشه تمیز و زندگیتان همیشه سازمان یافته است.


خمیردندان را از وسط فشار می‌دهید

شما واقع بین و فعال و معمولا کمی عجول هستید. شما فرد خیلی منظم و مرتبی نیستید، اما اگر با چالشی مواجه شوید، می‌توانید خودتان را جمع کنید و آن را حل کنید. شما بسیار خوش مشرب هستید، دوستان زیادی دارید و در جمع بودن را دوست دارید. شما می‌دانید چطور زندگیتان را متعادل کنید و از نظر احساسی پایدارید.


خمیردندان را از بالا فشار می‌دهید

بسیار لجوج و کله شق هستید و برای رسیدن به آنچه می‌خواهید و دستیابی به اهدافتان هر کاری می‌کنید. شما مستعد ابتلا به بدبینی هستید، زیاد به دیگران اعتماد نمی‌کنید و فقط به خودتان تکیه می‌کنید. شما بسیار خود محورید و خودتان را دوست دارید، که تا وقتی تبدیل به تکبر و خودخواهی و سوءاستفاده از دیگران نشود، بسیار خوب است.


خمیردندان را سالم نگه می‌دارید

شما از تنهایی لذت می‌برید، رویاپرداز و هنری هستید. گاهی به نظر می‌رسد در دنیای خودتان زندگی می‌کنید. شما حساس، آرام، آسان گیر، باملاحظه و صبور هستید. همچنین می‌توانید بسیار رک و بخشنده باشید. شما همیشه افکار و ایده‌های زیادی دارید و دوست دارید آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.


از هر جا دلتان بخواهد فشار می‌دهید.‌

شما می‌توانید دنیا را از زاویه متفاوتی ببینید و بسیار هنرمند و خلاق هستید. شما می‌توانید زیبایی را همه جا پیدا کنید. برای شما سخت است وقت شناس و منظم باشید، اما بسیار خوش بین هستید و ذهن بازی دارید. همچنین ممکن است زیاد دچار نوسانات خلقی شوید.


منبع: سایت برترینها
نسخه چاپی