آشنایی با برنامه Droidsheep guard

برنامه Droidsheep guard

در مطالب پیشین برنامه ای را تحت عنوان برنامه هک Droidsheep معرفی نمودیم که قادر بود از طریق وای فای ، به هک اکانت های شبکه های اجتماعی و کوکی ها و کلیدهای نشست بپردازد.

این برنامه قادر است با استفاده از امکاناتی که در اختیار کاربر خود قرار می دهد، به عنوان یک گیرنده در شبکه وای فای قرار گرفته و تمامی اطلاعات رد و بدل شده توسط دستگاه های متصل به شبکه را که به مودم ارسال می کنند، دریافت کرده و سپس کلید های نشست حساب هایی نظیر اکانت های اینستاگرام و فیسبوک را بدست آورده و هک نماید.

این برنامه در اصل برای توسعه دهندگان امنیت شبکه و اینترنت طراحی شده است تا با استفاده از آن بتوانند نقاط ضعف شبکه وای فای خود را بدست آورده و آن را ایمن سازی کنند.

از آنجا که برنامه های تست نفوذ و امنیت می توانند به عنوان برنامه ای جهت هک گوشی و سایر دستگاه ها نیز قرار بگیرند، توسعه دهندگان برنامه Droidsheep برنامه ای را تحت عنوان برنامه ضد هک Droidsheep guard معرفی کرده اند که دقیقا نقطه مقابل برنامه Droidsheep بوده و از دسترسی های این برنامه به شبکه جلوگیری کرده و هر دستگاهی را که در محیط شبکه اقدام به هک اکانت های شبکه های اجتماعی و کلیدهای نشست نماید، شناسایی می نماید.

در حقیقت با استفاده از برنامه ضد هک Droidsheep guard شما قادر خواهید بود امنیت شبکه خود را تا حد بسیار زیادی بالا برده و از دسترسی های غیر مجاز به شبکه جلوگیری نمایید.

این برنامه برای متخصصین امنیت و همچنین کسانی که به امنیت اطلاعات خود اهمیت می دهند بسیار مفید بوده و دانلود آن را برای حفظ امنیت شبکه وای فای توصیه می نماییم.
 

نحوه هک شدن اکانت اینستاگرام با Droidsheep

مکانیزم این برنامه بسیار ساده بوده و در حقیقت با استفاده از یک ترفند ساده قادر است این عمل را در شبکه هایی که از رمزنگاری مطمئنی استفاده نمی کنند انجام دهد.

Droidsheep گوشی شما را تبدیل به یک گیرنده وای فای نموده و تمام بسته هایی که سایر دستگاه ها، برای اتصال به اینترنت به اکسس پوینت یا مودم ارسال می کنند را دریافت می کند.

سپس هر بسته را آنالیز کرده و در صورت عدم استفاده از رمزنگاری و یا رمزنگاری ضعیف، می تواند کلیدهای نشست را بدست بیاورد. سپس خود به وسیله همان کلیدها به سرور وبسایت متصل می شود. و چون سرور فقط در صورت ارائه کلید نشست صحیح اقدام به اجازه ورود می دهد، Droidsheep از این ترفند، برای ورود به حساب های کاربری استفاده می نماید.

این برنامه برای هک اینستاگرام ، هک فیسبوک، هک تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی کاربرد داشته و مفید می باشد.

خبر خوب برای کسانی که قصد نصب و استفاده از برنامه ضد هک Droidsheep guard را دارند این است که این برنامه برخلاف برنامه Droidsheep نیازی به روت بودن گوشی نداشته و می تواند به راحتی با هر نوع گوشی کار کند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده
نسخه چاپی