آشنایی با پیام رسان ایرانی سروش

پیام رسان سروش چیست؟

پیام رسان سروش یک برنامه مسنجر و شبکه اجتماعی می باشد که توسط طراحان داخلی نوشته شده و از امکانات پیشرفته پیام رسانی برخوردار می باشد. این برنامه امکاناتی دارد که می تواند خود را به عنوان یک رقیب برای دیگر نرم افزارهای پیام رسانی، نظیر تلگرام و واتس اپ معرفی نماید.

قرارگیری سرورهای این برنامه در داخل مرزهای کشور باعث شده است که سرعت پیام رسانی در این برنامه به طرز قابل توجهی افزایش یافته که در صورت راه اندازی شبکه داخلی به طور سراسری در کشور این سرعت بسیار بیشتر هم خواهد شد. این برنامه نیز همچون سیگنال و هایک اگر با اقبال عمومی روبرو شود، می تواند یک رقیب تلگرام محسوب گردد.

سروش تقریبا تمامی امکاناتی که یک برنامه مسنجر و پیام رسان باید داشته باشد را در اختیار دارد و آن را به رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد. برنامه پیام رسان سروش دارای یک رابط کاربری ساده و روان بوده و از همه مهمتر کاملا به زبان فارسی بوده و رنگ بندی و چیدمان جالبی دارد.

امنیت این برنامه پیام رسانی در حد قابل قبولی قرار داشته و همین عامل سبب شده است که امکاناتی نظیر خرید و فروش درون برنامه ای و ایجاد فروشگاه در این برنامه قرار بگیرد. شما به راحتی می توانید در پیام رسان سروش یک فروشگاه مجازی ساخته و از طریق آن اقدام به فروش محصولات خود با توانایی پرداخت پول به طور مستقیم از طریق خود برنامه نمایید.
 

امکانات پیام رسان سروش

همانطور که اشاره شد پیام رسان سروش دارای امکانات بی شماری می باشد که بعضا حتی از بقیه برنامه های پیام رسانی نظیر تلگرام و واتس اپ نیز جالب تر می باشد. از آنجا که سرورهای این برنامه در داخل کشور قرار دارد، امر خرید و فروش از طریق برنامه با امنیت بیشتری انجام شده و افراد می توانند با اطمینان بیشتری اقدام به پرداخت پول و دریافت کالاهای خریداری شده خود داشته باشند.

همچنین امکان ارزش افزوده در این برنامه باعث می شود که روزانه اطلاعاتی که شما به آن علاقه دارید از کانال های مختلف جمع آوری شده و بصورت یکجا برای شما به نمایش درآید.

سایر امکانات این پیام رسان عبارت اند از:

سرعت بالا در امر پیام رسانی

پشتیبانی از انواع فرمت های فایل

تماس صوتی رایگان

قابلیت ساخت استیکرهای شخصی و فروش آن

ایجاد گروه های چندین نفری

ایجاد کانال

ایجاد مسابقه و نظرسنجی های مختلف

امکان ساخت فروشگاه مجازی

دریافت و پرداخت درون برنامه ای با امنیت بالا

امکان پاسخ دهی و لایک کردن در کانال ها

امکان ارسال بازخورد به مدیر کانال

توانایی خرید شارژ تلفن همراه از طریق برنامه

سرویس اوقات شرعی

امکان شمارش تعداد بازدید و لایک در مطالب کانال

قابلیت ارسال گزارش تخلف برای کانال، گروه و حتی چت های شخصی

قابلیت استفاده از فضای ابری شخصی

امکان فروارد موقعیت مکانی برای دیگران و در کانال

و سایر امکانات
 

دانلود رایگان پیام رسان سروش

علاقه مندان به این برنامه کاربردی ساخت داخل می توانند این برنامه را از طریق کافه بازار و گوگل پلی قابل دریافت و نصب می باشد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده
نسخه چاپی