آشنایی با ربات جیمیل بات

ربات جیمیل بات

برای دسترسی به ایمیل هایتان از طریق تلگرام ، ابتدا در نوار جستجو تلگرام عبارت Gamilbot@ را سرچ کنید تا ربات جیمیل بات برایتان به نمایش درآید و روی آن کلیک نمایید.

در صفحه چت با ربات، روی گزینه Start کلیک نمایید.

برای دسترسی به ایمیل هایتان از طریق تلگرام کافیست روی گزینه Authorize me کلیک کنید تا ربات جیمیل بات شما را به صفحه مربوط به انتخاب حساب کاربری گوگلتان از طریق مرورگرتان هدایت نماید.

حساب کاربری ای که قصد دارید به تلگرامتان متصل شود را انتخاب کنید و در صفحه جدید روی گزینه Allow کلیک کنید.

پس از انجام این کار صفحه ای با عنوان موفقیت آمیز بودن عملیات به شما نمایش داده خواهد شد و از آن پس قادر خواهید بود تا ایمیل هایتان را از طریق تلگرام، بخوانید و حتی پاسخ دهید و یا برای دیگران فروارد نمایید.

ربات جیمیل بات توانایی ارسال و دریافت ایمیل را از طریق تلگرام به شما خواهد داد. حتی از طریق تلگرام قادر خواهید بود اینباکس ایمیل خود را ویرایش کرده و ایمیل ها را پاک کنید.

با این امر توانایی مدیریت ایمیل ها بسیار افزایش خواهد یافت که یک برنامه بسیار کاربردی می باشد. خصوصا برای کسانی که از تلگرام های نسخه دسکتاپ استفاده می نمایند.

علاقه مندان به این ربات می توانند با ثبت حساب کاربری خود در آن دیگر خیالشان از بابت ایمیل های خوانده نشده شان راحت باشد و هر زمان ایمیلی برایشان ارسال گردد به سادگی آلارم آن را از تلگرام دریافت کرده و از همان جا به آن پاسخ دهند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده
نسخه چاپی