آشنایی با قابلیت موقعیت مکانی اینستاگرام در آیفون

افزودن موقعیت مکانی و هشتگ به استوری اینستاگرام

اینستاگرام در رابطه با قابلیت جدیدی که به برنامه اش برای سیستم عامل iOS اضافه کرده است می گوید:

حالا می توانید اتفاقاتی که دور و بر شما می افتد را ببینید و داستان های مشابه خود را به سادگی پیدا کنید
.
استوری های دارای موقعیت مکانی در حلقه استوری جدید در بخش Explore قابل مشاهده خواهد بود. به علاوه اینکه از این به بعد می توانید برای موقعیت های مکانی مختلف جستجو کنید
 
قابلیت اضافه کردن موقعیت مکانی به استوری اینستاگرام
زمانی که برای یک موقعیت مکانی خاص جستجو می کنید، یک حلقه استوری در بالای صفحه موقعیت مکانی برای آن مکان می بینید؛ استوری هایی که موقعیت مکانی و هشتگ دارند در صورتی که سازندگانشان از استیکرهای موقعیت مکانی یا استیکر های هشتگ استفاده کرده باشند در بالای سربرگ Explore ظاهر خواهند شد.

ما همچنین شروع به معرفی استوری های دارای هشتگ در Explore کردیم تا بتوانید استوری های مرتبط با خود را پیدا کنید. زمانی که برای یک هشتگ جستجو می کنید، احتمالا یک حلقه که نشان دهنده استوری است در بالای صفحه خواهید دید که از استوری های دارای آن هشتگ مورد نظر پر شده است.

اگر استوری دارای هشتگ یا موقعیت مکانی شما در یک استوری بزرگتر در اینستاگرام وارد شود در بالای فهرست نمایش دهنده استوری های خود یک خط خواهید دید که نشان می دهد که چه تعداد افراد استوری شما را در قالب یک استوری بزرگتر دیده اند.
 
پنهان کردن استوری از اکسپلور اینستاگرام
برای استفاده از یک استیکر هشتگ یا موقعیت مکانی بدون اینکه استوری شما در بخش Explore نمایش داده شود، در فهرست نمایش دهنده استوری های خود بر روی نماد X لمس کنید.

در آپدیت قبلی اینستاگرام فیلتر های شبیه به برنامه اسنپ چت برای تصاویر سلفی به اینستاگرام اضافه شد.
 
قابلیت اضافه کردن هشتگ به استوری در اینستاگرام
اما حالا قابلیت نمایش استوری ها بر اساس موقعیت مکانی و امکان تعیین موقعیت مکانی برای استوری ها در اینستاگرام ورژن ۱۰٫۲۲ برای اندروید و iOS قابل دسترسی است.


منبع: سایت نظارت بر خانواده
نسخه چاپی