آشنایی با کتاب الکترونیک آموزش و زندگی بهتر

آموزش و زندگی بهتر – کتاب الکترونیک

در دنیای امروز بیش از همیشه متوجه تربیت کودکان شده‌ اند و مسئله تعلیم و تربیت صحیح موضوع روز است، این کتاب یقین دارم یکی از کتبی است که می‌ تواند برای معلمین و والدین راهنمای بسیار صحیحی در ساختن روح و جسم و عقل و دانش کودکان باشد.

برتراند راسل نزد همه افرادی که با فلسفه تربیت و تعلیم سر و کار دارند مشهور می‌ باشد. او همه چیز را در این کتاب به‌ وضوح و روشنی دیده و مورد بحث قرار داده است.

صفات لازمه انسان کامل را تشریح کرده و این کتاب می‌ تواند مانند چراغی راهنمای والدین قرار گیرد. دیگر امروز با پیشرفت علم روان‌ شناسی و مردم‌ شناسی جای بحث نیست که باید به این نوع کتاب‌ ها توجه داشت چون هر پدر و مادر سالم و عاقل، علاقه‌ مند به‌ بچه‌ های خود هستند و آرزوی آن‌ ها این است که بچه سالم و عاقل و با تقوا تحویل جامعه دهند تا بتواند در آتیه زندگی بهتر و سعادتمند تری داشته باشند، ولی خیلی کم هستند پدران و مادرانی که واقعاً بدانند با بچه از روز تولد باید چه‌ گونه رفتار کرد و چه نوع تعلیمات و راهنمایی‌ ها در سال‌ های بعد لازم است تا به آرزوی خودشان که سعادت کودک است برسند.

همه ما کم و بیش می‌ دانیم که بچه‌ ها در ابتدای تولد مانند ماده خامی هستند و این ما هستیم که باید به آن‌ ها شکل و ترکیب صحیح و مفید بدهیم تا بتوانیم آن‌ ها را خوشبخت کنیم. همان‌ طور که از نام این کتاب آموزش و زندگی بهتر و مفهوم آن بر می‌ آید آموزش و پرورش کلید زندگی بهتر است.


منبع: سایت نظارت بر خانواده
نسخه چاپی