تجربه مقاصد جدید با تورهای نوروز 99
بالی و هند با تشابهات و اختلافی که با هم دارند، می‌توانند برای ۲ قشر از جامعه، انتخابی بی‌نقص برای سفر نوروزی باشند. آژانس آویسا به عنوان مجری مستقیم تورهای شرق آسیا در این‌جا تلاش می‌کند تا شرایط تورهای نوروزی این ۲ مسیر را برای شما روشن کند تا در صورت امکان انتخاب دقیق‌تری انجام دهید.


تور بالی نوروز 99؛ ساحل، جنگل و فرهنگ

تور بالی نوروز 99 پرمسافرتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد. سال‌های قبل بیشتر تلاش شد تا این مقصد رویایی به مسافران شناسانده شود و زیبایی‌های بی‌تکرار این جزیره به آن‌ها معرفی شود، تقریباً یکی دو سالی‌ست که مردم با این مقصد آشنا شده‌اند. اما در یک سال اخیر، هر فرد شخصی را در اطراف‌ش دارد که به این بهشت روی زمین سفر کرده باشد و خاطرات و مشاهدات خود را برای آن‌ها بازگو کرده باشد و آن‌ها را بیش از پیش، عاشق سفر به این نقطه از کره‌ی خاکی کرده باشد. بنابراین امسال باید انتظار داشت جمعیتی که راهی بالی می‌شوند بیشتر باشد.

اما حالا لازم است تا مسافران با آگاهی بیشتری به این جزیره سفر کنند و سفر خود را با دقت و وسواس انتخاب کنند. در درجه‌ی اول این که در کجای بالی باید اقامت کرد؟ این سوالی‌ست که شاید پیش از رسیدن به بالی برای مسافران رخ ندهد و این تصور وجود داشته باشد تمام هتل‌ها در ساحل‌های مشابهی هستند. اما باید دقت کنید که بالی مملو از سواحل متفاوت و گاه متضاد است. پس انتخاب درست آن که در کدام نقطه از بالی اقامت کنید، مسئله‌ای حساس و کلیدی‌ست.

با بخش ساده‌تر ماجرا آغاز می‌کنیم، اگر علاقه‌مند به طبیعت بکر، دست‌نخورده و مهم‌تر دنج و پرت افتاده هستید، جنگل‌های منطقه ابود که کشتزارهای برنج را هم در خود جای داده‌اند می‌تواند ۲ یا ۳ شب از اقامت شما را به خود اختصاص دهد. البته اگر اهل سفرهای ادونچر، یوگا و امثال این فعالیت‌ها هستید، می‌توانید مدت زمان بیشتری را در این مکان بی‌نظیر بگذرانید. باید دقت کنید که اگرچه هتل‌های فوق لوکس با چشم‌اندازهای بی‌نظیر در جهان در این منطقه جا خوش کرده است اما این هتل‌ها یا کاملاً از محل زندگی افراد محلی دور افتاده است یا در روستاهای منطقه قرار دارند و چندان شهرهای لوکسی آن‌ها را فرانگرفته‌اند. بخش مهم تور بالی اما انتخاب ساحل است. سواحل بالی متنوع و متعدد هستند اما برای ساده‌سازی می‌توان گفت اگر علاقمند به مکان‌های شلوغ، پر از توریست، رستوران، کافه و سایر اماکن تفریحی هستید باید در منطقه‌های کوتا و سیمینیاک اقامت کنید. اما اگر می‌خواهید به کلی در سواحلی باشید که فقط چند مسافر هتل شما در کنار ساحل حضور داشته باشند باید نوسا دوآ یا جیمباران را برگزینید. دقت کنید که در این مکان‌ها، یافتن رستوران کمی سخت است و باید به غذای هتل رضایت بدهید یا هر روز با کرایه تاکسی به شهر آمده و وعده‌های غذایی را صرف کنید.

جزئیات دیگر را اما باید در سایت آژانس آویسا بخوانید تا قابلیت انتخاب دقیق‌تری داشته باشید.

تجربه مقاصد جدید با تورهای نوروز 99
 

تور هند نوروز 99؛ آب و هوای استوایی و تاریخ

انتخاب هند برای سفر نوروزی، بسیار خردمندانه است. سفر به هند می‌تواند بسیار سخت باشد چرا که تعداد جاذبه‌های گردشگری این کشور بسیار زیاد بوده و همچنین شهرهایی که مسافران باید از آن دیدن کنند هم کم نیست. پس سفری فشرده و جذاب در انتظار آنان است که مطمئناً آن‌ها را خسته خواهد کرد، پس لازم است هم زمان کافی برای سفر خود داشته باشند و هم پس از سفر، امکان استراحت برای آن‌ها فراهم باشد که چنین شرایطی فقط در نوروز برای ایرانیان امکان‌پذیر است.

تور هند به مقاصد مختلفی از ایران برگزار می‌شود. مهم‌ترین بسته‌ای که به مسافران عرضه می‌شود تور مثلث طلایی که در جریان آن ۳ شهر دهلی، آگرا و جیپور بازدید می‌شوند. بیشترین مکان‌های تاریخی و فرهنگی نظیر قلعه سرخ، تاج محل، هوا محل، منار قطب و بسیاری موارد دیگر در این شهرها قرار دارند. پس برای عاشقان مکان‌های تاریخی، این بسته می‌تواند یک سفر استثنایی و تکرار نشدنی را رقم بزند.

مسیر محبوب دیگر ایرانیان سواحل گواست که تورهای آن به صورت تنها و ترکیب با بمبئی برگزار می‌شود. سواحل این نقطه استوایی بوده و علاوه بر ماسه‌های سفید و درخشان، طبیعتی بی‌نظیر در این شهر وجود دارد که برای مسافران بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود. سواحل این منطقه خانوادگی بوده و هتل‌های لوکس و دیدنی در آن بسیار زیادند.

تورهای نوروزی هند با پرواز ماهان و ایران ایر برگزار می‌شود و مسافران می‌توانند یک هفته از زمان نوروز خود را در کشور زیبا و بی‌نظیر هند سپری کنند و از زیبایی‌های طبیعی و تاریخی آن نهایت لذت را ببرند.

حال وقت انتخاب رسیده است، بررسی کامل خود را انجام دهید، هتل‌ها، شهرها و قیمت‌ها را بر روی سایت آژانس آویسا بببینید و تور هند نوروز 99 را برای خود و خانواده‌تان خریداری کرده و نوروزی بی‌نظیر را سپری کنید.
نسخه چاپی