چطور با بودجه کلید و پریز ایرانی کلید و پریز خارجی بخریم؟
بارها در سایت لایت هوم گفته ایم که جزئیات در دکوراسیون داخلی بسیار مهم هستند، کلید و پریز برق هم در دسته جزئیات قرار می گیرد و عمدتا توجه زیادی به آن ها نمی شود. مدل کلید و پریز خارجی و همین طور مدل های ایرانی امروزه طرح های بسیار متنوعی به خود گرفته اند که قرار گرفتن آن ها در دکوراسیون خانه به راحتی می تواند سطح و زیبایی فضا را چندین درجه بالاتر ببرد.

در این مطلب قصد معرفی چندین مدل کلید و پریز خارجی را داریم که با طرحی خلاقانه و بسیار جالب ساخته شده اند. و به راحتی می توان جایگزین کلید و پریزهایی ایرانی قرار گیرند.

کلید و پریز برق ظاهر جدیدی به خانه می دهند، به همین خاطر از آن ها به عنوان یک روش کم هزینه و کم دردسر در نوسازی خانه استفاده می شود. در این مقاله به بررسی این که چطور با بودجه ای که برای کلید و پریز ایرانی می دهیم می توانیم کلید و پریز خارجی بخریم؟

آن هم با کیفیت عالی! مدل جالب کلید و پریز خارجی که شامل طرح های کلاسیک و قدیمی و همین طور طرح های مدرن و بروز نیز هستند.
 

چطور با بودجه کلید و پریز ایرانی کلید و پریز خارجی بخریم؟


چگونه انتخاب کلید و پریز خارجی خوبی داشته باشیم؟

از آنجایی که بیشتر کلیدها و پریزها سفید رنگ هستند، ممکن است در زمینه سفید دیوار خیلی کم در دید قرار بگیرند. شاید همین مورد باعث شده باشد، که توجه چندانی به دیزاین کلید و پریز برق نداشته باشیم.

اما اگر انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید خیلی خوب می توانید این لوازم را در دید همگان قرار دهید. شکل های زیر بخوبی این مورد را نشان می دهند. برخی بخاطر طراحی جالبشان جلب توجه می کنند و برخی هم بخاطر رنگ های متفاوت. برای خانه هایی که تازه ساز هستند یا نوسازی شده اند، مسلما انتخاب مدل شیک کلید و پریز اهمیت زیادی می یابد.
 
چطور با بودجه کلید و پریز ایرانی کلید و پریز خارجی بخریم؟


دلیل این که در این مقاله به معرفی مدل های کلید و پریز خارجی پرداخته ایم به خاطر تنوع زیاد در طرح های خارجی است که کمتر در نمونه های داخلی دیده می شود. نمونه های داخلی از یک روند یکنواخت استفاده می کنند و نهایت در شکل کلیدها و رنگ با یکدیگر تفاوت داشته باشند، اما در مدل های خارجی مشاهده می کنید که یکنواختی در هیچکدام از طرح ها دیده نمی شود و هر مدلی سعی دارد به روشی خاص و یگانه خود را نشان دهد. البته در کنار ظاهر جالب این مدل ها، به سادگی کار با آنها نیز توجه زیادی شده است.

متد جدیدی که به تازگی بین خانه های مدرن اروپایی محبوب شده ادغام کردن کلید و پریز برق با دیوار زمینه است. اما نه به صورتی که کاملا از دید پنهان شوند. کلید و پریزهای مدل خارجی با طراحی بسیار جذاب برای دکوراسیون های خاص و بسیار شیک دارای استحکام بسیار بالا و ظرافت خیلی خوب در طراحی می باشد. این مدل از کلید و پریز ها به عنوان کلید و پریز های لوکس طرفدار بسیار زیادی دارد و زیبایی خاصی به محیط می دهد.
 

چطور با بودجه کلید و پریز ایرانی کلید و پریز خارجی بخریم؟


حال برای بیشتر آشنا شدن کلید و پریز خارجی به انواع برند های موجود در بازار داخلی می پردازیم:

  • لگراند Legrand (فرانسه)
  • ویسیج Vissage (ترکیه)
  • اکونا Eqona (ترکیه)
  • اشنایدر Schneider (فرانسه)
  • متودو Metodo (چین)
  • فده Fede (اسپانیا)
  • ویکو Viko (ترکیه)
  • مونو Mono (ترکیه)
  • برکر Berker (آلمان)
  • مدرنا Moderna (ترکیه)
  • نیلسون Nilson (ترکیه)
  • ادکو Edco (آلمان)
  • ایفاپل Efapel (پرتغال)
  • مپا Mepa (ترکیه)
  • برایتون Brytton (اتریش)
  • ماکل Makel (ترکیه)
چطور با بودجه کلید و پریز ایرانی کلید و پریز خارجی بخریم؟

اگر علاقمند به دیدن تنوع مدل های کلید و پریز خارجی هستید به راحتی می توانید به لینک شرکت لایت هوم  مراجعه کنید انواع کلید و پریز خارجی دارای مدل های مختلفی در طرح های مختلفی هستند که هم به صورت روکار و هم توکار مورد استفاده قرار میگیرند. نصب کلید پریز خارجی بر روی تمامی دیوارها امکان پذیر می باشد. قیمت کلید و پریز لوکس خارجی با توجه به تفاوت در مدل های آن ها متغیر خواهد بود.

کلید و پریز خارجی هم در میان رقبای تولید کننده محصولات الکتریکی جایگاه مناسبی برای خود دارد. کلید و پریز خارجی با استفاده از مواد با کیفیت، محصولات خود را در سطح جهانی ارائه می نمایند. جالب است بدانید تنوع طرح در کلید و پریز خارجی حتی به نوع مختلف چوبی و چرمی هم رسیده است که به نوعی جزوی از کلید و پریز لاکچری به شمار می روند.
 
چطور با بودجه کلید و پریز ایرانی کلید و پریز خارجی بخریم؟

کلید و پریز خارجی که در ساخت آن ها از تکنولوژی های به روز استفاده شده است دارای طرح های زیبای بسیار برای استفاده هستند. این شرکت ها با در نظر گرفتن استانداردهای موجود در این زمینه توانسته با رقبای خود در سطح جهانی مقابله کند.

حال شما به راحتی می توانید با این همه مدل و برند مختلف خارجی، کلید و پریز منتخب خود با یک طراحی شیک را انتخاب کنید. تمامی برند های ذکر شده در بالا بهترین برند های کلید و پریز خارجی محبوب در کشور ما به شمار می روند البته نا گفته نماند برند های داخلی نیز در تولید محصولات الکتریکی حرفی برای گفتن دارند و با در نظر گرفت استانداردهای جهانی، محصولات خود را با قیمت های مناسب تری روانه بازار می کنند که تمامی برندهای داخلی و خارجی را با نازل ترین قیمت کلید و پریز می توانید در سایت لایت هوم خریداری کنید.
نسخه چاپی