نکاتی در خصوص لوازم مه پاش مرغداری

لوازم مه پاش مرغداری:

امروزه ضرورت داشتن یک سیستم مه پاش در سالن های پرورش پرندگان بر کسی پوشیده نیست. وجود رطوبت مناسب در محیط های تولید طیور ، باعث کیفیت محصولات آن صنعت می گردد. با توجه به تنوع سیستم های مه پاش مرغداری در بازار، در این مقاله قصد داریم راجع به آن ها به شما اطلاعاتی مفید بدهیم تا بهترین خرید خود را انجام دهید و بهترین نتیجه را بگیرید . در ادامه ی این مقاله انواع مه پاش مرغداری موجود در بازار، عوامل موثر بر قیمت مه پاش مرغداری، پمپ مه پاش، مه پاش مرغداری با کیفیت و مرغوب و پمپ برتولینی توضیح داد خواهد شد. با ما همراه باشید .
 

انواع مه پاش مرغداری موجود در بازار:

مه پاش مرغداری به 3 دسته ی کلی تقسیم بندی می شود: 1- مه پاش پروانه ای 2- مه پاش نازلی 3- مه پاش التراسونیک. اساس کار تمام این مه پاش ها بر پایه ی آب می باشد و هر کدام مزیتی مخصوص به خود دارد.

 
نکاتی در خصوص لوازم مه پاش مرغداری
 

مه پاش مرغداری

عوامل موثر بر قیمت مه پاش مرغداری:
از جمله عواملی که بر قیمت مه پاش مرغداری موثر می باشند به شرح ذیل می باشد :
قطعات به کار رفته در سیستم مه پاش و کیفیت آن ها
نصب و طراحی دقیق و اصولی رطوبت سازها
برند بودن سیستم
ظرفیت و توانایی دستگاه
رعایت اصول استاندارد در ساخت محصول


اهمیت موارد ذکر شده در فوق بسیار بالا می باشد لذا لازم است تا حتما با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه اقدام به خرید مه پاش و متعلقات آن کنید تا متحمل ضرر و زیان نشوید .
 

پمپ مه پاش:

یکی از اجزای مهم سیستم مه پاش مرغداری، پمپ مه پاش می باشد. پمپ مه پاش با توان و ظرفیت های مختلفی در بازار موجود است. در صنعت پمپ مه پاش به پمپ کارواش شهرت دارد. پمپ مه پاش در اصل آب را با فشار بالا از طریق نازل ها به صورت ذرات خیلی ریز به بیرون هدایت می کند. همان طور که متوجه شدید پمپ مه پاش یکی از اصلی ترین قطعات سیستم مه پاش مرغداری می باشد. این قطعه با توجه به کارایی و حساسیت بالایی که دارد ؛ از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشد.

 
از جمله ویژگی های یک پمپ مه پاش مناسب و مرغوب می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
تولید آلودگی صوتی کم
عمر مفید بالا
راندمان و بازده بسیار بالا و مناسب
قیمت مناسب
داشتن گارانتی و ضمانت پس از فروش
وزن پایین و مناسب
قابلیت نصب راحت
پمپ مه پاش

لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید به هنگام خرید پمپ مه پاش ، تغییراتی در وضع آن ایجاد کنید. این تغییرات به سبب استفاده ی راحت تر و کیفیت بهتر محصول شما خواهد شد که مسلما در قیمت آن نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. به طور مثال می توانید از چرخ هایی برای جا به جایی راحت تر پمپ استفاده کنید. استفاده از شیر فشار شکن، لنسر کارواش، فیلتر و تابلو اتوماسیون سبب ارتقای کیفیت پمپ مذکور خواهد شد.
 
نکاتی در خصوص لوازم مه پاش مرغداری
 

مه پاش مرغداری با کیفیت و مرغوب:

شاید در ابتدا هزینه ی بالای سیستم های رطوبت ساز صنعتی کمی سرسام آور باشد ولی نکته ی قابل اهمیت اینجاست که اگر شما سیستم ارزان قیمتی را خریداری کنید؛ به منزله ی این است که رطوبت سازی با قطعات بی کیفیت خریده اید. در این صورت در زمانی کوتاه متوجه خواهید شد که سیستم شما دچار نقص شده است و باید هزینه های زیادی را برای تعمیر و یا تعویض قطعات مه پاش خود پرداخت کنید.

این در حالی است که اگر در همان ابتدا مه پاش مرغداری با کیفیت هر چند کمی گران قیمت را تهیه کنید؛ در طولانی مدت سود مناسبی خواهید کرد . البته ذکر این نکته در اینجا خالی از لطف نیست؛ قیمت بالای سیستم لزوما به معنای کیفیت بالای آن نخواهد بود لذا شما باید با آگاهی کامل و کافی به خرید این محصولات صنعتی بپردازید تا متحمل ضرر و زیان نشوید.


 
نکاتی در خصوص لوازم مه پاش مرغداری

در این مقاله مواردی در خصوص ویژگی ها و مشخصات یک مه پاش مناسب و با کیفیت خدمت شما ارائه شد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر لازم است تا شما عزیزان با متخصصان این رشته مشورت کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

پمپ برتولینی:

پمپ برتولینی که در صنعت به پمپ کارواش برتولینی معروف است از جمله برندهای معروف و معتبر در زمینه ی پمپ های صنعتی می باشد. پمپ برتولینی متعلق به شرکت ایتالیایی است که توانسته با دانش روز دنیا پمپ هایی را به بازار عرضه کند که نیاز مشتریان را تامین کرده و امروزه طرفداران خاص خود را دارد. پمپ های برتولینی با طراحی های کوچک تر، سر و صدای کمتر و قابلیت حمل آسان جایگاه خود را میان سایر برندها باز کرده و اینک از محبوبیت ویژه ای بهره مند است.

 
نکاتی در خصوص لوازم مه پاش مرغداری

پمپ برتولینی

همان طور که ذکر کردیم؛ پمپ های برتولینی جایگاه خاصی در صنایع مختلف دارد. از پمپ های برتولینی در صنایع شیمیایی، صنایع گاز، برش سنگ و سرامیک، صنایع غذایی، صنایع دام و طیور به منظور رطوبت زنی  و شستشوی صنعتی استفاده می شود. با توجه به استفاده پمپ در صنایع مختلف، مسلما ظرفیت و توانایی آن متغیر خواهد بود. به طور مثال با افزایش فشار پمپ ، ابعاد پمپ نیز تحت تاثیر قرار گرفته و حجیم تر خواهد شد که البته در صنایع بزرگ تر از آن استفاده خواهد شد.

هنگام خرید پمپ برتولینی، به هیچ عنوان شتاب زده عمل نکنید ؛ چرا که ممکن است در دام سودجویان بیفتید. حتما قبل از خرید، از تمام مشخصات فنی آن اطلاع حاصل کنید و یا با مراکز معتبر و پشتیبانی آن ها تماس حاصل کنید تا اطلاعات مفیدی دستگیرتان شود. هم چنین تماس با نمایندگی این پمپ ها در سراسر کشور کمک شایانی به شما عزیزان خواهد کرد.

در پایان از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید ؛ کمال قدردانی را داریم. امید است که با خواندن این مقاله توانسته باشید؛ مطالب مهم و مفیدی را دریافت کنید و بتوانید بهترین خرید خود را به انجام برسانید. کسب و کارتان پر برکت
نسخه چاپی