فروش و نصب باتری ماشین در محل

یکی از اصلی‌ترین اجزاء به کار رفته در هر ماشین که وظیفه برق رسانی و تامین نیروی لازم را به موتور برای حرکت دارد، باتری است. تا به حال دقت کرده‌اید به محض روشن نشدن ماشین خود یا اطرافیانتان، می‌گویند باتری‌اش خوابیده و باید عوض شود؟ بله این یک اصطلاح بین تعمیرکاران و اغلب مردم عادی بوده که وقتی باتری عمر خود را سپری کرده و کار نمی‌کند به کار برده می‌رود.
 

اما گاهی از تمام شدن عمر باتری خودرو خود غافل شده و به محض از کار افتادن در خیابان و جاده‌های بیرون از شهر تازه متوجه اشتباه خود خواهیم شد که البته دیگر دیر است. اما با وجود تعمیرکاران سیار و تعمیر باتری در محل تا حدودی این کابوس برای بسیاری از ما قابل تحمل شده است. در این مطلب همراه با ما باشید تا کمی بیشتر با شرایط تعویض و نصب باتری در محل آشنا شویم.

 
فروش و نصب باتری ماشین در محل


انجام تعویض باتری خودرو در محل
از جمله فواید این خدمات صرفه‌جویی در وقت است. تصور کنید باتری خودرو شما در جاده از کار افتاده، به فرض پذیرفتن ریسک تنها گذاشتن خودرو و رفتن به تعمیرگاه و آوردن تعمیرکار تا به کار افتادن آن چه میزان از زمان را از دست خواهید داد؟! درحالیکه خدمات تعویض باتری در محل علاوه بر وقت در هزینه‌های جانبی شما صرفه جویی خواهد کرد. اما شاید بپرسید چطور درخواست خود را برای تعویض باتری ارسال کنم؟ ما به شما خواهیم گفت.

برای اطمینان خاطر خود نیز که شده همیشه شماره یک امداد خودرو شبانه روزی به ویژه از نوع سیار آن را در گوشی خود ذخیره داشته باشید. تنها با یک تماس تلفنی با فرد یا پشتیبانی‌ها می‌توان آن‌ها را از مشکل خود باخبر کرد. اما اصلی‌ترین پیشنهاد ما این است که حتما در کنار چک کردن روزانه روغن موتور و… باتری خودرو و میزان عمرش را نیز تحت نظر داشته و قبل از مسافرت‌های طولانی آن را چک کنید.

ممکن است باتری خودرو شما تنها به شارژ نیاز داشته باشد که با هزینه و زمان کم‌تری این مشکل حل می‌شود؛ اما در صورت نیاز به تعویض باتری خودرو در محل شرایط فرق کرده و هزینه بیشتری نیز باید متقبل شد.

تشخیص مشکل در باطری ماشین

اگر هرکدام از علائم زیر اتفاق افتاد باید بدانید مشکل از باتری خودروی شماست لذا سریعا به امداد باتری تماس گیرید تا راهنمایی لازم را به عمل آورند.
 
۱- استارت زدن درهوای سرد دشوار است
اگربه باتری ماشین خود دقت کرده باشید جمله ای را با این عنوان ” آمپر هوای سرد” شاهد هستید. این آمپرها به موتور شما انرژی کافی جهت استارت زدن دراول صبح را می‌دهند. بنابراین جای تعجب نیست که یکی از علائم اولیه خرابی باتری باشد. حتما برایتان اتفاق افتاده است که صبح هنگام که سوار ماشین می شوید و پا روی پدال گاز می گذارید، چند بار سوئیچ را می چرخانید و می بینید که موتور صدای خیلی ضعیفی دارد.

همین که از سعی دوباره منصرف می شوید می بینید که ماشین روشن می شود. اگراین اتفاق ۳ بار درهفته رخ دهد نشانه ی خرابی باتری ماشین است و باید فکر تعویض آن بود، اما اگر واقعا هوای بیرون خیلی سرد است و ماشین سخت روشن می شود طبیعی است.

زیرا هنگامی که دمای هوا به صفر درجه ی فارنهایت برسد نه تنها بنزین به سختی تبخیر می شود. روغن یخ می زند بلکه باتری نیز نصف قدرت خود را دارا می شود. بنابراین در زمستان باید کمی صبور باشید اما اگر در تابستان نیز موتور به سختی استارت بخورد باید فکر تعویض آن باشید.
 
۲-ماشین استارت نمیزند و برق پشت آمپر نمیاد
تشخیص این وضعیت ساده است و نشانه خرابی باتری می باشد. باتری ماشین به تمامی تجهیزات و چراغ های ماشین نیرو می بخشد به ویژه هنگامی که دینام یا آلترناتور کار نکند. بنابراین اگر ماشین شما روشن نمی شود و این علائم را ندارد نشانه باتری معیوب و خراب است.

توجه کنید حتی اگر دراین وضعیت که ماشینتان حتی انرژی روشن کردن یک چراغ یا موتور را ندارد ممکن است هم باتری خراب باشد هم آلترناتور. اگر خودرو استارت نمی خورد و چراغ های آن روشن نمی شود احتمالا استارتر خراب است و یا موتور دچار یک اشکال مکانیکی شده است.
برای عیب یابی یا بررسی دقیق تر از متخصصین ما در کیان باتری کمک بگیرید.
 
۳-ایراد در کابل باتری یا اتصال نامناسب
همیشه اولین جایی که باید به آن مشکوک شوید سر باتری است. هم به این دلیل که احتمال مقصر بودن آن زیاد است و هم به این دلیل که بررسی کردن آن راحت است. اگر هریک از سر باتری های قطب مثبت یا منفی شل شده باشند به راحتی می توانید آنها را محکم نمایید. در صورتی که روی سر باتری ها سولفاته زیادی مشاهده کردید.

هم سر باتری ها و هم گیره سر کابل ها را از رسوبات و سولفاته به خوبی تمیز نموده و سپس سر باتری ها را محکم سر جای خود متصل کنید. برخی مواقع فیوز اصلی هم می تواند عامل بروز چنین مشکلاتی باشد. هرچند فیوزها معمولاً بعد از سوختن دوباره سالم نمی‌شوند و قطع و وصل شدن برق را به سختی می‌توان گردن فیوزهای اصلی انداخت.

مراحل نصب باتری ماشین در محل


 
فروش و نصب باتری ماشین در محل


 
مرحله اول:
تماس شما با پشتیبانی کیان باتری 0218200200 و درخواست امدادگر متخصص تعویض و نصب باتری ماشین در محل و رسیدن فوری و با سرعت امدادگران ما در محل مورد نظر شما است.

مرحله دوم:

بررسی کامل باتری و انتخاب باتری مناسب با توجه به نوع خودرو و میزان استفاده از خودرو است.
مراحل بعدی مربوط به اقداماتی است که امدادگر باتری در جهت تعویض و نصب باتری در محل انجام می دهند.

مرحله سوم:

پوشیدن دستکش و عینک و لباس مناسب برای محافظت از چشم و پوست دست در مقابل پاشیدن احتمالی اسید باتری به بیرون است.

مرحله چهارم :

کابل منفی که معمولا مشکی رنگ و کابل قرمز که معمولا قرمز رنگ است را جدا می‌کنند.

مرحله پنجم :

به کمک آچار گیره باتری را باز می کنند و از روی سینی بر می‌دارند.

مرحله ششم :

با استفاده ازفرچه سیمی و آب محل باتری و گیره های محل اتصال کابل و باتری را تمیز می‌کنند.

مرحله هفتم :

باتری نو را در محل آن قرار می‌دهند و گیره های نگه دارنده را محکم می کنند. ابتدا کابل مثبت و بعد کابل منفی را به باتری وصل می‌کنند.

خدمات شبانه روزی نصب باتری ماشین در محل کیان باتری
 

فروش و نصب باتری ماشین در محل

 
اکنون با ظهور اینترنت و شرکت های استارت آپ میتوانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و به سادگی در عرض چند دقیقه برای خودروی خود باتری مناسب سفارش دهیدکیان باتری به عنوان یک استارت آپ تخصصی  در زمینه ارائه انواع باتری خودرو و باتری یو پی اس به فعالیت می پردازد.

شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با تماس با شماره تلفن 02188200200  و یا مراجعه آنلاین به وبسایت KianBattery.com  از خدمات این مجموعه استفاده نمایید.

فعلا این خدمات در سطح شهر تهران ارائه می شود اما در آینده به سایر شهرهای ایران نیز گسترش پیدا خواهد کرد.
کارشناسان مرکز پیام کیان باتری به صورت شبانه روزی آماده ارائه مشاوره فنی به همه هموطنان گرامی میباشند.

تنوع برندهای باتری ماشین عرضه شده در کیان باتری:
صبا باتری شامل برندهای واریان، نیوآرمو، اسپیدر، ورسک، سهند و ...
سپاهان باتری شامل برندهای اوربیتال، اوربیتال وان، اوربیتال وان سیلور، سوزوکی، اتمیک و ...
آذر باتری شامل برندهای سولیفان، ویگور و ...
برنا باتری شامل برندهای برنا، زیتکس، گلوبال، سحر، زمان، اکتیو و ...
باتری های کره ای شامل برندهای دلکور، پوما، هیوندای، گلوبال و ...
باتری های آلمانی شامل برند وارتا 

چرا خرید و تعویض باتری ماشین در کیان باتری

فروش و نصب باتری ماشین در محل

 
ارسال و نصب رایگان باتری به صورت شبانه روزی در کمتر از چند ساعت
  • کنترل سلامت سیستم برق خودرو توسط کارشناسان به صورت رایگان
  • خرید باتری اصلی با تاریخ تولید جدید به همراه گارانتی معتبر و ضمانت نامه کتبی
  • امکان خرید در تمام ساعات شبانه روز و تمام 365 روز سال حتی تعطیلات رسمی کشور و ایام نوروز
  • قیمت مناسب و پایین تر از عموم فروشگاه های سنتی سطح شهر
  • قیمت مناسب باتری ها با احتساب خرید باتری فرسوده
  • نصب باتری مناسب خودرو و رعایت استاندارد کارخانه سازنده و باطل نشدن گارانتی خودرو
  • امکان پرداخت هزینه در محل پس از نصب باتری توسط کارت خوان سیار
  • امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی با مراجعه به وبسایت  KianBattery.com
پیشنهاد میکنیم شماره تلفن 02188200200 را در گوشی خود ذخیره نمایید، چون دیر یا زود به آن نیاز پیدا خواهید کرد!
نسخه چاپی