موبوگیفت؛ فروشگاه موردعلاقه گیمرها برای خرید گیفت کارت

با وجود کنسول‌های مختلف و بازی‌های متنوع و هیجان‌انگیزی که بعضی از آن‌ها پولی هستند؛ خرید گیفت کارت جز واجبات محسوب می‌شود. موبوگیفت یکی از آن سایت‌هایی است که انواع گیفت کارت را به‌صورت اورجینال و با تحویل آنی به دست شما می‌رساند. دقیقاً به همین خاطر هم هست که بین گیمرها طرفدار زیادی دارد.
 

اگر هنوز نمی‌دانید که گیفت کارت چیست یا چه کاربردی دارد، ادامۀ مطلب را بخوانید تا متوجه موضوع شوید و خدایی نکرده لذت تجربۀ بازی‌های جدید کنسول‌های مختلف را از دست ندهید.

گیفت کارت چیست و چه کاربردی برای گیمرها دارد؟

همانطور که می‌دانید به دلیل تحریم‌ها، گیمرها قادر به خرید از فروشگاه‌هایی مثل پلی‌استیشن، ایکس باکس، نینتندو، گوگل پلی، آی تونز و ... نیستند؛ در اینجاست که این کارت‌ها به کمک شما می‌آیند. با پرداخت هزینه و خرید گیفت کارت های مختلف، اعتبار مجازی دریافت می‌کنید. این اعتبار توسط کدی که به شما ایمیل می‌شود، در دسترس و قابل استفاده خواهد بود.

 
موبوگیفت؛ فروشگاه موردعلاقه گیمرها برای خرید گیفت کارت


بعداز تهیه گیفت کارت‌ حتماً حواستان به موجودی و تاریخ انقضای آن باشد؛ چراکه پیش از منقضی شدن کد، باید از اعتبار آن استفاده کنید.
 

کدام گیفت کارت برای ما مناسب است؟

آمار نشان می‌دهد که بیش از 65% از جمعیت بزرگ‌سال جهان، بازی‌های ویدئویی انجام می‌دهند. همانطور که می‌بینید این رقم بسیار بالاست و طبعاً نیاز وسیعی را که برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین بازی‌ وجود دارد، نشان می‌دهد. هدف موبوگیفت نیز رفع این نیاز با ارائه گیفت کارت اورجینال به شما عزیزان است.

پیش از خرید، مشاورین موبوگیفت به‌صورت 24ساعته تمام اطلاعات لازم و ضروری را در اختیار شما قرار خواهند داد. ولی بهتر است بدانید که این کارت‌ها برای هر سه نوع کنسول  نینتندو، پلی استیشن و ایکس باکس به‌صورت جداگانه به فروش می‌رسند. در ادامه در مورد هرکدام از این گیفت کارت ها صحبت می‌کنیم.

1.گیفت کارت ایکس باکس
کنسول بازی ایکس باکس یکی از محبوب‌ترین کنسول‌ها در سرتاسر جهان است و همین امر باعث می‌شود تا نیاز به خرید از فروشگاه آن همواره وجود داشته باشد. کارت‌های این کنسول در دو نوع گیفت کارت گلد ایکس باکس و گیفت کارت XBOX در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

XBOX Live کارت‌هایی‌ هستند که به افراد اجازه خریدن حق اشتراک و انجام آنلاین بازی‌ها را می‌دهند.
لازم است بدانید که کارت‌های این کنسول یکی از کاربردی‌ترین‌ گیفت کارت ها هستند؛ زیرا امکان دسترسی به بسیاری از قابلیت‌ها و ابزارهای این کنسول را برای شما فراهم می‌کنند.
 
2.گیفت کارت پلی‌استیشن
کنسول‌ پلی‌استیشن کنسول مشهور و محبوبی بین گیمرها محسوب می‌شود. کارت‌های این شرکت به دو شکل زیر به فروش می‌رسند:
  • Play Station Store
  • Play Station Plus
با خرید گیفت کارت Play Station Plus می‌توانید به‌صورت ماهانه اشتراک بازی‌ها را تهیه کنید و با دوستان خودتان آنلاین بازی کنید. البته شرکت پلی استیشن به افرادی که این نوع از کارت را خریداری می‌کنند، چندین بازی هم به‌صورت رایگان هدیه می‌دهد یا اینکه برخی از گیم‌ها را با تخفیف‌های باورنکردنی برای کاربر فراهم می‌کند.
 
موبوگیفت؛ فروشگاه موردعلاقه گیمرها برای خرید گیفت کارت
 
3.گیفت کارت نینتندو
کنسول بازی بعدی، نینتندو، صاحب بازی معروف سوپر ماریو است. گیفت کارت آن یعنی Nintendo eShop یکی از گیفت کارت های محبوب و پرفروش است.
این کنسول شامل بازی‌های جدید، کلاسیک و متنوعی است که قدرت انتخاب افراد را بیشتر می‌کند و این امر، باعث جذب گیمرهای بسیاری شده است. ولی دلیلی که گیفت کارت‌ های این کنسول را نسبت به دیگر کارت‌ها پرفروش‌تر می‌کند، امکان تطبیق‌پذیری آن است.

به‌عبارت‌دیگر، کارت‌های این کنسول قابلیت استفاده و خرید بازی در پلتفرم‌های مختلفی چون Wii U، Nintendo 3DS و Nintendo Switch را برای کاربر فراهم می‌کند. امتیازی که جای خالی‌اش در کنسول‌های مشهوری چون ایکس باکس یا پلی‌استیشن به چشم می‌خورد.

حالا که با گیفت کارت کنسول‌های متنوع آشنا شدیم و فهمیدیم که با خرید هرکدام از آن‌ها چه امکاناتی برایمان فراهم می‌شود، بیایید کمی هم در مورد موبوگیفت صحبت کنیم.


موبوگیفت؛ فروشگاه موردعلاقه گیمرها
متأسفانه به علت کلاه‌برداری‌های به وجود آمده در این زمینه، اعتماد مردم به فروشگاه‌های ارائه‌کننده گیفت کارت بسیار کاهش یافته است؛ ولی خبر خوش اینجاست که فروشگاه موبوگیفت با سال‌ها تجربه درخشان توانسته یکی از بهترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های این حوزه باشد و اعتماد گیمرهای زیادی را جلب کند.

با شروع فعالیت این فروشگاه از سال 1394 کارت هدایای بسیاری از فروشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دست مشتریان عزیز رسیده است؛ اما عمده‌ترین دلایلی که گیمرها موبوگیفت را به دیگر فروشگاه‌ها ترجیح می‌دهند عبارت‌اند از:
 
خرید گیفت کارت اورجینال
متأسفانه چندین فروشگاه وجود داشتند که پس از دریافت وجه هدیه و فروش گیفت کارت کد خراب یا منقضی شده برای مشتری ارسال می‌کردند؛ در برخی از شرایط نیز حتی کدی ارسال نمی‌کردند. همان‌طور که میدانید به دلیل تحریم‌ها امکان خرید این کارت‌ها از ایران به‌گونه‌ای است که پس از پرداخت هزینه، کد خرید برای مشتری ایمیل می‌شود. فروشگاه‌های سوءاستفاده‌گر با توجه به این قضیه اقدام به توزیع کدهای غیرواقعی می‌کردند.


موبوگیفت؛ فروشگاه موردعلاقه گیمرها برای خرید گیفت کارت

این اتفاق به‌هیچ‌عنوان تابه‌حال در موبوگیفت نیفتاده و تا به امروز توانسته‌اند روی اولین اصل شرکت، یعنی جلب رضایت مشتریان متمرکز بمانند.
 

فروش گیفت کارت ارزان

البته که با خرید این نوع کارت‌های هدیه، موظف به پرداخت هزینه آن به‌شکل ارزهایی چون دلار یا یورو هستید، اما این امر به معنای پرداخت هزینه‌های گزاف و غیرواقعی نیست. هزینۀ خرید آن‌ها در موبوگیفت کاملاً مطابق با قیمت واقعی این کارت‌ها است.
 

پشتیبانی 24 ساعته

از جمله مواردی که می‌تواند اعتماد مشتری را جلب نماید، امکان برقراری تماس با پشتیبانی است. پشتیبانی به شما در روند انتخاب مناسب‌ترین گیفت کارت، انجام خرید و نحوۀ استفاده از آن کمک خواهد کرد. علاوه‌برآن، در صورت بروز هرگونه خلل در پروسه می‌توانند سریعاً مشکل را برطرف کنند.

کارشناسان مجرب موبوگیفت به‌صورت 24ساعته آمادۀ خدمات‌رسانی در همۀ زمینه‌ها به شما عزیزان هستند.

از این‌ رو، اگر شما نیز برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین بازی با مشکلاتی روبه‌رو هستید، پیشنهاد ما خرید گیفت کارت ارزان و اورجینال از فروشگاه موبوگیفت است. سری به آدرس www.mobogift.com بزنید.
نسخه چاپی