انتخابات پرشور؛ پشتیبان سند چشم انداز بیست ساله
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  فرمودند:
من بار دیگر شما مردم عزیز و همه ی مردم کشورمان را دعوت می کنم که در تجربه انتخاباتی که در پیش است، فعالانه شرکت و حضور پیدا کنید. شخصیت های صالحی که به شما معرف می شوند، آنها را به تناسب اهداف والای این ملت و این انقلاب و این نظام انتخاب کنید.
 
با پشتوانه آراء مردمی باید دولتی سرکار بیاید که با قدرت گره ها را باز کند و کارهای بزرگ را انجام دهد؛ کارهایی که در نیمه راه است و باید با تلاش مضاعف و با جد و جهد به نتیجه برسد، آنها را به نتیجه برساند. کشور ما می تواند ملتی بزرگتر از آمار کنونی ملت ما را هم اداره کند؛ می تواند خود را در سطح بالایی از پیشرفت و توسعه در میان ملت های عالم قرار دهد؛ و همچنان که در سند چشم انداز بیست ساله اعلام شده است، می تواند از جهات مختلف رتبه ی اول را در منطقه حائز شود.
 
این ها توانایی های ملت ماست؛ اینها را ملت ما به برکت وحدت کلمه، به برکت پرچم برافراشته اسلام، و به برکت ایمان عمیقی که در دل های شماست، تا کنون به دست آورده است و باز هم می تواند پیش برود و به چشم انداز زیبا و شایسته ملت ایران دست پیدا کند.(1)
 
پی‌نوشت‌:
1- بیانات در اجتماع بزرگ مردم رفسنجان 1384/2/18
 
منبع: انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی (آراء و نظرات مقام معظم رهبری درباره انتخابات)، بکوشش: سعید شیرازی، ناشر: انتشارات انقلاب اسلامی، تهران، 1390ش، ص 121
نسخه چاپی