قیمت لوله داربست چند است؟
قیمت لوله داربست به چه عواملی بستگی دارد؟ قیمت این محصول کاربردی در بازار چگونه است؟ لوله داربست چیست؟ برای خرید و اطلاع از آخرین قیمت لوله داربست به کجا مراجعه کنیم؟ آیا چیزی در مورد داربست چکشی میدانید؟ در این مقاله می خواهیم به بررسی کامل و نحوه ی محاسبه ی قیمت لوله داربست بپردازیم تا شما بزرگواران را با محاسبه ی قیمت آن آشنا نماییم . پس ما را تا پایان این مطلب مهم همراهی نمایید.

در حقیقت لوله داربست یکی از پرکاربردترین و مهمترین لوله هایی است که در صنایع مختلفی استفاده می شود. جهت دسترسی به نقاط با ارتفاع زیاد و دشوار از این سازه ها استفاده می کنند. به عنوان مثال جهت سنگ کاری و درزبندی نمای ساختمان ها و ... از این لوله ها کاربردی استفاده می کنند. این لوله ها به کمک پیچ و مهره داربستی به راحتی به هم وصل خواهند شد و بعد از اتمام کار به آسانی از هم جدا می شوند.

در واقع لوله های داربستی بیشتر در اندازه های 3 متری و 6 متری تولید و در بازار موجود می باشند. زیرا ساختمان ها در اندازه های گوناگونی ساخته می شوند. ناگفته نماند که لوله های با متراژ بزرگ و کوچک در نصب داربست ها استفاده خواهند شد. یکی از بارزترین وجه تمایز این نوع لوله ها در قیاس با لوله های دیگر این است که نحوه ی اتصال آسان تر و کیفیت بهتری دارند.

 
قیمت لوله داربست چند است؟
 

انواع لوله داربست

لوله داربستی در 2 نوع فولادی و گالوانیزه تولید و عرضه ی بازار شده اند. اما در واقع هر دوی این دو نوع لوله داربست در زیر مجموعه ی لوله های فولادی هستند. این لوله ها در دو نوع بدون درز و درزدار وجود دارند. جهت کاهش هزینه ی فراوان، لوله داربست به صورت درزدار تولید خواهند شد. شایان ذکر است بدانید که انواع بدون درز در قیاس با لوله های درزدار بهتر و مناسب تر هستند. لوله داربستی به 3 دسته ی سنگین، معمولی و سبک تولید خواهند شد.

قیمت لوله داربست به دو صورت مختلف شاخه ای و وزنی محاسبه می گردد. به همین علت قیمت انواع لوله داربست سبک در قیاس با لوله داربست سنگین  و لوله داربست معمولی به صورت شاخه ای محاسبه می گردد. در صورتی که قیمت لوله داربست به وزنی محاسبه گردد به ضخامت و متراژ و ... بستگی دارد.

یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از خریدارن و فروشندگان لوله داربست در هنگام  خرید این نوع لوله ها این است که این نوع مدل لوله ها چند کیلو وزن دارند؟ و قیمت لوله  داربست چقدر است؟ در حقیقت مشخصات ظاهری و ویژگی های فنی لوله تعیین خواهد کرد که توانایی تحمل وزن این لوله ها چقدر است. به همین علت وزن آنها متغیر است. همین عوامل موجب شده تا قیمت لوله داربست 5 متری در مقایسه با لوله داربست 6 متری متفاوت باشد.

نکته ی قابل توجهی که در هنگام خرید این سازه ها به شما کمک شایانی می کند این است که بعد از آگاهی از قیمت لوله داربست ۱۷ کیلویی به آسانی می توانید تشخیص نمایید که لوله داربستی چند اینچ می باشد و از چه نوع فلزی برای ساخت آن استفاده نموده اند. جالب است بدانید که قیمت لوله داربست 6 متری در مقایسه با لوله داربست 3 متری بیشتر است و این هم به نوبه ی خود به مشخصات ظاهری و مشخصات فنی لوله  بستگی دارد.

 
قیمت لوله داربست چند است؟
 

قیمت لوله داربست به چه صورت است؟

لوله داربست به علت کاربردهای فراوان و خاصی که در صنعت ساختمان سازی و ... دارند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. به همین علت این روزها لوله داربست ها مشتریان و طرفداران فراوانی دارند. عوامل گوناگونی بر قیمت لوله داربست تاثیر گذار می باشند.
 
برخی از این عوامل که در متن زیر به آنها اشاره نموده ایم عبارتند از:


* متراژ لوله ( میزان درخواست کاربر )

* کارخانه سازنده

* برند سازنده

* ضخامت لوله

* و ... همه ی این عوامل بر قیمت لوله داربست موثر هستند.


همانطور که میدانید یکی از عوامل بسیار مهم و ویژه ای که بر قیمت لوله داربست تاثیر مستقیم میگذارد قیمت بازار است. این روزها به علت نوسانات بازار ارز، قیمت ابزار آلات و آهن هم به نوسان افتاده است  و هر لحظه قیمت ها تغییر می کنند. به راحتی نمی توان قیمت مشخص و ثابتی را برای آنها اعلام نمود. بهترین و آسان ترین راه حل برای اطلاع از قیمت لوله داربست این است که با مدرن سازان در تماس باشید و قیمت دقیق و به روز آن مطلع شوید.

 

قیمت لوله داربست چند است؟

فاکتورهای موثر بر قیمت لوله داربست

نکته ی قابل توجهی که در رابطه با این موضوع بایستی به آن توجه ویژه نمود این است که فاکتورهای گوناگون دیگری در تعیین قیمت لوله داربست تاثیر گذار می باشد
 

در متن زیر به برخی از این فاکتورها اشاره نموده ایم:
 

* وزن ( وزن لوله داربستی در تعیین قیمت نهایی آن نقش بسزایی دارد. بهتر است بدانید که وزن لوله داربستی وابسته به اندازه و ضخامت لوله است)

* سایز لوله ( یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت لوله داربست، سایر لوله است. در واقع سایز لوله به قطر خارجی و داخلی آن بستگی دارد )

* جنس لوله داربستی ( یکی از موارد مهم دیگری که بر قیمت این نوع لوله ها تاثیر مستقیمی دارد، جنس آن است. جنس و مواد اولیه ی به کار گرفته شده نقش بسیار مهمی بر قیمت آن دارند )

* درجه ی کیفیت لوله داربست

* استوک یا نو بودن محصول

* نوع جنس لوله فولادی یا گالوانیزه

* نوع متریال به کار گرفته شده در ساخت آن

* نوع لوله داربستی ( درزدار یا بدون درز)

* نوع مصرف ( کارخانجات، پالایشگاه، صنعتی و ...)

* نوع ضخامت ورق به کار گرفته شده در تولید آن

* نوع بست

* و ...

لوله هایی با ضخامت گوناگون، قیمت های مختلفی دارند. رایج ترین لوله داربست، لوله هایی با ضخامت 2.5 و 2 میلیمتر هستند.

جک ساختمانی

یکی دیگر از تجهیزات بسیار ضروری و مهم در بیشتر پروژه های ساختمانی جک ساختمانی است. قیمت جک ساختمانی با توجه به متریال به کار گرفته شده در ساخت آن و کیفیت آن متفاوت است. قیمت نهایی این وسیله ی کاربردی همانند قیمت لوله داربست بر اساس ضخامت، قطر، وزن و ... تعیین می شود.

داربست چکشی

به جرات می توان ادعا نمود که داربست چکشی یکی از بهترین داربست های موجود در بازار است. جالب است بدانید که این نوع از داربست ها به هیچ نوع پیچ و مهره ای نیاز ندارد. همچنین جهت راه اندازی و جداسازی این مدل از داربست ها از ضربه های چکشی استفاده می گردد. برخی داربست چکشی را به اسم دیگری به نام ( داربست ستاره ای) نامگذاری کرده اند. این مدل خاص از داربست ها از مهارهای افقی و پایه عمودی تهیه شده اند.
 

برخی از مزایای داربست چکشی عبارتند از:
 

* نصب بسیار آسانی دارند.

* سرعت اجرای بسیار بالایی دارند.

* استفاده از داربست چکشی مانع از اتلاف وقت می شود.

* برای باز و بسته شدن این نوع از داربست ها به هیچ گونه وسایلی مانند آچار نیازی ندارد.

* عدم نیاز به افراد خبره و ماهر جهت بستن و مونتاژ.

* در نهایت به علت قطعات بسیار سبکی که دارد کار جابجایی و انتقال آنها راحت تر است.

به علت این ویژگی های خاصی که در متن بالا به آن اشاره نمودیم، امروزه استفاده از این نوع داربست ها از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند.

لوله داربست را از کجا خریداری کنیم؟

مسلما اگر بخواهیم به شما پیشنهاد کنیم محصولات با کیفیت خود در مدرن سازان را معرفی می نماییم. هم از لحاظ کیفیت ساخت، استاندارد و قیمت در بهترین سطح ممکن می باشند. در حقیقت کارشناسان ما در مدرن سازان با در نظر گرفتن فاکتورهای گوناگونی مانند استاندارد و قطر لوله داربستی نهایت سعی و تلاش خود را به کار گرفته اند تا با  کیفیت ترین محصولات را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهند.

ناگفته نماند که مجموعه ی معتبر ما هر لحظه با خطوط تولیدی لوله در ارتباط بوده و قیمت مواد اولیه همانند قیمت اولیه ی لوله سیاه را در اختیار دارند. با در نظر گرفتن موارد گوناگونی همانند قیمت لوله پروفیل، میله داربست و ... روند قیمت گذاری تمامی محصولات را انجام می دهند.


جهت سفارش لوله داربست از مدرن سازان چگونه عمل کنیم؟

چنانچه محصولات با کیفیت و استاندارد ما را دیده باشید و تمامی مشخصات فنی آنها را مطالعه نموده باشید به احتمال فراوان به این نتیجه هم رسیده اید که لوله داربستی هر کدام به نوبه ی خود ویژگی های خاصی دارند. انتخاب و خرید آنها کاری سخت و دشوار است. پس حتما در وهله ی اول جهت خرید لوله داربست بایستی به دنبال یک مرکز معتبر بروید. چنانچه قصد خرید از خدمات گروه مدرن سازان را دارید، کافیست از طریق سایت ما به نشانی www.modernsazan.com  در ارتباط باشید. در این سایت معتبر اطلاعات جامع و کافی در رابطه با قیمت لوله داربست، تجهیزات قالب بندی، قیمت داربست چکشی، قیمت جک ساختمانی و ... در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت تا محصول مورد نظر خود را با خیالی راحت خریداری نمایید.

نسخه چاپی