آیا با استفاده از کارت بانکی ایرانی می‌توان ویباکس فورتنایت تهیه نمود؟
اگر شما هم جزء طرفداران بازی فورتنایت هستید و دوست دارید لذت بیشتری از انجام این بازی ببرید، شما می‌توانید با خرید پول رایج داخل بازی یعنی "ویباکس"، آیتم‌های جدید را خریداری کرده و قدرت خود را در بازی افزایش دهید.
 
 
بازی بتل رویال فورتنایت توانسته رکورد بیشترین تماشاگر همزمان را با ۳.۴ میلیون کاربر به نام خود ثبت کند. علاوه بر این، بازی موبایل فورتنایت نیز دارای جایگاه اول در اپ استور 13 کشور جهان است و تنها در 12 ساعت توانسته این رکورد را بر جای بگذارد. پس انتشار نسخه موبایل فورتنایت توسط اپیک گیمز، تنها در سه روز اول درآمدی یک میلیون دلاری داشت.

 
آیا با استفاده از کارت بانکی ایرانی می‌توان ویباکس فورتنایت تهیه نمود؟


این در حالی است که نسخه موبایل این بازی تنها برای برخی کاربران که کد دعوت دریافت کرده بودند فعال شده بود! در حال حاضر نسخه موبایل فورتنایت در 47 کشور دنیا پردانلودترین بازی برای گوشی‌های آیفون شناخته شد است. در 58 کشور دیگر هم جزء 10 بازی پردانلود می‌باشد. مطمئنا با انتشار نسخه اندروید این بازی، درآمد آن بسیار بیشتر خواهد شد.

 
فورتنایت چیست؟ آشنایی با بازی محبوب فورتنایت
فورتنایت بازی محبوبی در سبک اکشن است که بازیکنان در سراسر دنیا به صورت آنلاین در آن رقابت می‌کنند. در این بازی هدف زنده ماندن است و هر بازیکن باید از خود دفاع کرده و دشمنانش را بکشد. گرافیک عالی این بازی بر جذابیت آن افزوده است. همچنین صداگذاری آن نیز بسیار عالی صورت گرفته و با حال و هوای بازی هماهنگی کامل دارد.

دانلود این بازی رایگان است اما ورود به برخی بخش‌های آن نیاز به پرداخت هزینه دارد. بتل بخش مجزایی از بازی فورتنایت است که نیاز به هزینه دارد. بتل‌ها سیزن به سیزن منتشر می‌شوند و برای ورود به هر سیزن، بازیکن باید مقدار مشخصی ویباکس پرداخت نماید.

 
آیا با استفاده از کارت بانکی ایرانی می‌توان ویباکس فورتنایت تهیه نمود؟


بررسی بتل رویال فورتنایت
اپیک گیمز یکی از بزرگترین کمپانی‌های ساخت بازی با ارائه بازی جدید خود به نام فورتنایت توانست توجه گیمرهای زیادی را در سراسر دنیا به سوی خود جلب نماید. اپیک گیمز علاوه بر آنکه با بازی‌های بسیار محبوب خود مورد توجه گیمرهای سراسر دنیاست، مورد علاقه بازی سازها نیز می‌باشد. این کمپانی با ساخت موتور گرافیکی بازی سازی باعث ساخت بسیاری از بازی‌های محبوب دنیا شده است. از جمله مهمترین ویژگی‌های این موتور بازی سازی آنست که می‌تواند برای تمام پلتفرم‌ها خروجی قابل قبولی تولید نماید.

در فورتنایت با دنیای رنگی و شادی مواجه هستیم. این یک بازی آنلاین است که در آن 100 بازیکن برای بقا با هم مسابقه می‌دهند. طراحی بافت‌ها و سایه روشن‌های بازی به گونه‌ای است که از دیدن آنها لذت میبریم. طراحی کاراکترهای بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی است. البته نسخه موبایل فورتنایت از نظر کیفیت طراحی و بافت‌ها از سطح بسیار پایین‌تری برخوردار است.

یکی از ایراداتی که به فورتنایت می‌توان گفت آنست که وسعت نقشه آن بسیار کم است و با میدان نبردی شلوغ و پر هرج و مرجی مواجه هستیم. شاید بهتر بود که سازندگان این بازی علاوه بر توجه به زیبایی‌های بصری، با طراحی نقشه‌ای بزرگتر اجازه می‌دادند که بازیکنان ماجراجویی بیشتری در محیط داشته باشد و با چالش‌های جذاب تری روبرو گردد.

این بازی شروع منحصر به فردی دارد؛ شما از یک اتوبوس پرنده به بازی وارد می‎‌شوید! و این اولین صحنه تعجب برانگیز برای ورود به محیط عجیب و غریب این بازی است. در ابتدا باید تمام ابزارهایی که نیاز دارید را بردارید؛ مثل اسلحه، سنگ، چوب و... .

برای یافتن این وسایل باید حسابی در محیط بازی بگردید، سازه‌هایی را خراب کنید و حتی دیگران را بکشید. پس از یافتن وسایل مورد نیازتان، وقت آنست برای خود دیوار دفاعی بسازید. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید اینست که در این بازی خبری از توپ و تانک نیست و تنها اسلحه‌های دستی و تفنگ‌های ساچمه‌ای به عنوان سلاح در نظر گرفته شده‌اند.

 
آیا با استفاده از کارت بانکی ایرانی می‌توان ویباکس فورتنایت تهیه نمود؟


با وجود ضعف‌های موجود، این بازی توانسته محبوبیت زیادی در بازار کسب نماید. تاکنون بیش از 40 میلیون نفر آن را بازی کرده‌اند که آماری خیره کننده برای یک بازی می‌باشد. همچنین رکورد میزبانی همزمان از 2 میلیون نفر متعلق به این بازی است که این امر نشانگر سرورهای بسیار قدرتمند اپیک گیمز است که بازی را بر روی آن سوار کرده است.

چطور می توانیم با استفاده از کارت های ایرانی، اقدام به خرید ویباکس کنیم؟
در کشور ما هم مشکلی برای انجام این بازی وجود ندارد؛ زیرا این بازی رایگان است و تنها برای خرید برخی آیتم‌های بازی نیاز به ویباکس فورتنایت دارید. متاسفانه امکان خرید مستقیم ویباکس از فروشگاه درون بازی با کارت بانک‌های ایران فراهم نیست اما ما برای این مشکل راه حلی داریم.

شما می‌توانید به راحتی و کمتر از 5 دقیقه ویباکس مورد نیازتان را از طریق وبسایت‌های معتبر خریداری نمایید. این ویباکس‌ها بر روی تمام پلتفرم‌های بازی قابل استفاده هستند، فقط نکته‌ای که وجود دارد آن است که ویباکس خریداری شده برای موبایل و کامپیوتر قابل استفاده بر روی پلتفرم‌های دیگر نیست.

برای حل این مشکل کافیست با کامپیوتر یا موبایل خود وارد بازی شده و با ویباکس‌هایتان، آیتم‌های مورد نیازتان را خریداری نمایید. پس از آن در پلتفرم‌های دیگر هم این آیتم‌ها برای شما فعال خواهد شد.
نسخه چاپی