بهترین قابلیت های سری 12 آیفون
اپل با معرفی سری آیفون 12، تغییرات بزرگی را وارد اکونومی گوشی‌های پرچم‌دار خود کرده است که سبب می‌شود، خریداران بیشتری علاقه مند خرید این محصولات باشند. به چند دلیل مهم خرید گوشی های اپل برای شما بسیار به صرفه خواهند بود.

شما برای سرمایه گذاری موبایل نمی خرید، بسیاری از ما برای استفاده از امکانات بیشمار گوشی های آیفون آن را خریداری می کنیم. گوشی اپل به صورت دسته دوم هم قیمت خود را داراست و هر زمان می توانید آن را به وجه نقد و یا یک گوشی مدل بالاتر تبدیل کنید. این به دان معناست که اگر قیمت ها بالا هم برود شما ضرری نخواهید کرد و سود هم کسب می کنید.

 
بهترین قابلیت های سری 12 آیفون
 

معرفی سریع آیفون 12

آیفون ۱۲ را می‌توانیم محصول پایه کمپانی اپل بدانیم که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده است. این گوشی صفحه نمایش مشابه نسخه پرو را دارد و از سوپر رتینا ساخته شده است. این گوشی ابعاد مناسب‌تری به عنوان یک محصول قابل حمل دارد و شرایط بهتری را با گذاشتن در جیب خود خواهید داشت. دوربین آن دوگانه بوده و عکس برداری را همراه با قابلیت‌های نرم افزاری متعدد در اختیار شما می‌گذارد. این گوشی را می‌توانید با دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیز برگزینید.

از دیگر قابلیت‌های مهم، می‌توانیم به ترکیب رنگی ۶ تایی این گوشی نیز اشاره کنیم که امکان انتخاب متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. گوشی باتری مناسبی با ظرفیت ۲۸۱۵ میلی آمپر ساعتی دارد که با انواع فناوری‌های شارژ سریع و شارژ بی‌سیم در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 
بهترین قابلیت های سری 12 آیفون
 

آیفون 12 پرو محبوب ترین مدل سری جدید

آیفون ۱۲ پرو از گوشی‌های پرچم‌دار شاخص اپل است که خرید آن می‌تواند برای شما مناسب باشد. این گوشی از صفحه نمایش با کیفیت سوپر رتینا استفاده می‌کند که اندازه ۶.۱ اینچی دارد. این گوشی از آخرین نسخه سیستم عامل iOS پشتیبانی می‌کند تا چند سال آینده هم مشکلی نخواهید داشت. گوشی از تراشه قدرتمند A14 بهره می‌برد و تراشه گرافیکی اختصاصی اپل نیز در آن به کار رفته است.

می‌توانید بازی‌های خوبی را همراه با آن تجربه کرده و از آن لذت ببرید.

گوشی آیفون 12 پرو از دوربین سه گانه پشتیبانی می‌کند و عکس برداری حرفه‌ای و پیشرفته را برای شما فراهم می‌کند. حافظه رم ۶ گیگابایتی سرعت بالایی را برای آن فراهم کرده و می‌توانید از ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هم استفاده کنید. این گوشی را می‌توانید با دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی هم تهیه کنید که امکان فعالیت مستمر در شبکه‌های اجتماعی را برای شما فراهم می‌کند.

آیفون 12 پرو مکس؛ پرچمدار خوش ساخت اپل

آیفون 12 پرو مکس گل سرسبد گوشی‌های آیفون سال ۲۰۲۰ است که می‌توانید با قیمت مناسبی آن را تهیه کنید. این گوشی از صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی بهره برده و قابلیت شاخصی به نام فناوری 5G‌ را نیز برای‌تان فراهم کرده است. بهترین ویژگی این گوشی ابعاد مناسب همراه با طراحی خاص فلت است که شما را به یاد دوران آیفون ۷ می‌اندازد.

این گوشی از حافظه ذخیره سازی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت همراه با حافظه رم ۶ گیگابایتی استفاده می‌کند که سرعت و فضای لازم را برای تسک‌های مختلف شما فراهم می‌کند. این گوشی از دوربین سه گانه بهره برده و کیفیت جذابی را همراه با سنسور لیدار ارائه می‌کند.

 
بهترین قابلیت های سری 12 آیفون


گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس با یک باتری بزرگ ۳۶۸۷ میلی آمپر ساعتی در اختیار شما قرار گرفته و تنها در عرض نیم ساعت، شارژ گوشی را به ۵۰ درصد می‌رساند. گوشی طراحی جذابی دارد و برای علاقه مندان گوشی‌های بزرگ بسیار مناسب است.
 
شما به راحتی می‌توانید هرکدام از مدل‌های دلخواه آیفون ۱۲ را با شرایط ویژه و به صورت اقساطی از بازرگانی سیب خریداری کنید.

خرید اقساطی آیفون 12 با اقساط یک ساله از بازرگانی سیب

برای شروع خرید اقساطی از بازرگانی سیب، با مراجعه به سایت این فروشگاه می توانید از سامانه محاسبه گر اقساطی استفاده کنید و محصول خود را بررسی کنید. سپس با برقراری ارتباط با کارشناسان فروش بازرگانی سیب زمان خرید خود را رزرو نمایید. برای خرید آیفون به پرداخت 40 درصد از مبلغ کل نیاز خواهید داشت. اقساط آیفون ها تا 12 ماه قابل تقسیم خواهد بود. از شرایط مهم خرید از بازرگانی سیب وجود دسته چک صیاد، پرینت حساب متصل به دسته چک و .. خواهد بود.
نسخه چاپی